bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laufy u Viraga 1100
 
12.5.2011 v 17:22
Caute, muj tatik ma kamosa s 11kou Virago. Ten by chtel na te jeho krasavici vydelat ty krouzky ktere jsou vyznacene dole na fotkach. Jde to neajkou normalni cestou nebo se to mus riznout? Diky Orel


Laufy u Viraga 1100

12.5.2011 v 17:50 | Nahoru | #1
jestli se nepletu tak to neinvazni metodou nejde

1 reakcí na tento příspěvek Laufy u Viraga 1100

12.5.2011 v 18:44 | Nahoru | #2
Jesti to není škoda, rasovat origo trubky?! Koupil bych raději laďáky.

(reakce na) Laufy u Viraga 1100

12.5.2011 v 19:08 | Nahoru | #3
Souhlas s oběma - jde to jedině násilně a nedělal bych to. Sračkové laďáky se dají koupit od nějakých 1300 za kus a nedotčené originály mají mnohem vyšší hodnotu.

Laufy u Viraga 1100

12.5.2011 v 19:54 | Nahoru | #4
Hlavně je můžeš dák kdykoliv zpět a nebudeš mít problém s cestou do zahraničí

1 reakcí na tento příspěvek Laufy u Viraga 1100

13.5.2011 v 10:55 | Nahoru | #5
Ok, vyřídím. Jinak děkuju moc. Jo ještě, tatovi jeho Virago 535 střílí. Jak při nastartování tak při normální jízdě. Svíce jsou měněný. Jsou to tlaky?

(reakce na) Laufy u Viraga 1100

13.5.2011 v 11:24 | Nahoru | #6
orel99: To je dotaz typu "pane Lorenz, uvezu to?" Ano, můžou to být rozhašené podtlaky, ale může to být dvacet dalších věcí včetně toho, že ty měněné svíčky stojí za houby a chce to vyměnit ještě jednou. Na dálku nikdo spolehlivou diagnózu neudělá.
Výfuky u té 535 jsou originál nebo vyrabované? Stařílelo to od koupě, nebo to začalo až po nějaké době?

Laufy u Viraga 1100

13.5.2011 v 14:08 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek Laufy u Viraga 1100

13.5.2011 v 14:08 | Nahoru | #8
Vyfuky u te 5tky jsou origo, ty svicky jsou NGK. No a zacalo tp delat tesne po koupi. Otazku jsem pripojil k tomu dekovnemu vzkazu. Jen jestli se s tim uz nekdo nekdy nesetkal. Ale opet ti dekuji za odpoved a zajem. Jestli chces muzu sem nejak nahrat zvuk te motorky. Pokud by to nejak pomohlo. Predem dik moc za dalsi odpoved. Or

Laufy u Viraga 1100

13.5.2011 v 14:15 | Nahoru | #9
Tak ty svíčky vyndej, a koukni, kdo je výrobce. Mě to střílelo, když jsem omylem dal jednu made in france a druhou made in japan, teď jsou obě japan a nic nestřílí a koukni na odtrh svíčky, jestli jde dost dlouhá jiskra... a jestli je fialovo červená, tak asi není svíčka nejlepší...

(reakce na) Laufy u Viraga 1100

13.5.2011 v 15:05 | Nahoru | #10
orel99: Jak píše rancher, omrkněte ty svíčky, ve které zemi jsou vyrobené. Nejaponským NGK se vyhýbejte, nejsou spolehlivé. No a pak zkuste nejdříve zkontrolovat a seřídit ventilové vůle a pak udělat synchronizaci karburátorů (jak na to podomácku s vodní U-trubicí se probírá ve vedlejším tématu). A když to nepomůže, napiš a budeme vymýšlet, co dál.
Často to začne, když se vyrabují výfuky, klesne v nich přetlak, tím se ochudí směs a při zaklapnutí plynu v otáčkách to začne práskat. Ale pokud jsou výfuky původní a dobře těsní, bude příčina jinde.

Laufy u Viraga 1100

14.5.2011 v 12:47 | Nahoru | #11
Ok zkusime ty svice a pak to synchro. Dik moc kuci. orel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist