globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.5.2011 v 16:21 | Nahoru | #61

Luk8sh píše: nedelal si nekdy u tech ladaku tesneni vsim sem si ze mi to trochu netesni u spojeni se svodem zatim sem to nerozebiral , bo nevis kde to sehnat to tesneni ?


Ja jsem s tim problem nemel,tesnilo to vsechno v pohode..taky je fakt,ze vyfuky jsem ani nikdy nesundaval,takze se tesneni nemelo jak jinak vymacknout..Zkusil bych prodejce tady u nas,pohledej na webu,tusim ze Leo Vince prodava i www.moto-shop.cz tak to poptat u nich treba.. ;)

P.S. Zahod tu zadni "zasterku" motorka pak vypada navic s tema ladakama 1000x lip.. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.5.2011 v 19:35 | Nahoru | #62

Martyp píše: Ja jsem s tim problem nemel,tesnilo to vsechno v pohode..taky je fakt,ze vyfuky jsem ani nikdy nesundaval,takze se tesneni nemelo jak jinak vymacknout..Zkusil bych prodejce tady u nas,pohledej na webu,tusim ze Leo Vince prodava i www.moto-shop.cz tak to poptat u nich treba.. ;)

P.S. Zahod tu zadni "zasterku" motorka pak vypada navic s tema ladakama 1000x lip.. ;)


Jakou zasterku ? Myslis drzak spz ?

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.5.2011 v 22:11 | Nahoru | #63
Tatry - asi od Hybe fotografováno severním směrem. A ten s dalekohledem je můj bodyguard, který mi hlídá FMXko. Já jsem jen fotil.

Naposledy editováno 12.05.2011 22:21:57

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.5.2011 v 23:07 | Nahoru | #64

Kolic píše: Tatry - asi od Hybe fotografováno severním směrem. A ten s dalekohledem je můj bodyguard, který mi hlídá FMXko. Já jsem jen fotil.


...já chci taky bodyguarda. Asi se pojedu na FMX taky projet někam dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 10:29 | Nahoru | #65

Luk8sh píše: Jakou zasterku ? Myslis drzak spz ?


Noooo,celej ten radoby zadni blatnik i s drzakem spz..

Naposledy editováno 13.05.2011 10:29:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 12:18 | Nahoru | #66

Martyp píše: Noooo,celej ten radoby zadni blatnik i s drzakem spz..


...taky jsem o tom přemýšelel.Jak to tam je přidělaný?....tam se to pak musí ufiknout?A ještě mám dotaz,....jak se dostanu k oddělání blinkrů?Musím oddělat ten dekl ze spoda, nebo se jde k blinkrům zezhora?Mám tam nosič a plotnu na kufr, tak se mi to zatím nechce oddělávat, ale potřeboval bych se dostat k blinkrům.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 13:18 | Nahoru | #67
Uz sem nadtim taky premyslel ale jeste sem se dotoho nepustil. Videl jsem ze to mel nekdo urizli za SPZ jen tu odrazku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 13:22 | Nahoru | #68
Matess727x> tak ty zhanis origo vyfuky boze ja je uz zehnal

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 15:06 | Nahoru | #69
uz sem to taky videl rek bych ze to vypada lip

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 15:20 | Nahoru | #70
někdo tu psal o Sportmax Mutantech...
jezdím je a dovolí ti náklon omezenej jenom strachem - mám z nich pocit naprostý důvěry.
na polňačku nebo i jenom do blátivý kaluže je to slabota (a to jsem si je vybral podle nejvíc hrubýho vzorku).
stačil mi i trávník po dešti do mírnýho kopečka a frézoval jsem a frézoval...
na asfalt ale bomba!

...jo, dost mizí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 15:24 | Nahoru | #71

akmb píše: Matess727x> tak ty zhanis origo vyfuky boze ja je uz zehnal


...nééééé, jen jsem si říkal, že jsem je možná prodal neprozřetelně rychle. A byly pěkný ty odemě viď?...jak nový.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 15:25 | Nahoru | #72

callowsick píše: někdo tu psal o Sportmax Mutantech...
jezdím je a dovolí ti náklon omezenej jenom strachem - mám z nich pocit naprostý důvěry.
na polňačku nebo i jenom do blátivý kaluže je to slabota (a to jsem si je vybral podle nejvíc hrubýho vzorku).
stačil mi i trávník po dešti do mírnýho kopečka a frézoval jsem a frézoval...
na asfalt ale bomba!

...jo, dost mizí...



Taky je mam a souhlasim Ale mokrej prechod pro chodce je taky jak na mydle.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 15:27 | Nahoru | #73

Matess727x píše: ...nééééé, jen jsem si říkal, že jsem je možná prodal neprozřetelně rychle. A byly pěkný ty odemě viď?...jak nový.



jj sou pekny ale vzhledem ktomu ze je ceka slozita operace tak mi bylo celkem jedno v jakym sou stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 15:30 | Nahoru | #74

Luk8sh píše: uz sem to taky videl rek bych ze to vypada lip


Ja to mozna udelam taky tak jeto rychli a jednoduchy.
Sundas SPZ,pilkou urezes konec, nasadis SPZ, A JE TO!

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 15:31 | Nahoru | #75
Kdo zvas tu ma na FMX otackomer??

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 15:40 | Nahoru | #76

akmb píše: Kdo zvas tu ma na FMX otackomer??


vím že ho má gervajz ale zatim tu snad nic nepsal

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.5.2011 v 15:41 | Nahoru | #77

akmb píše: Ja to mozna udelam taky tak jeto rychli a jednoduchy.
Sundas SPZ,pilkou urezes konec, nasadis SPZ, A JE TO!


taky o tom uvazuju

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

14.5.2011 v 11:43 | Nahoru | #78
hele chlapy nemohly byste někdo sem dát fotky toho vytuněnýho uchycení spz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

14.5.2011 v 18:26 | Nahoru | #79
panove co je ten bazmek na pravy strane bloku motoru co do nej vedou hadice to je to prisávani vzduchu skrz emise? podle fotak to tam nektery fmx maji nektery ne. a kdyz se koukam na tu svou tak to tam nemam je to k nečebu dobry to tam mět nemět???

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

14.5.2011 v 21:24 | Nahoru | #80

honza89 píše: panove co je ten bazmek na pravy strane bloku motoru co do nej vedou hadice to je to prisávani vzduchu skrz emise? podle fotak to tam nektery fmx maji nektery ne. a kdyz se koukam na tu svou tak to tam nemam je to k nečebu dobry to tam mět nemět???


...tak to je dobře, že to tam nemáš.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

16.5.2011 v 08:40 | Nahoru | #81
honza 89: mrkni se na levou stranu filtrboxu - je tam trubička, která by měla být pravděpodobně zaslepená (alespoň Matess to tak má ,-) ). já ji u svý motky zaslepenou neměl a myslím, že to pak pouští nečištěnej vzduch dovnitř.
dej vědět, jak to máš!

a dva domácí tipy na tunning: plech pod motor z Dominátora (400,- z druhý ruky) a olejovej teploměr místo oil měrky (cca 900,- Bike-in/Louis).
fotky dodám později...

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

16.5.2011 v 11:34 | Nahoru | #82

Matess727x píše: ...taky jsem o tom přemýšelel.Jak to tam je přidělaný?....tam se to pak musí ufiknout?A ještě mám dotaz,....jak se dostanu k oddělání blinkrů?Musím oddělat ten dekl ze spoda, nebo se jde k blinkrům zezhora?Mám tam nosič a plotnu na kufr, tak se mi to zatím nechce oddělávat, ale potřeboval bych se dostat k blinkrům.



Dostanes se k tomu relativne jednoduse,leze se k tomu shora..Sundas sedlo a odsroubujes shora 4 srouby,ktery drzej celej ten zadni plast (podsedlovej plastik) se svetlem a i smerovkama..Sice by to bylo porno,ale jen na sundani smerovek by stacilo si myslim jen povloit ten plast a dostal by ses k makam smerovek nejakou delsi racnickou...

K sundani blatnicku uz je potreba tenhle zadni plast se svetlem sundat.Povolis ty 4 srouby pod sedacku a pak musis opatrne - v miste,kde navazuje blatnicek na podsedlovej plastik,jsou 4 plastovy jazycky,ktery to drzej u sebe,to vysunes a jeste dva srouby tesne nad sroubama,co drzej vyfuky.
je to jednoduchy,kdyz pujdes postupne odshora,uvidis to vsechno,je to dobre pristupny.
Kdyz to pak sundas,zustane tam maly lesenicko akorat tak na SPZ,jak jsem to mel ja..

A s tema gumama,ja mel na zadku mokrou Haidenauku,( 160ka vysla asi na 1700) a drzela,jak krava..Akorat to mizi pred ocima..Kamos to jezdil na DR 400SM a taky spokojenost.
Jinak na mokrym prechodu klouze uplne vsechno..

Naposledy editováno 16.05.2011 11:36:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

16.5.2011 v 19:24 | Nahoru | #83

Matess727x píše: ...160 km/H mi dalo i SLR co jsem měl před tím,...jak jistě víš, stejnej motor jak FMX a taky v origo celkem udušený.Vezmu kameru a natočím to ok?....hodně lidí mi nevěřilo ani to, že jsem to SLR poladil, že dalo maximálku 160.Jenomže já měl...DÚKAZ ... Tam pak při té maximálce hraje docela roli to plexi.Bez plexi je větší odpor vzduchu,....mám vyzkoušený právě už na tom SLR-ku.Proto jsem chtěl i to plexi na FMX.

Edit: ....jj, na FMX jsem měl kufr při té maximálce.



jj tu 160ku mužu potvrdit. Mám eseléro a 160 mi to taky dá (mám vepředu 15zub, vzadu standard, dynojet a kn filtr, výfucky standard) - ale 160 už je na tu moto mooooc - jak píše matesss, vlní se to pak. S baťůžkem (cca 53kg) jsem dával s přehledem 140-150km, ale ta moto je stavěná tak na 130max....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

16.5.2011 v 19:53 | Nahoru | #84

Pheta píše: jj tu 160ku mužu potvrdit. Mám eseléro a 160 mi to taky dá (mám vepředu 15zub, vzadu standard, dynojet a kn filtr, výfucky standard) - ale 160 už je na tu moto mooooc - jak píše matesss, vlní se to pak. S baťůžkem (cca 53kg) jsem dával s přehledem 140-150km, ale ta moto je stavěná tak na 130max....


...mě napadlo tam dát jiný šavle na to EseLéro,...ale nějaký bytelný jako jsou u FMX.Páč co se týče vlnění,...je to těma předníma šavlema.Páč FMX se oproti SLR v těch 150-ti ani nehne.Jinak FMX, tak jak ho mám nalazený teď, jde o něco lépe od spodku bez cukání.Ale myslím, že to by SLR s laďákama jelo tay. Jinak je to v podstatě stejný-co se týče motoru a zátahu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

16.5.2011 v 19:59 | Nahoru | #85
Matess727x> tož to jako jooo, ale na to bych se vys... vykakal mně stačí těch max 140 a to je plně v pořádku:)

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

16.5.2011 v 20:06 | Nahoru | #86

Pheta píše: Matess727x> tož to jako jooo, ale na to bych se vys... vykakal mně stačí těch max 140 a to je plně v pořádku:)


...jj, to je jasný. Já kdybych neměl kupce na to své SLR, který do mě už dlouhou dobu hustil, ať mu motorku prodám a nabízel 50 000,- keš, tak bych byl taky s SLR stále spokojen. Je to podle mě dost nedoceněná motorka,...a sám víš, že s pár úpravama-hlavně to plexi i moc pěkná a je radost na ní jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

28.5.2011 v 13:08 | Nahoru | #87
Nazdar FMXáci. Nějak to tu vazne Nevim jake je uvas pocasi ale tady sou od patku prehanky a namotorku to rozhodne neni takze sem se odhodlal upravit ten zadni blatník a netrvalo to ani 1hodinu a dilo je dokonano.Prišrouboval jsem tam i zpet odrazku pro pripad ze by na technicke mrceli ale kdykoliv se da sundat. Tady je par fotek:








Jak tak nato jeste koukam tak zjistuju ze sem si krive prišrouboval SPZ Jdu to spravit

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

2.6.2011 v 08:00 | Nahoru | #88
Chlapi, máte někdo u FMX teploměr oleje? Na kolik se ohřeje při letníc h teplotách, když ho člověk trochu drží pod krkem?U SLR jsem ho měl a teplota v létě vylítla i na 120-130, když jsem ho držel pod krkem dlouho.Pak jsem dal přídavný chladič oleje a teplota nikdy nevilítla přes 90 stupňů.Trochu-o chlup se změnšila spotřeba a celkově ten motor nedostával tolik zabrat teplotníma výkyvama,....a prodlužuje se i interval výměny oleje-tím, že se olej nepřehřívá.Je to v podstatě tak, jak jsem to vše přečetl a vyzkoumal na Dominátor fóru.

A tak mě napadá, že bych ten teploměr a přídavný chladič oleje dal i na FMX, jelikož mu také dávám docela kouř,...a vůbec netuším, na kolik se zahřívá.To FMX má ale lépe otevřenou tu část rámu, kde se chladí olej a také tomu proudění vzduchu napomáhají ty boční sběráky na nádrži, takže by se mělo chladit o něco lépe než třebas to SLR.Sledoval jste někdo tu teplotu u FMX na teploměru?

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

2.6.2011 v 21:57 | Nahoru | #89

Matess727x píše: Chlapi, máte někdo u FMX teploměr oleje? Na kolik se ohřeje při letníc h teplotách, když ho člověk trochu drží pod krkem?U SLR jsem ho měl a teplota v létě vylítla i na 120-130, když jsem ho držel pod krkem dlouho.Pak jsem dal přídavný chladič oleje a teplota nikdy nevilítla přes 90 stupňů.Trochu-o chlup se změnšila spotřeba a celkově ten motor nedostával tolik zabrat teplotníma výkyvama,....a prodlužuje se i interval výměny oleje-tím, že se olej nepřehřívá.Je to v podstatě tak, jak jsem to vše přečetl a vyzkoumal na Dominátor fóru.

A tak mě napadá, že bych ten teploměr a přídavný chladič oleje dal i na FMX, jelikož mu také dávám docela kouř,...a vůbec netuším, na kolik se zahřívá.To FMX má ale lépe otevřenou tu část rámu, kde se chladí olej a také tomu proudění vzduchu napomáhají ty boční sběráky na nádrži, takže by se mělo chladit o něco lépe než třebas to SLR.Sledoval jste někdo tu teplotu u FMX na teploměru?


zdárek teploměr mám a teplota se mi vyšplhá tak 100-110 jak kdy když to dlouho držím tak těch 110 no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

2.6.2011 v 22:00 | Nahoru | #90

akmb píše: Nazdar FMXáci. Nějak to tu vazne Nevim jake je uvas pocasi ale tady sou od patku prehanky a namotorku to rozhodne neni takze sem se odhodlal upravit ten zadni blatník a netrvalo to ani 1hodinu a dilo je dokonano.Prišrouboval jsem tam i zpet odrazku pro pripad ze by na technicke mrceli ale kdykoliv se da sundat. Tady je par fotek:








Jak tak nato jeste koukam tak zjistuju ze sem si krive prišrouboval SPZ Jdu to spravit


připadá mi to nějak furt stejný někde sem viděl na motoinzerci fmx s upraveným celým zadkem a spz mezi výfukama ale už tam neni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist