globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..moje XT 600
5.5.2011 v 23:16
Napadlo mne sepsat podle kilometru, jak se melo moje XTcko.
Koupil jsem tu motorku vice jak 4 roky zpatky, je to model 3TB z roku 95.

34814km - koupena
36220km - ventily
37846km - olej
38235km - svicka
42050km - ventily
43094km - gumy, retezovka, predni brzdove desticky, olej ve vidlici
43808km - olej
(cesta na Ukrajinu, Gruzie, Armenie, Iran, Kurdistan, Turecko, Bulharsko, Rumunsko atd., celkem asi 10300km)
51214km - olej
54571km - ventily+svicka
57559km - ventily, vzduchac, svicka
59738km - predni guma
60049km - zadni guma
60159km - olej
63571km - retezovka
65113km - komplet spojka+olej
65445km - ventily, vzduchac
(cesta do Maroka, skoro 10000km)
75502km - rozvodak, udelana hlava, nejaka pruzinka do radiciho mechanismu, olej, ventily
78511km - gumy, retezovka
78743km - olej, ventily, svicka
78746km - vzduchac, brzdovky
(cesta na Kavkaz do Ruska, cca 7000km)
86028km - novy retez (stary se posral)
86224km - spojkove lanko
86681km - cisteni karbce a nove ty gumove blbosti mezi karbcem a airboxem, vzduchac
87289km - opet spojkove lanko, olej, ventily
91274km - komplet GO motoru+prevodovky
91303km - nova hlava valce, baterka
91502km - olej, ventily
92054km - spojkove lanko (!!!!)
93287km - gumy, retezovka, zadni brzdove desticky, loziska v kolech
93493km - olej
93501km - vzduchac
(cesta do Mongolska, cca 18000km)
101083km - olej (nekde v Irkutsku)
111615km - ventily
111710km - lozisko v krku
111714km - svicka, olej, vzduchac

Co se posralo:
-furt z toho trosku tece olej kolem vicka olejeoveho filtru
-zlomil se bocni stojan (nekde v Rusku)
-nekolikrat jsem urval retez
-jedna zarovka v blinkru
-momentalne nefunguje svetlo stopky, kdyz brzdim predni brzdou
-jednou se zadrela (ale ne sama)
-urvane zavity u olejoveho deklu (takto jsem ji uz koupil)
-parkrat jsem ztratil jeden sroub drzici vyfuk
-je nutno svarit zadni nosic

[URL= tu motorku zeru Dokud se nerozpadne, nekdo mi ji neukrade nebo ji nerozmlatim, tak si ji necham a zkusim na ni najet co nejvice km. Na cestovani mi vyhovuje.

Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

9.5.2011 v 22:09 | Nahoru | #31
Aby vyšli náklady na méně než 1 Kč/km, museli by na benyínkách ještě platit za to, že sis u nic natankovat. Seřízení ventilů jsem zahlédl 6x. Většinou si ya ně židi účtujou kolem 2000 kč, pak spotřební věci (gumy, řetězovky), výměna kapalin, GO motorku. Když plácnu hodně hrubej odhad, je to tak 60 až 70 klacků na servise. A to jsem to asi dost podstřelil- nevím kolik stojí spojka a starší hlava.

(reakce na) ..moje XT 600

9.5.2011 v 22:12 | Nahoru | #32
Hofner> u jednobuchu by to fakt museli bejt zlodeji aby chteli za ventily 2000. ja platil 1000 i s karbcem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..moje XT 600

9.5.2011 v 22:47 | Nahoru | #33
Hofner> Ventily a takové ty jednodušší věci si udělá sám. Popřípadě kámoši poradí-pomůžou. Myslím,že motorku měl v servisu jenom jednou a to s tím GO. I ty rozvody se dělaly doma v garáži.

(reakce na) ..moje XT 600

9.5.2011 v 23:13 | Nahoru | #34

Hofner píše: Aby vyšli náklady na méně než 1 Kč/km, museli by na benyínkách ještě platit za to, že sis u nic natankovat. Seřízení ventilů jsem zahlédl 6x. Většinou si ya ně židi účtujou kolem 2000 kč, pak spotřební věci (gumy, řetězovky), výměna kapalin, GO motorku. Když plácnu hodně hrubej odhad, je to tak 60 až 70 klacků na servise. A to jsem to asi dost podstřelil- nevím kolik stojí spojka a starší hlava.



Drive se to dalo za benzin pod 1 Kc/km kdyz byl za 25... No ale v dnesni dobe a i s dalsima vecma okolo je to minimalne 3 Kc/km, coz implikuje ze musel za najeti skoro 100 tisic km utratit stovky tisic Kc.

(reakce na) ..moje XT 600

10.5.2011 v 01:00 | Nahoru | #35

filco píše: Hofner> Ventily a takové ty jednodušší věci si udělá sám. Popřípadě kámoši poradí-pomůžou. Myslím,že motorku měl v servisu jenom jednou a to s tím GO. I ty rozvody se dělaly doma v garáži.



Jasně, že tahle mašina není složitá, ale ať se vyjádří sám autor. Co si kde nechával dělat. Samodomo servis samozřejmě ušetří hromadu peněz, vo tom žádná¨.

1 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

10.5.2011 v 12:23 | Nahoru | #36
Spoustu veci mi na motorce delal Filco, ktery sem pise. Ja jsem byl tak liny, ze i olej mi menil casto on. Rozvodak mi taktez menil, srovnaval bryle po crashi, serizoval ventily atd., kazdou chvili mi s tim neco delal. Na GO jsem s tim sel do servisu. Ja si v tom umim vymenit svicku ci vzduchovy filtr Kdysi jsem umel napnout retez, ale uz nekolik let jsem to nedelal, tak ted nevim, jestli bych to zvladnul.
Ale zase napsat, ze je to nekolik kc za 1km - to fakt ne.
Jednou do roka menim gumy+retezovku, obcas nejake desticky ci filtry, olej kazdych 6-8-10 tis. km (jak to zrovna vyjde), jinak nic. GO motoru bylo drahe, to je pravda.

..moje XT 600

10.5.2011 v 12:37 | Nahoru | #37
uz to vidim nekde v muzeu "Yeuopovo XT"

(reakce na) ..moje XT 600

10.5.2011 v 12:38 | Nahoru | #38
yeuop> Samozrejme ze je to nekolik Kc na km (2 a vice je pro me nekolik).

1 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

10.5.2011 v 12:41 | Nahoru | #39
tak jestli jsou to 2kc/km, tak nejakych 150-160 litru za nekolik let jezdeni je prijatelna castka..

(reakce na) ..moje XT 600

10.5.2011 v 12:44 | Nahoru | #40
yeuop> V CR bych to videl spise na 3 az 4, ale jestli si byl hodne v zahranici kde je levnoucky benal...

..moje XT 600

10.5.2011 v 12:47 | Nahoru | #41
nikdy jsem to presne nepocital, ale nejake 3 ci 4 kc/km by vychazely spis u vetsich motorek, kde jsou drahe gumy (ja mam obe gumy za mene nez 2500kc a vydrzi i pres 20 tis. km) a odchazeji po par tisicich km, navic mi to XTcko nezere pres 4,5 litru atd. atd.

zrovna to XTcko jsem si koupil take z toho duvodu, ze je na nem levna udrzba

..moje XT 600

10.5.2011 v 22:18 | Nahoru | #42
91274km - komplet GO motoru+prevodovky
91303km - nova hlava valce, baterka
91502km - olej, ventily

- během 230km tohle všecho? To ti ta GO moc dlouho nevydržela...

..moje XT 600

11.5.2011 v 13:04 | Nahoru | #43
methaw: poprve se to zadrelo v hlave.. GO tohle nevyresilo, takze jsem koupil jinou hlavu..

1 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

12.5.2011 v 17:37 | Nahoru | #44
nevim proč to tady tak řešíte , kdyby napsal že jezdí za 0,20Kč/km a byl už 5x na mněsíci tak mu to budiž přáno .
co si kdo dokazuje tím že mu to přepočítáva nechápu .
copak Vy jezdíte zadarmo?

(reakce na) ..moje XT 600

12.5.2011 v 19:16 | Nahoru | #45

Woky píše: nevim proč to tady tak řešíte , kdyby napsal že jezdí za 0,20Kč/km a byl už 5x na mněsíci tak mu to budiž přáno .
co si kdo dokazuje tím že mu to přepočítáva nechápu .
copak Vy jezdíte zadarmo?



OMG o to tu vůbec nejde. Jen chci vědět kolik si má člověk připravit peněz na podobný cestování. Nic víc, nic míň. Nač všechno dělat metodou pokus-omyl, když v dněšní době před tebou stejniu věc udělá x lidí, takže je se z čeho čerpat? Už chápeš?!!!

2 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

12.5.2011 v 23:56 | Nahoru | #46
Hofner: cestovani stoji tolik, kolik mas..
par roku zpatky jsem se vracel z cesty kolem more cerneho a pred cestou jsem si udelal odhad, kolik tak asi utratim+100 euro do rezervy.... tech 100euro jsem dal jako uplatek, pak pri navratu prez slovensko jsem naposledy nabral benzin a byl jsem uplne svorc
jeste jednou muset tankovat, tak to tlacim domu

(reakce na) ..moje XT 600

13.5.2011 v 00:24 | Nahoru | #47
yeuop> 100 eur neni moc velka rezerva, s tim bych nekam daleko do zahranici fakt nevyjel...

(reakce na) ..moje XT 600

13.5.2011 v 00:35 | Nahoru | #48

yeuop píše: Hofner: cestovani stoji tolik, kolik mas..
par roku zpatky jsem se vracel z cesty kolem more cerneho a pred cestou jsem si udelal odhad, kolik tak asi utratim+100 euro do rezervy.... tech 100euro jsem dal jako uplatek, pak pri navratu prez slovensko jsem naposledy nabral benzin a byl jsem uplne svorc
jeste jednou muset tankovat, tak to tlacim domu



Jasný no, ale přeci jen je o jistá hranice low-end cestování (jíst se musí a motorka taky na vzduch nejezdí, zbytek se dá nějak vochcat, pokud nenastane technická závada) 100 éček úplatek? To už je docela dost. Koho a proč si musel podmáznout?

..moje XT 600

13.5.2011 v 09:51 | Nahoru | #49
SirIndy: jinou moznost jsem nemel

Hofner: nemel jsem carnet de passage do iranu, protoze jsem nevedel, ze je potreba.. tak jsem na turecko-iranske hranici ztravil 25 hodin a stalo to cca 100 e

..moje XT 600

13.5.2011 v 09:58 | Nahoru | #50
No jo, Carnet je svině. Já teda nikde moc necestoval, takže s tím nemám zkušenosti, ale dost se to zmiňuje v cestopisech. CArnet je celní prohlášení o tom, že nehodláš mašinu v dané zemi prodat a vydává se orptoi záloze (plné ceně), kterou složíš na ruku. Chápu to správně? To se pak musí vyplatit jet někam do takovejch zemí s novou mašinou. JAsný, že ti peníze pak vrátěj, ale představa, že chce člověk cestovat, koupí mašinu za 300 000 a aby pak dalších 300 000 dával jako zálohu (určitě se ještě musí dávat záloha i za ceené věci, takže pokud s sebou člověk veze ještě kameru, foťák...) Nemalej masakr toto....

1 reakcí na tento příspěvek ..moje XT 600

13.5.2011 v 10:20 | Nahoru | #51
tady v CR stoji carnet pouze par tisicovek kc..... v polsku je ta kauce silena, v nemecku taktez....... aspon neco je dobre v cr

(reakce na) ..moje XT 600

13.5.2011 v 10:29 | Nahoru | #52

yeuop píše: tady v CR stoji carnet pouze par tisicovek kc..... v polsku je ta kauce silena, v nemecku taktez....... aspon neco je dobre v cr



To jsem nevěděl. Žil jsem v tom, že musíš zaplatit celou částku, aby si mašinu někde výhodně netřelil- prostě nějaká páka, která by člověka motivovala aby se těch věcí fakt nezbavil. Ale když o tom tak přemejšlím, tak může napadnout fakt jenom pár vychcanů (nebo spíš bláznů) někam přijet na mašině a pak jí tam střelit a složitě se dostávat zase zpátky. Ale některé státy jsou v tomhle úplně šílené a prostě si hlídaj, aby se jim na trh náhodou nedostalo něco, co vybočuje z normálu. Těma pár tisícovkama si mě uklidnil. Ale vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby jsme i v tomhle nepředstihli zbytek Evropy (když už máme nejdražší benzín a spotřební věci v přepočtu na kupní sílu obyvatel, tak proč by nemohli politici vyšperkovat ještě tohle...)

..moje XT 600

13.5.2011 v 10:32 | Nahoru | #53
no prave nevim, proc tomu tak je, kazdopadne karnet stoji 1600-2200kc (ptal jsem se na to par mesicu zpatky), vratna kauce je 6000kc.. coz jsou v pohode penize..
zase v polsku je kauce asi 70-80tis. kc, v nemecku asi 2 nebo 3 tis. euro

..moje XT 600

12.6.2011 v 22:12 | Nahoru | #54
Zdar mam taky XL (mam ho 3dny) měl bych na tebe nejaky dotazy co se týkají udržby... špatně mi chytá a jak často měnit volej.... jo a co kdych si automatickej dekompresor předělam na pačku, něco jako je sitič...

..moje XT 600

14.10.2012 v 00:45 | Nahoru | #55
tak XTcko ma najeto pres 131000km
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E Fichtlař20 34 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E Uhla 14 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 1 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein
Štítek Yamaha XT 600 E sekáčmagor 13 10.2.2023 v 13:58 sekáčmagor


TOPlist