paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: skutečně najeté km
Ahoj bikeři,nedá mi to nereagovat po přečtení mnoha inzerovaných moto na stav km. U 15let starých mašin a jěště k tomu cestovních se mi 25-30tis.km zdá opravdu málo. Vždyť tohle mají 3roky zánovní motky! Osobně toho moc nenalítám, ale těch 3 až 5tis.km za rok udělám. Pište všichni kolik natočíte za rok a uděláme průměr. Dík
1 2

2.5.2011 v 22:59 | Nahoru | #1
woe ze se na to nevyseres takej temat je tady 3 prdele,se musis asi kurva nudit co?

2.5.2011 v 23:00 | Nahoru | #2

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skutečně najeté km

2.5.2011 v 23:03 | Nahoru | #3

2.5.2011 v 23:05 | Nahoru | #4

Dandy3 píše: Crucio> máš pravdu, nudím se ale serou mě ty stočené km u 90% mašin. To není trestné jen u aut!!!

Jo jo.. většina je ztočená tady u nás, v německu to je trestný čin

2.5.2011 v 23:05 | Nahoru | #5
Vítej v Čechách, u nás se motorky s víc jak 30tis. na tacho neprodávaj, skoro

2.5.2011 v 23:07 | Nahoru | #6

Requied píše: že by tu?

tak toho tématu jsem si nevšim ale není to objektivní, bych jěště rozlišil sportky a cesťáky

2.5.2011 v 23:07 | Nahoru | #7
Bbuben> pac jak to ma nad 30 000 tak to je uz motor skoro po smrti

2.5.2011 v 23:08 | Nahoru | #8

Lidi si to vyloženě žádají, tak se nediv. Místo toho aby zkoumali u 5-8 let staré motorky její stav, tak hledí na kilometry.

2.5.2011 v 23:10 | Nahoru | #9
OK,mám najeto skoro 100tis.,tak umažu nulu,zaházím ji senem a bude to gut

2.5.2011 v 23:15 | Nahoru | #10

2.5.2011 v 23:48 | Nahoru | #11

Dandy3 píše: OK,mám najeto skoro 100tis.,tak umažu nulu,zaházím ji senem a bude to gut

No tak to budeš mít za chvilku úplně novou motorku, páč tachometr je jenom do 99 999 ujetých km

Zrovna včera na m.cz tu bylo vlákno s odkazem na článek na hovínka.cz, že by stáčení km mělo být trstné i u nás - přijetí nového zákona - populistický krok, lid si to žáda, ale druhá věc je vymahatelnost zákona a další věc je ta, že už i teď máme stávající zákony, jak stáčení postihovat, ale každému je to u zadele...
A nebuďme bláhoví, celkem se mi nechce věřit tomu, že ten Turek nebo Polák v tom Německém bazaru ty tachometry taky nestáčí...

3.5.2011 v 00:48 | Nahoru | #12
najedu 12-15K rocne, jsou to nesmysly, proto se v cechach v podstate neda koupit slusna starsi ojetina. prumer bych rekl ze bude tak tech 5-7K za rok. Kdybych koukal na 10 let starou masinu tak budu pocitat s 50K s odchylkou 20K. treba u BMW nejsou km až tak na obtíž jako u Italů. Prodat u nás Ducnu s 50K na tachu by byl zázrak srovnatelnej se zjevením panenky Marie

Naposledy editováno 03.05.2011 00:49:10

3.5.2011 v 06:28 | Nahoru | #13
Já najedu max 5tis za rok. Je bohuzel normalni, ze to tady lidi stacej, me osobne je uplne fuk kolik ma masina najeto, na prvnim miste je pro me stav a ne km. Ale bohuzel je vic takovych co cumej jen na km a pak si poridi naivne masinu z roku 01 s 29tis.

3.5.2011 v 08:19 | Nahoru | #14
To jen že se občas dá něco takového sehnat.... Nicméně, naprostá většina motorek je na tom úplně obráceně.

3.5.2011 v 09:12 | Nahoru | #15

3.5.2011 v 09:18 | Nahoru | #16
jsem svatexni jezdec a nejezdim na extra vylety a najezdim min 5000rocne a kdyz jsem jezdil na vyjizdky a dovču tak mi to hodilo 8tis rocne

3.5.2011 v 09:21 | Nahoru | #17

3.5.2011 v 09:23 | Nahoru | #18
Já kupoval loni Ducnu s najetýma a serviskou doloženýma 21000km a až letos jsem se konečně přehoupl přes 22.000 - vše z časových důvodů - práce od rána do večera, do toho zahrada, kolo, psi.... Takže až ji budu třeba napřesrok prodávat, tak bude mít pořád počítám do 25000 a budu vypadat jako zloděj
Loni jsem měl zase přesně opačný problém - prodával jsem GSX-R s 60tkm na budíku a každej kunda akorát napsal "kolik to má najeto?" .... už jsem ani neodpovídal...

Já si myslím, že kde je poptávka, je i nabídka. Protože když si může kolouch koupit totálně vylágrovanýho 11-letýho bandita co má na budíkách 26tis ale přes zvonění a rezonance všeho neslyšíš výfuky, tak se prostě stáčet bude.... "přece nekoupím voňavku co má na budíkách 55tis i když je o 3 roky mladší, to ji musel trápit táto..."

3.5.2011 v 09:50 | Nahoru | #19
mě to spíš připadá tak že hodně lidí machruje čím víc km najedu za rok tím jsem větší motorkář a mám větší péro. Já Najedu za rok max 4000km a stejně pokosím v zatáčkách kamoše co jezdí 12000km a více za rok. Ku... vubec nejde o to kolik najedu ale jestli mě to baví a stačí kolik jsem najel. Všichni nemají holt čas najet 20 tis za rok. A za další se mě nechce teda po 6-7 sezonách generálkovat motor.
Ted mám R1 s poctivýma 41000km na budíku. Ale příští motorku si prostě koupím novou. Už nikdy nechci koupit jetou tady v čechystánu. Pěkně¨si ji sám zajet a jezdit si svoje 4 tis za rok a prc.. na ostatní. 2X jsem koupil jetou a vždycky se mě srala, po nějaké k... co to prostě točila studený a co já vím ještě už nikdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skutečně najeté km

3.5.2011 v 09:56 | Nahoru | #20

-vodník- píše:

A teď už má kolem 73tkm

3.5.2011 v 10:08 | Nahoru | #21
co jsem pořídil baby a začal stavět tak dám tak 3000 za rok....

Ale když jsem byl free tak i 25tis za rok.... 1. VFR jsem koupil s 50 a za 3 roky prodal s 99 :)

3.5.2011 v 10:39 | Nahoru | #22
CharlitoCZ> a víš, že na ni často myslíme? Kdyby tě přestala bavit, nebo bys přesedlával tak se ozvi.... Jinak k těm kilometrům gratuluju

3.5.2011 v 10:57 | Nahoru | #23
co z toho tedy vyplývá?že nájezd km je dost individuální záležitost,jinak nevíte někdo na kolik vyjde generálka motoru?počítám že kolem 30k to asi bude

3.5.2011 v 12:01 | Nahoru | #24

Requied píše: kdyby to počítadlo km uplně zrušili, tak by byl klid. stejně nevim k čemu to je.

Nám co nemáme ukazatel benzínu, se to pro hrubou orientaci hodí, ale je fakt, že třímístné počítadlo bohatě stačí

3.5.2011 v 12:03 | Nahoru | #25

PEPI650 píše: najedu 20tis km za rok a to jezdím jen okolo baráku(jen ČR),koupil jsem novou,takže za 5let jestli ji budu prodávat tak ji stočím o 70tis

To nemá cenu stáčet, prodej ji za 6 let, bude mít akurárních 20.000 a utrhaj ti ruce

3.5.2011 v 12:17 | Nahoru | #26
Někdo třeba nejezdí, viz já

Letos zatim 353 km. Vloni za celej rok 1806 km. Jestli budu muset prodat, tak budu muset asi přitáčet, jináč řeknou, že sem stočil

3.5.2011 v 12:25 | Nahoru | #27

kov píše: Pánové, znám osobně chlapíka, který si koupil funglovku litra-hondu. Prý se do ní zamiloval, tak si splnil sen. Ročně najede kolem dvou tisíc. Nemá čas. Motorka má 6 let a najeto prd. Protože jezdí málo a má teď malé děti, tak na ní jezdí rychlostí koňského povozu Takže s tím nikdy nespadl a ani mu nežuchla ze stojánku. Prostě stav nové motorky. Pokud by takový člověk někdy prodával motorku, tak mu ty kilometry nikdo neuvěří. Znám osobně další dva lidi, kteří najedou ročně z podobných důvodů 3-4 tisíce. Jeden má sportovního litra, druhý litra v-stroma.

mno ale takovehle motorky se obvykle prodaji v okruhu znamych..

3.5.2011 v 13:51 | Nahoru | #28

Gembi píše: Já najedu tak 4000 ročně, a to mám cestovní enduro. Takže když budu chtít prodat, tak asi budu muset kilometry přitočit, jinak tady do mě budou všichni kopat, že prodávám moto se stočenýma km

ja to samy (i stejna motorka ) a taky tech 2 za rok

3.5.2011 v 13:52 | Nahoru | #29

Yura píše: Někdo třeba nejezdí, viz já

ja letos cca 159

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2011 v 14:01 | Nahoru | #30
Ročně najezdím kolem 5000 (pokud zprůměruju poslední tři roky- 3500 na ČZ 180 a pak 4500 km a loni 6500 km). Není problém najezdit hodně pokud má člověk čas a prachy (loni jsem dal za tři dny 2100 km), ale taky není problém nesednout na mašinu několik týdnů- není na benál/ opravy, čeká se než se mašina opraví...(pokud někdo studuje ví, o čem píšu). Počet najetých kilometrů je údaj o hovně (radši bych cestovní mašinu s 80 000 km ježděná jen fakt na dlouhý trasy, než ten samej stroj sice s polovičním nájezdem, ale ježděná hlavně ve městě, na okruhu, samé couračky, studené starty a navíc šoférovaná vemenem...). Spíš jde o psychologický efekt- "málo jetá" = v dobrém stavu. Ono pravidlo neplatí většinou díky přetáčení a nerespektování základních zásad servisu, ale stejně přeci jen člověk koukne do manuálu a řekne si- aha masina má 40 000 Km, v 50 000 km mě čeká tohle a tohle a tohle, tak to radši vezmu něco co má na tachu 32 000 km. A pak se ukáže jak je kdo poctivý a ochotný do motokry investovat a starat se o ní. Pokud někdo preventivně vymění všechno co se dá/ servisuje včas, nic se stát nemusí. Ale pokud se sejdou po sobě dva majitelé, kteří na to serou a navíc je mašina stočená, je skoro jisté, že si druhý/ případný další majitel moc nepojezdí. Bohužel i skutečný stav km nic moc neznamená. Skutečná výhra je pokud majitel při prodeji předloží účty kdy co opravoval. Ale takhle poctivej vůj jsem asi jenom já, abych si všechno schovával a archivoval navíc účtenky za benál, takže nájezd můžu i doložit.
Jde o celkový stav. Sježděné gumy, řetězovka a kotouče v píči může přijít na víc, jak výměna primáru, oleje a seřízení ventilů dohromady. Buď to chce mít z prdele kliku, zkušeného člověka s sebou.V opačném případě jsou to dost draze zaplacené negativní zkušenosti.
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr