paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo
Koupil jsem si ojeté BMW R1150GS, rv. 2000, najeto 66500 km, po třetím majiteli, přičemž ten poslední podle jeho slov na motorce najezdil okolo 20 000km a moto pravidelně servisoval.

Cestou od prodejce domů jsem držel cestovní rychlost 120 - 140 km/h. Po cca. 100km, viz fotka přístrojové desky se motorka se po ubrání plynu na rovince lehce rozvlnila, myslel jsem nejdřiv že je rozbitá silnice. Přidal jsem a znovu ubral, motorka se rozvlnila víc. Došlo mi že to asi nebude silnici ale motorkou, pustil jsem plyn a chystal se zajet ke kraji, ale v tu chvíli už kolo upadlo úplně a z rychlosti cca 120 km/h jsem zastavil viz. fotky. Celé se to odehrálo behěm cca 30 vteřin. Všimněte si viditelné brzdné dráhy na jednom z obrázků. Dálnice byla naštěstí prázdná, ještě o metr dál a jel bych domů nohama napřed naporcován o svodidla.

Víc fotek v 8Mpix rozlišení na tomto odkazu:

http://www.uloz.to/8830733/nehoda-rar

heslo do archivu: BMW

Moto jsem majiteli samozřejmě ihned vrátil.

Jdu zapít druhé narozeniny.







Naposledy editováno 01.05.2011 12:46:51

3 reakcí na tento příspěvek BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo

1.5.2011 v 17:05 | Nahoru | #1
Osobně bych motorce, která má kolo uchycené jen z jedné strany už z principu nevěřil. K čemu to je dobrý, že to je o něco lehčí nebo je to modní výstřelek. Ten jednostranný čep musí být podstatně více zatěžovaný než klasický čep u normálních motorek.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo

1.5.2011 v 17:18 | Nahoru | #2

mirocz píše: Osobně bych motorce, která má kolo uchycené jen z jedné strany už z principu nevěřil. K čemu to je dobrý, že to je o něco lehčí nebo je to modní výstřelek. Ten jednostranný čep musí být podstatně více zatěžovaný než klasický čep u normálních motorek.



Podívej se jak máš uchycené kola na autě

(reakce na) BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo

1.5.2011 v 17:32 | Nahoru | #3
mirocz> vypadá to hustě !!

osobně by mě ale taky zajímalo jestli je tam ušetření na hmotnosti, příp. o kolik. protože letmák zas musí bejt mnohem masivnější..

(reakce na) BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo

2.5.2011 v 09:19 | Nahoru | #4

mirocz píše: Osobně bych motorce, která má kolo uchycené jen z jedné strany už z principu nevěřil. K čemu to je dobrý, že to je o něco lehčí nebo je to modní výstřelek. Ten jednostranný čep musí být podstatně více zatěžovaný než klasický čep u normálních motorek.



no navic pri pouziti srovnatelnych technologii je to tezsi a ne lehci:)

kazdopadne to vidim taky ze chyba byla v udrzbe nez v BMW a i bych rekl ze majitel o tom ani nevedel, kolik lidi s GSem si prezouva doma?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 3.6.2024 v 14:18 jetam
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks


TOPlist