1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: A pak mám prodat, když lidi takhle kurví trh...
auto.bazos.cz/inzerat/86051626/Bmw-e91-320d-Mpaket.php
Jen pro zajímavost, na kolik vyjde repas toho diferáku? Ložiska vím, to drahý není, ale co ta práce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
DRN. píše: Jen pro zajímavost, na kolik vyjde repas toho diferáku? Ložiska vím, to drahý není, ale co ta práce?
Tam by se nemusel nutně vyndavat pastorek, pokud je to stejný jako na E46, čili víceméně pakatel. Ani celej diferák nebude drahej. Spíš si myslím, že tam bude ještě něco jinýho.
Vopovaž se to koupit
Naposledy editováno 21.02.2018 11:14:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Spíš jsem byl zvědavej na cenu tý práce. Materiál je cca bůra.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Spíš si říkám, jestli to budou vážně ložiska, s tím nájezdem nemají důvod odejít. Ale diferák do tohohle seženeš počítám od bůra.
Vyměň vemena za nějaký gaučáky, ty můžeš vozit v kufru sedanu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Důležitý je, aby to mělo trailer modul, jinak ti shoří LCM.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Samozřejmě to bych nebyl já kdybych neměl nějakou speciálku - mám M paket 1 před FL, takže na ten krytku nikdy v životě neseženu.
Pro info porovnání:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Je to nebo aspoň bylo o lidech, někde se stavěj na zadní, někde není problém. Já dojel na Bohdalec (tehdá to byla pobočka která řešila přestavby apod, teď už by to mělo jít všude), řekl jsem že mám na autě tažný, že je origo BMW, ale že ho nemám v TP. On mě poslal vedle na technickou, tam mi za dvě kila vystavili glejt (vlezli akorát pod auto, koukli na štítek a přes tester přezkoušeli elektriku) a za pade mi to pak na úřadě na základě toho glejtu dopsal.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX> Praha je z ruky, ale každopádně díky za super kontakt!
Btw menil jsem kategorii vozidla z nakladniho na osobni.
rc28 píše: FiZzeR> Předpokládám, že jsi koupil bajonet Westafalii. Jak velkej byl ten výřez nepamatuješ si? jestli to bylo hodně vidět? Na krytku sere pes, ale nechci maflem uříznout půl nárazníku... Ten modul na CAN bus směrnici (jak říkáš ty trail modul) se tam dá nějak jednoduše zapojit - jestli se nepárá elektrika přes celý auto...
PetrXX> Praha je z ruky, ale každopádně díky za super kontakt!
Sice kombík s origo Westfalii z výroby, ale aspoň pro představu
rc28 píše: FiZzeR> Předpokládám, že jsi koupil bajonet Westafalii. Jak velkej byl ten výřez nepamatuješ si? jestli to bylo hodně vidět? Na krytku sere pes, ale nechci maflem uříznout půl nárazníku... Ten modul na CAN bus směrnici (jak říkáš ty trail modul) se tam dá nějak jednoduše zapojit - jestli se nepárá elektrika přes celý auto...
PetrXX> Praha je z ruky, ale každopádně díky za super kontakt!
Ten výřez je zevnitř naznačenej Akorát na paketovej nárazník tam musel být rámeček, u socky ne. Ale to asi dokoupíš za nějaký drobný v BMW.
Trailer modul jsem normálně nabombil zlodějkama Akorát jestli si dobře vzpomínám, musel jsem tahat jeden kabel přes celý auto k LCM. Plus jsem netahal do pojistkovky, to je zbytečný, udělal jsem tomu samotnou odbočku z terminálu od baterky (samo přes pojistku).
Signální dráty stačí víceméně natahat ke světlům podle barviček (a pokud to budeš dělat podle WDS, tak bacha, maj tam error - přehozenej levej a pravej blinkr - já jim na to nalítl, i když jsem si drbal ucho že podle barviček by to mělo být naopak - a pak jsem zjistil, že jsem měl pravdu a celý jsem to předělával )
Teorie je taková, že to tam na dělím, nechám to na STK prohlídnout a pak to tam nechám dopsat za nějaký kilo, ja ?
Rogerer> Díky za super fotky. To bych ani neměl strach si tu krytku vyrobit z toho co bych vyříznul...
FiZzeR> Když se vybodnu na PDC, tak mi stačí jen signální kabely a + na baterku... Kabel přes celý auto je zlo
Kocandak> Schválně sem napiš jak jsi dopadl! Speciálně pokud to budeš řešit v Třebíči na úřadě, kde je problém téměř se vším... A taky abych nekoupil jetou Westfalii a pak ji neměl jako věšák v dílně
Díky kluci za rychlé a věcné reakce...
Naposledy editováno 21.02.2018 15:55:45
V Třebíči to nebude...ale i na našem úřadě se výkony úředníků liší. Naposled motorku (prosinec) jsem tam jel přihlašovat 3x...teď minulý týden auto bylo za hoďku a půl baj voko hotovo, i s vystáním fronty. Spíš jsem taky zvědavej co ti kokoti na technický, jinak jim fakt říct nemůžu...s autem už jezdím jinam, s tímhle nevím jestli se mi chce.
Věšák z toho nebude, kdyžtak to výhodně prodám jinýmu pomatencovi
Namontoval jsem sám, ale fakt porod byl to zlegalizovat. Bez typového listu a potvrzení, že montáž provedla autorizovaná firma mi to nechtěli zapsat do TP.
No nakonec se mi to podařilo sehnat a ani jsem s tím nemusel na STK. Tam se musí, pokud nemáš doklad o té montáži a montuješ sám doma.
Naposledy editováno 21.02.2018 17:40:38
Ale s tou legalizací je to jiná story, zas když je to legálně "vyřazený" tažný, odepsaný z TP. Tak by mi třeba po oskenování mohli přímo z Westfalie typový list zaslat ?
Za to tažný chce 1800...komplet, bajonet - což je fajn, nový fakt není úplně laciný, to je snad kolem 10 tisíc nebo tak nějak.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Trivalec, pohon předních kol... tohle neni bmw...
To mi pripomnelo jeden clanek z autofora. MB s nahonem na predek.
Mne skoro prijde smutny, kam az takova automobilka byla poptavkou dotlacena, stejne tak porsche a SUV. Vlastne i lotus uz ma nejake SUV koncepty...
Ale jasne, ze to jsou porad M2,M4/GT2 RS atp.
Kamikadze-Ace píše: SLEEPER> na 4x4 trvám kvůli chalupě, od baráku na silnici to je 120 metrů do kopce ..... v létě po dešti zadokolka = game over ...... o dalších období roku se netřeba zmiňovat ..... už to je vyzkoušeno lety provozu
Tohle jsem jednou napsal na BMW foru a tolik kokotu co neumi jezdit jsem vzivote neslysel
Jinak ja kvuli tomu ze mam taky chajdu cesta okolo 100 m po trave koupil X1 4x4 a v pohode. Se zadokolkou jsem byl taky porad tlaceny.