1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: PS: zemřel bývalý poslanec, ředitel policie a dopravní expert Huml o mrtvých jen dobře: takže mu složme poklonu, jak skvělým a nezištným záškodníkem nám řidičům dokázal být
Teď ještě Rychetský a Štrougal a já už jen kafíčko
.. mj. četli jste teď tu novou iniciativu EU o nutnosti nám právně zamezit škodlivý přeprodávání nezelených ojetin -?!?!?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Navíc tvoje spotřeba je tím o půlku větší jak na dálnici a on to má obráceně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Spotreba me moc netrapi, jo nejspis bych brzo menil spojku a lamely v haldexu, kdyby to auto bylo moje… draha legrace. Vyhoda pohonu elektromotorem je jasna… no do te doby, nez je potreba menit baterku - a to zrovna u i3jek z 2015 uz se baterky meni jak na bezicim pasu. To kdyz se pak rozpocte do "spotreby"
Ja bych elektromobil bral, dokonce i ta i3 by se mi libila… ale asi ne kvuli zavodeni…
ale v Arábii, jak se zastaví na světlech (mimo město), tak se zelenou si to často rozdávaj všichni v lajně vepředu, 3-6 pruhů vedle sebe jak kdy a všechno samozřejmě velký V8čky v automatu Patroly Cayenny Landcruisery vedle sebe a všem to zahučí zařve a letěj... sprinty na každym semaforu, tahle zábava tam mi smysl trochu dává
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Celkem hojne se vyskytuje v Arteonu, coz je na koncern moc pekny auto, ale vubec netusim, jak velka past to je...
Jinak Kaja Loprais....
Priznam se, ze na poslednich ucasti Dakaru trochu sral svoji jizdou na jistotu a nechtel vic zariskovat, ale nakonec sesti nasobny vitez, to je hodne dobry.
Navic misto tovarniho jezdce si vydobyl pres delnicke pozice az pozdeji testovace....
V tom jsem tady s oběma, Assou i Ssinem, zajedno
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Hele, co může být ta teplota velkými číslicemi?
Napadl mě asi jen vzduch v airboxu nebo teplota vzduchu v kolech....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 07.01.2022 22:32:39
V telefonu: "Jen kosmetika, jinak super stav, bez investic, jen jezdit."
Realita: Ještě nikdy v životě jsem neviděl tak KO motor, doslova vteřiny před smrtí. Skoro nešel nastartovat, běžel jen pod plynem, brutální kovové mlácení, občas rány, že jsem čekal ojnici skrz blok nebo roztrhlej rozvoďák. Po zahřátí stále nepravidelný běž, některý válec neběžel. Podle pár vyndaných svíček KO, na tom nejzdravějším válci jsem naměřil 8 atmosfér. (má to mít 12+). DSC jednotka zcela mrtvá, DME jednotka nekomunikovala. Nějakým způsobem odpojené jejich kontrolky.
Kastle prohnilá (prahy u kostek, kapsy zadních ramen. Z toho auta jdou použít snad jen sedačky.
Už mi to stačilo - když už vrak, tak za cenu vraku. Tak jsem nakonec koupil E46 za 18 litrů, která nestartuje a nikdo neví proč. Kastle a interiér je zachovalejší než u ostatních aut (za 50-70) co jsem za poslední měsíc viděl. Beru to jako výzvu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Těsnení pod sací parohy (což bych asi vyměnit měl, když už to budu mít rozdělany) v kellyně je od victora za cca 1200 a sada na zaslepení klapek včetně těsnení je na netu za 1063
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.repasuj....l-anchor-description
Já to řešit musel kvůli únikům tlaku kolem osy, na který jsou klapky uchyceny, ne jako prevenci.
Ale pokud nechce někdo dát pár tisíc (píšou 7500) za sání a nechce na nic myslet, tak je samozřejmě lepší to zrušit a zaslepit.
Naposledy editováno 08.01.2022 01:43:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Měřil jsem odpor zhavičů a všechny měly podobnej odpor 0,3 +-0.2 ohm. Takže ty bych řekl, že jsou dobry. 2 z nich maj trochu volnou tu elektrodu nebo jak tomu říct, na kterou se připojuje konektor. Tak si nejsu úplně jistej, jestli do toho hrabat nebo ne. Nerad bych některej zhavič zalomil.
Proč to vlastně řeším? Jednoduše, jak zamrzlo, tak nastaly problémy se startováním. Kontroloval jsem už palivovej filtr-čistej, průchozí a tlak za ním byl 7bar.
Takže mi zbývá zhavící relé zkontrolovat.
Nebo nějaky jiny návrhy?
Naposledy editováno 08.01.2022 13:02:25
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Udělej zkoušku přepadama.
Naposledy editováno 08.01.2022 13:13:47
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
(Stačí i jeden hodně špatnej, rail pak nemá dost tlaku).
Naposledy editováno 08.01.2022 14:57:14
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 12.01.2022 18:30:08
assassin píše: oxygen> Ja asi nikdy nejel tak silnou ctyrkolkou abych musel hlidat otacky, prokluz atd… proste plnej a pustim spojku myslim, ze vyrazim rychleji nez i3 i s tim vydechlym pasikem… ja toho po praze moc nenajezdim a kdyztak si vybiram trasu abych nikde moc neposkakoval…
Spotreba me moc netrapi, jo nejspis bych brzo menil spojku a lamely v haldexu, kdyby to auto bylo moje… draha legrace. Vyhoda pohonu elektromotorem je jasna… no do te doby, nez je potreba menit baterku - a to zrovna u i3jek z 2015 uz se baterky meni jak na bezicim pasu. To kdyz se pak rozpocte do "spotreby"
Ja bych elektromobil bral, dokonce i ta i3 by se mi libila… ale asi ne kvuli zavodeni…
Ti dám na zkoušku i svého "blbého" Chargera s 5,7 Hemi a AWD. Tam je to poslední, co bys chtěl dělat pro rychlý start, plný na brzdě a pustit... Pokud ho nuceně přepnu jen na zadní náhon, tak stačí pod zadní kola plivnout, nebo víc jak půl plynu a v podstatě stojíš na místě. A to má daleko do Scat packu či Hellcatu.
A teď už je to vlastně týden od opravy, takže se můžu pochlubit, že se mi to podařilo opravit a nepodělalo