globalmoto_duben_nolan





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.12.2021 v 09:13 | Nahoru | #14611

oxygen píše: PS: zemřel bývalý poslanec, ředitel policie a dopravní expert Huml o mrtvých jen dobře: takže mu složme poklonu, jak skvělým a nezištným záškodníkem nám řidičům dokázal být



Teď ještě Rychetský a Štrougal a já už jen kafíčko

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.12.2021 v 13:42 | Nahoru | #14612
FiZzeR> i když ten seznam dosud tu strašících hajzlů a sviní by se dal brutálně zaktualizovat... pak i chudák ta naše Popelka to letos radši zabalila
.. mj. četli jste teď tu novou iniciativu EU o nutnosti nám právně zamezit škodlivý přeprodávání nezelených ojetin -?!?!?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.12.2021 v 13:51 | Nahoru | #14613
assassin> jasně, otáčky a trefit prokluz - ok, když si dáš klasickej souboj na 1-2 starty ale když spolu projízdíte Prágl a na světlech neustále jak kretén musíte zastavovat a startovat pak snad 20x..
Navíc tvoje spotřeba je tím o půlku větší jak na dálnici a on to má obráceně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.12.2021 v 13:57 | Nahoru | #14614
oxygen> Ja asi nikdy nejel tak silnou ctyrkolkou abych musel hlidat otacky, prokluz atd… proste plnej a pustim spojku myslim, ze vyrazim rychleji nez i3 i s tim vydechlym pasikem… ja toho po praze moc nenajezdim a kdyztak si vybiram trasu abych nikde moc neposkakoval…

Spotreba me moc netrapi, jo nejspis bych brzo menil spojku a lamely v haldexu, kdyby to auto bylo moje… draha legrace. Vyhoda pohonu elektromotorem je jasna… no do te doby, nez je potreba menit baterku - a to zrovna u i3jek z 2015 uz se baterky meni jak na bezicim pasu. To kdyz se pak rozpocte do "spotreby"

Ja bych elektromobil bral, dokonce i ta i3 by se mi libila… ale asi ne kvuli zavodeni…

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.12.2021 v 14:17 | Nahoru | #14615
assassin> přesně, svoji plechofku si chci šetřit pro svý hrátky
ale v Arábii, jak se zastaví na světlech (mimo město), tak se zelenou si to často rozdávaj všichni v lajně vepředu, 3-6 pruhů vedle sebe jak kdy a všechno samozřejmě velký V8čky v automatu Patroly Cayenny Landcruisery vedle sebe a všem to zahučí zařve a letěj... sprinty na každym semaforu, tahle zábava tam mi smysl trochu dává

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.12.2021 v 15:32 | Nahoru | #14616
Hosi, nema nekdo nejake poznatky k BiTDI 176KW?
Celkem hojne se vyskytuje v Arteonu, coz je na koncern moc pekny auto, ale vubec netusim, jak velka past to je...

Jinak Kaja Loprais....
Priznam se, ze na poslednich ucasti Dakaru trochu sral svoji jizdou na jistotu a nechtel vic zariskovat, ale nakonec sesti nasobny vitez, to je hodne dobry.
Navic misto tovarniho jezdce si vydobyl pres delnicke pozice az pozdeji testovace....

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.12.2021 v 15:37 | Nahoru | #14617
SLEEPER> Ja s tim jen jel a jede to pekne. Vic poznatků nemam, naši maji obyc 110kW a s tim uz se da jezdit (Passat 4x4 s tim jede o neco lip nez mých 120kW ve v70) ale zadnej zavodak to neni. 50procent výkonu navic bude znamenat vetsi zátěž vsech komponent a složitější techniku - a ze toho v tom motoru je, senzoru mraky a vse to měří a pocita, pokaždé se neco na diagnostice najde. Bral bych to bud nove, nebo auto ktere znas…

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.12.2021 v 16:21 | Nahoru | #14618
Si taky přisadim: to já 100x radši staršího jednoduchýho 3litra 6válce buď atmošku benzín nebo i nafťáka s jedním turbem, než vyšponovaný složitý biturbo s mraky čidel a sofistikovanou elektronikou, třeba i zánovní...
V tom jsem tady s oběma, Assou i Ssinem, zajedno

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.12.2021 v 18:31 | Nahoru | #14619
Hej mrtvoly, tak hodně štěstí zdraví a veteránskejch M-trojek v garáži

... anebo něco vopravdu cennýho:



Naposledy editováno 01.01.2022 22:25:58

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.1.2022 v 14:08 | Nahoru | #14620
Jj, vše nej zamrzlici...

Hele, co může být ta teplota velkými číslicemi?
Napadl mě asi jen vzduch v airboxu nebo teplota vzduchu v kolech....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.1.2022 v 22:55 | Nahoru | #14621
oioi01>



Naposledy editováno 06.01.2022 22:55:50

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.1.2022 v 12:54 | Nahoru | #14622
assassin> Aha, to sem nestudoval.. tak sem to tipl dobře... dík

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.1.2022 v 14:59 | Nahoru | #14623
Ale tehle typek jezdi fakt pekne

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.1.2022 v 22:02 | Nahoru | #14624
borci, zásadní dotaz: motor M57, takže 3.0d v X3 2005, budu dělat žhaviče, takže sání bude dole. Když už to budu mít rozdělany, mám zaslepit vířivy klapky a odstranit EGR?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.1.2022 v 22:30 | Nahoru | #14625
klubko> pokud klapky fungují tak bych se neokradal zbytečně (to uvidíš sám, jak na tom jsou, až to bude dole) EGR bych vyčistil. Já to hážu do kýble s hydroxidem na odpady a horkou vodou přes noc (samozřejmě bez el. části).

Naposledy editováno 07.01.2022 22:32:39

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 00:16 | Nahoru | #14626
Pro pobavení - na Sylvestra jsem se byl podívat na toto auto https://www.sauto.c...bmw/rada-3/154663585
V telefonu: "Jen kosmetika, jinak super stav, bez investic, jen jezdit."
Realita: Ještě nikdy v životě jsem neviděl tak KO motor, doslova vteřiny před smrtí. Skoro nešel nastartovat, běžel jen pod plynem, brutální kovové mlácení, občas rány, že jsem čekal ojnici skrz blok nebo roztrhlej rozvoďák. Po zahřátí stále nepravidelný běž, některý válec neběžel. Podle pár vyndaných svíček KO, na tom nejzdravějším válci jsem naměřil 8 atmosfér. (má to mít 12+). DSC jednotka zcela mrtvá, DME jednotka nekomunikovala. Nějakým způsobem odpojené jejich kontrolky.
Kastle prohnilá (prahy u kostek, kapsy zadních ramen. Z toho auta jdou použít snad jen sedačky.

Už mi to stačilo - když už vrak, tak za cenu vraku. Tak jsem nakonec koupil E46 za 18 litrů, která nestartuje a nikdo neví proč. Kastle a interiér je zachovalejší než u ostatních aut (za 50-70) co jsem za poslední měsíc viděl. Beru to jako výzvu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 00:41 | Nahoru | #14627
PetrL3> neokrádal, myslíš o ty klapky nebo o prachy za sadu na zaslepení?
Těsnení pod sací parohy (což bych asi vyměnit měl, když už to budu mít rozdělany) v kellyně je od victora za cca 1200 a sada na zaslepení klapek včetně těsnení je na netu za 1063

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 01:39 | Nahoru | #14628
klubko> no připravíš se o vlastnosti motoru, hlavně na krátký trasy, ale jestli se bojíš destrukce, tak já je vyměnil za nerezové (ty asi tu možnost nemáš u tvého motoru), ale můžeš tohle

https://www.repasuj....l-anchor-description

Já to řešit musel kvůli únikům tlaku kolem osy, na který jsou klapky uchyceny, ne jako prevenci.

Ale pokud nechce někdo dát pár tisíc (píšou 7500) za sání a nechce na nic myslet, tak je samozřejmě lepší to zrušit a zaslepit.

Naposledy editováno 08.01.2022 01:43:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 10:00 | Nahoru | #14629
PetrL3> no, krátky trasy, to je pravda většinou můj případ prostě dojíždění za prací do města. Tak to prostě rozdělám a uvidím, v jakym stavu budou. Fotky sem pochopitelně nahodím, ať je nad čím polemizovat

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 12:49 | Nahoru | #14630
klubko> jejich tvar bude nápověda. Když jsou už otryskané a mají změněný tvar, tak bývají i zkřehké a náchylné k prasknutí.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 13:01 | Nahoru | #14631
Tak jsem to kuchnul. A klapky uz někdo vyřešil přede mnou
Měřil jsem odpor zhavičů a všechny měly podobnej odpor 0,3 +-0.2 ohm. Takže ty bych řekl, že jsou dobry. 2 z nich maj trochu volnou tu elektrodu nebo jak tomu říct, na kterou se připojuje konektor. Tak si nejsu úplně jistej, jestli do toho hrabat nebo ne. Nerad bych některej zhavič zalomil.
Proč to vlastně řeším? Jednoduše, jak zamrzlo, tak nastaly problémy se startováním. Kontroloval jsem už palivovej filtr-čistej, průchozí a tlak za ním byl 7bar.
Takže mi zbývá zhavící relé zkontrolovat.
Nebo nějaky jiny návrhy?



Naposledy editováno 08.01.2022 13:02:25

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 13:10 | Nahoru | #14632
Vstřikovače.
Udělej zkoušku přepadama.

Naposledy editováno 08.01.2022 13:13:47

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 14:32 | Nahoru | #14633
PetrL3> myslíš tohle?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 14:52 | Nahoru | #14634
Jo. Když protékají, špatně to startuje v zimě.
(Stačí i jeden hodně špatnej, rail pak nemá dost tlaku).

Naposledy editováno 08.01.2022 14:57:14

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 15:02 | Nahoru | #14635
PetrL3> hmm, hmm, ověřím to žhavení a bude to další na řadě. Hlavně teď nemám 6 stříkaček

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2022 v 16:11 | Nahoru | #14636
Tak je to jasny



Naposledy editováno 08.01.2022 16:11:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.1.2022 v 18:29 | Nahoru | #14637
klubko> to je zhavici jednotka od BERU, ne? Ty bondovaci draty praskly tam kde opousti pryskyrici nebo v napojeni na teminaly konektoru? Neni to z fotky moc poznat.

Naposledy editováno 12.01.2022 18:30:08

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.1.2022 v 07:12 | Nahoru | #14638

assassin píše: oxygen> Ja asi nikdy nejel tak silnou ctyrkolkou abych musel hlidat otacky, prokluz atd… proste plnej a pustim spojku myslim, ze vyrazim rychleji nez i3 i s tim vydechlym pasikem… ja toho po praze moc nenajezdim a kdyztak si vybiram trasu abych nikde moc neposkakoval…

Spotreba me moc netrapi, jo nejspis bych brzo menil spojku a lamely v haldexu, kdyby to auto bylo moje… draha legrace. Vyhoda pohonu elektromotorem je jasna… no do te doby, nez je potreba menit baterku - a to zrovna u i3jek z 2015 uz se baterky meni jak na bezicim pasu. To kdyz se pak rozpocte do "spotreby"

Ja bych elektromobil bral, dokonce i ta i3 by se mi libila… ale asi ne kvuli zavodeni…


Ti dám na zkoušku i svého "blbého" Chargera s 5,7 Hemi a AWD. Tam je to poslední, co bys chtěl dělat pro rychlý start, plný na brzdě a pustit... Pokud ho nuceně přepnu jen na zadní náhon, tak stačí pod zadní kola plivnout, nebo víc jak půl plynu a v podstatě stojíš na místě. A to má daleko do Scat packu či Hellcatu.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.1.2022 v 16:18 | Nahoru | #14639

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.1.2022 v 18:24 | Nahoru | #14640
Dawe02> přiznám se, že značku a typ jsem nezkoumal, ale jo, je to žhavící jednotka. A ty propoje upadlyu toho konkektoru, kterej jde ven. A je to zality v takovym zvláštním silikonu, kterej jde snadno odšprtat. Je takovej mazlavej. Kdyby to bylo v silikonu, v jakym obvykle elektronika bývá zalitá, tak by to byl oprc to opravit. Tohle šlo snadno.
A teď už je to vlastně týden od opravy, takže se můžu pochlubit, že se mi to podařilo opravit a nepodělalo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist