Do kábra myslím naprostej optimál
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bohuzel tahle teorie ma trhliny, treba to, ze americka M3 ma to same sani a tam neni duvod k omezovani vykonu - ale tam by se to dalo vysvetlit tim, ze nechteli na M52 motor dopasovavat sestiklapku a ani sani ze stareho motoru - proste tam placnuli co meli - nejmene starosti.
u M52 323i jde taky o omezeni vykonu - aby melo nizsi nez top of the line 328i....
ale klidne to muze byt jen kvuli kroutaku v nizkejch otackach / spotrebe - coz zajimalo v te dobe lidi vic, nez jestli to od 5,5tis do omezovace udela jeste 15koni navic..
afro delal ve vyvoji v BMW, zkusim, jestli nedokaze zjistit pravy duvod....
Naposledy editováno 21.05.2020 09:11:13
Naposledy editováno 21.05.2020 09:25:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: S tim sanim je to takhle - koukni na prurezy kudy to jde k jednotlivým valcum - vepredu je M50 2,5 a vzadu M52 2,8 :
Tak to je sakra rozdil a pasuje to na 328?
To by nejakeho ponika, po vyledani, mohlo dat. :)
SLEEPER píše: Tak to je sakra rozdil a pasuje to na 328?
To by nejakeho ponika, po vyledani, mohlo dat. :)
jsou nutne nejake upravy - ale da se to tam nacpat docela v poho. je to hodne rozsirena uprava, ale ty M50 sani uz se blbe shani a chtej za to lidi dost penez...
rikaji ze jen to sani udela asi 20koni, s vyladenim prej neni ani cejtit propad kroutaku v nizkejch...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kocandak píše: Jak budeš řešit odladění jednotky, standalone, nebo nějaká piggyna, já bych se taky k něčemu rád dokopal, ale známe jak to je
to jeste vubec netusim ... jde nahrat soft do origo jednotky, otazka je jestli nejakej katalogovej od renomovaneho upravce, nebo nechat odladit na brzde... to je jeste daleko
SLEEPER píše: assassin> Cekal jsem, ze si jednotka/lambda otevrene potrubi pobere a ono ne. Hlavne, ze doreseno a jede to, jak ma. :)
Jo to by mohlo byt dobry, tak hura do prace. :)
Jednotka/lambda si nepobere skoro nic, ani softwarem bys holou rouru na atmosfere nenaladil vzdycky tam musi bejt nejakej odpor, proto aspon sportovni katy-tlumice
Kocandak píše: Jasný, známá věc, docela by mě zajímaly pravý důvody proč to takhle udělat...nějak se mi nezdá že by tohle měl být prvotní záměr konstruktérů.
Driv se to delalo dost, stejnej pripad je motor m60/62tu vykon stejnej, kroutak TU vetsi, ale pritom sani a svody mensi, dela se stejna uprava jako tady na tech m52. Dava se starsi sani a svody a pak jsi taky o 20 koniku jinde.
Asi to byla kombinace pojistky a toho aby to dole jelo vic protoze kdyz otevres ten vrsek, tak dole to lehce zdechne
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 21.05.2020 10:59:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Sleeper: melo by to byt ono. Dneska nestiham, hodil bych ti sem co vse se musi predelat.
ok a za jaky penize a cas, mi to namontujes a poladis?
Jako kdyby to melo pridat 20 koni, neubrat kroutak, nijak razantne nezmenit spotrebu..., sel bych do toho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: ok a za jaky penize a cas, mi to namontujes a poladis?
Jako kdyby to melo pridat 20 koni, neubrat kroutak, nijak razantne nezmenit spotrebu..., sel bych do toho.
Kroutak dole spadne, da se dostat neco zpet pomoci softu - ale to sam zatim nevim jakej a kde. Na to sani mam rozdělanej kit aby slo predelat z m52 snadno. Na fotce je videt vytisklej dil diky kterýmu se celej ten smotek hadic z m52 vynda a prehodi na m50. Ale jeste to neni hotove - nestiham ani co jsem nasliboval znamym, natoz pak veci pro sebe
Naposledy editováno 21.05.2020 13:42:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vcera jsem povozil s "firemni" F456 (V12, 442K), a tak mam ted z nejakeho usmudlaneho motoru z 328 uplne zkazeny dojem.
Na dnesni pomery nijak extra vykon, ale s tou V12 to ma brutalni odezvu na plyn a vlastne za jizdy muzes spalit gumy.
Auto nijak extra pekny, ale funguje suprove.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
kokonhead> Testarossu bych strasne rad, ale vim jak se ty ferrarka serou a taky to stoji 2M, aby to za neco stalo.
V CR na firme mame 456,575 (oboje V12), pak astona cabrio (V8) a mercedes sl500, ty nej špeky ma majitel v Italii. Je to krasny konicek, kdyz na to ma covek kačáky a cas. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Do kupatka si ruzne spešl upravy dokazu predstavit, ale v cabriu se tom krom nejakeho drag racu, poradne ani nevyuzije. Cekal jsem, ze e36 bude mit krapek lepsi ochranu proti vetru (ale jeste jsem nezkousel jizdu s windschott).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: oxygen> Je mi to jasny, proto jsem se ptal na ztratu kroutaku. Nepotrebuju s kabrem litat 200+, za to chci vyuzit zabavu zadokolek.
Do kupatka si ruzne spešl upravy dokazu predstavit, ale v cabriu se tom krom nejakeho drag racu, poradne ani nevyuzije. Cekal jsem, ze e36 bude mit krapek lepsi ochranu proti vetru (ale jeste jsem nezkousel jizdu s windschott).
Az zkusis tak zjistis ze to je obrovskej rozdil s windschottem je to skoro jako bys mel strechu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vyzkousim, uvidim. :)
Naposledy editováno 23.05.2020 11:58:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 23.05.2020 18:17:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: oxygen> Jako jo, za jizdy je v tom zima a jak zastavis, treba na semaforu, peces se. To vim teda, jakej blazen, tyhle cabria vymyslel.
Jo to jsem si rikal, jaky to asi je v cabriu, kdyz me v aute hrozne stval i otevrenej sibr - pri jízdě kraval a páli ti hlavu slunicko. Takze jsem ho používal jen v te větrací poloze a je to duvod proc misto nej bude karbon zaplata.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Jo to jsem si rikal, jaky to asi je v cabriu, kdyz me v aute hrozne stval i otevrenej sibr - pri jízdě kraval a páli ti hlavu slunicko. Takze jsem ho používal jen v te větrací poloze a je to duvod proc misto nej bude karbon zaplata.
Tak sibr je zase neco jineho, ale zkusim pak ten vetrny deflektor, az bude pekne. Do tohodle pocasi, takovej libovej kousek, tahat nebudu. :)
oxygen> Poridil jsem si nove monterky, tak jeste k tomu ten slamak, kdyz rikas. :)