globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Střílí hodně do výfuku...
Zdravím Vás.

Měl bych pár dotazů a prosím o radu, pokud s tím někdo máte zkušenost.
1) poslední cca týden mi začal bulik celkem hodně střílet do výfuku. dříve si jen sem tam odblafnul, ale teď dává ostré rány. dokonce stihne střelit i při řazení nahoru. svíčky jsou dávané nové na konci února, je na nich najeto cca 400km.
2) pravděpodobně to souvisí i s prvním problémem - při zavření plynu mi přijde, že motor nejde do motorové brzdy. otáčky jsou stále dost vysoko, motor se na motorové brzdě "nedusí" tak jako obvykle. nejvíc to dělá když mám rozjetou trojku, čtyřku a zavřu plyn. na nižších kvaltech v menších rychlostech to nějak neregistruju. jedno vím ale jistě. před týdnem jsem to bulik nedělal.

tankuji stále na stejné benzině, vyjel jsem už snad 10 nádrží... je možné, že by to bylo vyššíma teplotama venku, případně palivovou mapou? mám tam remus výfuk a k tomu přemapovanou jednotku (dle předchozího majitele, už jsem to tak koupil). nebo je to benzínem? nemáte nebo neměl jste někdo podobný problém?

díky za případné rady, postřehy...
Pavel

Uzavřeno 11.01.2013 v 18:17 uživatelem Paťan

1 reakcí na tento příspěvek Střílí hodně do výfuku...

3.5.2011 v 19:54 | Nahoru | #1
Demontáž mi kupodivu šla velmi dobře (motor jsem měl ale z rámu celý ven), ale u zpětné montáže, po namotání termoizolační pásky, jsem prohodil tolik sprostých slov a pazvuků, že jsem byl adept na samotku. Ani nevím, z které strany jsem jej tam pak dostal, ale myslím, že z přední části jsem začal. Z celého skládání Buella bylo pro mne nejhorší dát omotané svody (i kvůli přidaným sponám) a vrazit malé plastové čudlíky (držící elektriku) do vnitřní strany rámu. Ale na to už grif mám. Držím Ti pěsti. Kdybys na nějaký grif nakonec došel, přispěj sem pár řádky.

(reakce na) Střílí hodně do výfuku...

3.5.2011 v 20:17 | Nahoru | #2
Amík> motor z rámu jsem právě nechtěl, takže jsem zvolil cestu s motorem v rámu.
všechno je relativně v pohodě (když pominu to, že pokud chcete mít sumdaný výfuk, tak se musí vypustit olej a demontovat trubička vedoucí skrz zadní držák výfuku), ale nejhorší je zadní svod. na spodní šroub se dostat dá, ale vrchní není vidět, ani se nedá nahmátnout.
jediná cesta je vyhodit zadní tlumič a ventilátor. svody jdou vyndat i s lambdou...
já měl "výhodu" že šrouby na zadním svodu byli povolené. jestli to pak pujde kloudně utáhnout se uvidí...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider
Kontrolka motoru Buell XB12S Lightning Švícárek 7 4.3.2021 v 18:59 sery.
Buell-padáky Buell XB12S Lightning U2 3 17.8.2020 v 14:15 moila


TOPlist