globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx
Zdravím příznivce jedné stopy, prosím o radu... Nesvítí mi na panelu, bílá signalizační led dioda ve vyšším spektru otáček, která má upozorňovat na přeřazení dalšího rychlostního stupně. Respektive, pokuď motorka je již ohřátá a stojí na místě a chci započít znova jízdu, tak přepnu klíček do polohy start a natáhne se do stříkačky palivo. Bílá led dioda v okamžiku klidu před nastartováním svítí... po nastartování klasicky zhasne, ale během jízdy neupozorňuje na přeřazení... Co jsem se díval na videa totožného motocyklu, tak signalizuje menší světelnou frekvencí a postupně frekvence s narústajícími otáčkami se zvyšuje. Nemáte stím nikdo zkušenost? Prosím o rady k věci, vzkazy typu vyměň žárovku atd. neberu... Děkuju těm co si udělali čas a poskytnou mi radu


Uzavřeno 29.04.2011 v 20:57 uživatelem Mitneck

Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 03:34 | Nahoru | #1
Mohla by být nastavená že se rozsvítí až třeba u omezovače. Zkusil bych ji přenastavit. V testu kontrolek jak říkáš svítí takže v tom asi problém nebude.

Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 06:44 | Nahoru | #2

Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 07:03 | Nahoru | #3
čoveče já když měl k7, tak mi to za jízdy taky nesvítilo. ani u omezovače. nějak mě to netrápilo, tak jsem po tom nepátral. zkus to ale přenastavit

1 reakcí na tento příspěvek Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 07:15 | Nahoru | #4
Asi si to už sepíšu jako pamětihodnost abych to mohl jen kopírovat kolikrát to ještě řeknu
Věc se má povrchně tak: napřed si nastav od kolika otáček chceš aby to na tebe bliklo a pak to musíš ještě zapnout.
Budu předpokládat, že nastaveno máš a ,že to funguje jako u K5 takže po té co nastartuješ tak podržíš to tlačítko o kontrolky a ono na tebe zabliká tím tu funkci aktivuješ. Že je zaplá poznáš na display se objeví logo "trabanta" :) Takové malé S v kroužku. a pak jak dosáhneš nastavených otáček to na tebe začne blikat.
Nevím ale proč tahle funkce se neudrží -aspoň u k5- nikdy aktivní dokud ji sám zase nevypneš nastartuješ zapneš funguje - vypneš motor a je zase vyplá. Při dalším startu musíš znovu aktivovat A to tě donutí k tomu, že se na to vykašleš to používat protože je to pokaždé opruz :D :D
Ještě se dá nastavit jestli chceš aby to na tebe blikalo nebo svítilo ale to už jsem nikdy neštudoval ;)

Edit: taky jsem to řešil Tady pokud by jsi nevěděl jak nastavit otáčky tak písni hodím ti link na krátké osobní video :)

Naposledy editováno 29.04.2011 07:21:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 08:06 | Nahoru | #5
_BoB_> tyo to je nějaká blbost, aby se to muselo pokaždé aktivovat když zapneš klíček, ne?

(reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 08:34 | Nahoru | #6
Kubát> me se to na k8 taky neudrzi aktivni... je to divny ale nechybi mi to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 09:33 | Nahoru | #7
Kubát> Ne "to by se muselo" - ono se to musí! Doufal jsem ,že jsem to napsal dost jasně
nevím takhle to má pan Suzuki vymyšleno a na K5 to tak fakt funguje.
Použil jsem tu kontrolku asi 4x ? a pak mě to přestalo bavit furt na to myslet a zapínat ji

Edit: Proto já vždy říkám "Raději jezdit na cit než na trabanata - je to rychlejší" :D :D

Naposledy editováno 29.04.2011 09:35:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 09:45 | Nahoru | #8
_BoB_> ne vpoho, já jsem to nechtěl zpochybnit, spíš se divím toto asi soudruzi nedomysleli. lepší věc než dioda je určitě ukazatel zařazeného stupně ted na aprilce to není a hoodně to chybí. ale zase dioda bliká pořád. mám to nastavené na nějakých 7 tis, takže to bliká neustále

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 10:08 | Nahoru | #9
Kubát> netuším kolik ta Aprilka točí ale 7tis je hodně málo. Myslím dokonce, že to je nejnižší hodnota kterou umožňuje nastavení té kontrolky na "Géčku". Pod 7tis už to nejde :)

Naposledy editováno 29.04.2011 10:08:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 10:30 | Nahoru | #10
_BoB_> je to málo to nepopírám, ale nechce se mi s tím drbat. suza byla na ovládání budíků velice vstřícná-2čudlíky a nastavilo se kde co. aprilka má pro nastavení 6 čudlíků, ale zase zobrazuje obrovské množství info. jinak nastavit diodu je možné tuším od 2tis. otáček

(reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 10:50 | Nahoru | #11
Kubát> tak to máš potom lepší ;) sůza ukazuje jen pár informací :) třeba Max rychlost jakou jsi kdy jel ne - a možná je to tak dobře Ale ,že jde na sůze od 7tis vím včera jsem to totiž zrovna zkoušel protože přesně na tuhle problematiku se mne ptal jeden uživatel přes PM tak jsem mu dělal instruktážní video "jak na to"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 10:54 | Nahoru | #12

Kubát píše: _BoB_> je to málo to nepopírám, ale nechce se mi s tím drbat. suza byla na ovládání budíků velice vstřícná-2čudlíky a nastavilo se kde co. aprilka má pro nastavení 6 čudlíků, ale zase zobrazuje obrovské množství info. jinak nastavit diodu je možné tuším od 2tis. otáček


Stačí zmáčknout tlačítko D (druhé zprava), potom mačkáš tak dlouho, dokud nemáš požadovanou hodnotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 11:17 | Nahoru | #13
brabenecz> já si to vždycky přečtu a když dojdu potom k motorce, tak to zase zapomenu vždycky pak půl hodiny něco mačkám (dívám se na napětí baterky, maximálku)než mi naskočí to co chci. asi bych řekl že je to i mnou, ale neškodilo by to udělat víc blbuvzdornějc

Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 11:30 | Nahoru | #14
Zdravím, pro upřesnění kontrolka nemá vliv na žádnou z funkci a samozřejmě, že mám cit k motoru a dle zkušeností a poslechu motoru vím, kdy mám zařadit! Jsem tak trochu puntičkář a chci aby na motorce fungovalo, tak jak má... Na okruhu se tato fce. i docela hodí, podle periferního vidění vidíš v jakým spektru otáček se +/- pohybuješ. Děkuji Bobovi, zkusím se na to mrknout a dám vědět

1 reakcí na tento příspěvek Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 12:30 | Nahoru | #15
tu kontrolku nepotrebujes, bod kdy mas zaradit ti oznami omezovac

jinak je to divny, ZX10 i R1 od 04 to ma nastavitelny, jak otacky, tak intenzitu a drzi to furt, do odpojeni baterie, ja to mam nastaveny v cervenym, jinde to nema smysl podle me (prip. vyply), R1 to mela tovarne asi v 7tis, coz byl peknej opruz kdyz to na me po dalnici ve 150 porad svitilo a oslnovalo v noci, to sem fakt nechapal kdo to vymyslel

(reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 12:38 | Nahoru | #16

Kubát píše: brabenecz> já si to vždycky přečtu a když dojdu potom k motorce, tak to zase zapomenu vždycky pak půl hodiny něco mačkám (dívám se na napětí baterky, maximálku)než mi naskočí to co chci. asi bych řekl že je to i mnou, ale neškodilo by to udělat víc blbuvzdornějc


Proto jsem si to vytisknul a mám to v garáži Je fakt, že moc "user-friendly" to ovládání není. Ale dá se zapamatovat, časem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 12:46 | Nahoru | #17
Bubrak ZX10R> tak ono točit to do omezovače není zrovna dobré pro střelbu, trošku to zpomaluje

(reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 12:58 | Nahoru | #18

Kubát píše: Bubrak ZX10R> tak ono točit to do omezovače není zrovna dobré pro střelbu, trošku to zpomaluje



no dobre, tak tesne pred omezovacem, ale tam vetsinou to svetlo nejde nastavit, asi ale staci na hrane cervenyho

1 reakcí na tento příspěvek Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

Skvělá odpověď, děkuji! 29.4.2011 v 13:37 | Nahoru | #19
1) stiskni a drž tlačítko SEL
2) po cca 5 vteřinách otoč klíčkem do polohy zapnuto, poté můžeš tlačítko SEL pustit
3) nyní tlačítkem ADJ nastav, jestli má kontrolka blikat/svítit/vypnuto (na displeji zařazené rychlosti se objeví blesk v kroužku)
4) stiskni tlačítko SEL
5) nyní nastav tlačítkem ADJ intenzitu svitu kontrolky
6) stiskni tlačítko SEL
7) tlačítkem ADJ nastav, kdy se má kontrolka rozsvítit (zezačátku se ručička posunuje po 500ot/min potom po 250ot/min
8) stiskni tlačítko SEL, hotovo, jeď se projet

Pokud se neodpojí baterka, tak to nastavení drží a kontrolka svítí, po odpojení samozřejmě nastavit znovu...

(reakce na) Nesvítí varovná kontrolka zařazení !!! help thx

29.4.2011 v 20:54 | Nahoru | #20
Zdeny88> Děkuji ti za moc účinný a jednoduchý návod. Vše funguje jak má
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist