Už roky toužím po motorce, ale jaksi jsem se pořád nemohla dokopat k tomu, udělat si papíry, ale letos se to konečně povedlo, takže teď scháním nějakou pěknou motorku pro mě.
Já si nejdřív myslela, že si koupím hlasika první motorka CBRko 125, ale kamarád mi to strašně rozmlouvá. Že prý mě už není 16, tak mám jít hned do něčeho silnějšího. Doporučil mi GS 500. Ale nevím, jestli to není pro začátek moc? Na druhou stranu si zase sama říkám, že to CBR bych měla třeba rok, a toužila bych po něčem silnějším.
Takže ráda bych slyšela názor víc lidí, popřípadě jakou motorku si koupit? Koukala jsem po té GS 500, taky po ER 5 nebo Cagiva River 500. Co myslíte, že by se tak hodilo pro začátečnici? Chci něco pohodlnýho, cestovního, ale zase aby se na tom dalo časem pěkně zajezdit. Cena do 50 000, a rok minimálně 98. Díky za odpovědi :)
4 reakcí na tento příspěvek 500 na začátek?
Taky přemýšlím o tom, že bych šla do toho CBR, pojezdila dvě sezony a pak šla třeba do 500 sportu, ale nevím.
Když už jsme v tom...co si myslíte o tom CBRku? Četla jsem tu spoustu diskuzí, někdo nadáva, že je to kolo, má to tenký gumy atd, ale jiní zase říkají, že na naučení je to super...
Broudy píše: Dřevo nejsem, celkem mi to jde, navíc už mám řidičák na auto přes dva roky, což je asi výhoda, protože se člověk víc soustředit na jízdu a né přemýšlet kdy dá blinkr Takže je to takový jiný, než když člověk uplně začíná na silnici. Ale jiný kamarád mi zase říkal, ať neblbnu, že to, že umí člověk jezdit na rovince, v zatáčkách, rozjet se a zastavit, není jízda na motorce. A co si budem vykládat v té autoškole se člověk nic moc víc nenaučí.
Taky přemýšlím o tom, že bych šla do toho CBR, pojezdila dvě sezony a pak šla třeba do 500 sportu, ale nevím.
Když už jsme v tom...co si myslíte o tom CBRku? Četla jsem tu spoustu diskuzí, někdo nadáva, že je to kolo, má to tenký gumy atd, ale jiní zase říkají, že na naučení je to super...
tak to má kamarád pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?
vliv šířky gum apod. sem pitval tutaj
Naposledy editováno 27.04.2011 19:42:45
Broudy píše: Dřevo nejsem, celkem mi to jde, navíc už mám řidičák na auto přes dva roky, což je asi výhoda, protože se člověk víc soustředit na jízdu a né přemýšlet kdy dá blinkr Takže je to takový jiný, než když člověk uplně začíná na silnici. Ale jiný kamarád mi zase říkal, ať neblbnu, že to, že umí člověk jezdit na rovince, v zatáčkách, rozjet se a zastavit, není jízda na motorce. A co si budem vykládat v té autoškole se člověk nic moc víc nenaučí.
Taky přemýšlím o tom, že bych šla do toho CBR, pojezdila dvě sezony a pak šla třeba do 500 sportu, ale nevím.
Když už jsme v tom...co si myslíte o tom CBRku? Četla jsem tu spoustu diskuzí, někdo nadáva, že je to kolo, má to tenký gumy atd, ale jiní zase říkají, že na naučení je to super...
Já jsem se v autoškole taky naučil víceméně kulový...Doporučuju vyrazit na kurz bezpečné jízdy, já jsem odtamtud jel jak vyměněnej...V mostě za to chtěj dva tácy, tak ti poradim - www.motoskolakolin.cz - chce za to 900, je tam takový příjemný domácký přístup, prostě je to tam prima ... O tom, na čem začít ještě pomlčím, sám jsem nedávno začal - ale přiznám se, začal jsem na silnějším stroji, zatím v poho (Vím, že neumím jezdit jako Rossi a ani se o to nesnažím, to je podle mne důležité )
Edit: To, že má motorka větší výkon přeci neznamená, že ho musím využít. Naopak se to může i vyplatit, když člověk potřebuje odněkud rychle vypadnout...
Naposledy editováno 28.04.2011 10:41:26