globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je čína dobrá jako první motorka?
 
26.4.2011 v 13:49
Tak jasně. Je to čína. S tim to každej kupuje a musí mu to bejt jasný. Vibruje to, nejede to, žárovky tomu praskaj a většina motorkářů je striktně odsuzuje. Kam asi všechny ty prodaný číny jdou, když jim každej nadává a nikdo je nechce. Nebo sme snad národ motorkářských srabů, který se styděj přiznat, že jezdili nebo jezdí na číně?

Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.

Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.

Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.

Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Anketa: Jezdíte nebo jezdili jste na číně?
Ano, pravidelně
26%
90
Ano, ale málo
4%
15
Ano, ale jenom na půjčené
8%
28
Ne
61%
209

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

27.8.2011 v 11:34 | Nahoru | #181
Aleš-ák> se moc netlem

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

27.8.2011 v 12:04 | Nahoru | #182
sluničko357>
OK!

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

27.8.2011 v 12:19 | Nahoru | #183
Pokud to trochu sledujete nemůžete si nevšimnout že se ale číňani rychle učí.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

27.8.2011 v 12:29 | Nahoru | #184
task71> pamatuji si ještě dobu, kdy jsem jim musela při výrobě říkat, že to musí nejdřív rozebrat a pak vyrobit a né se na to podívat a jen to vyrobit
ale je fakt, že se učí rychle

Je čína dobrá jako první motorka?

27.8.2011 v 15:17 | Nahoru | #185
jojo to souhlasím

Je čína dobrá jako první motorka?

29.8.2011 v 15:39 | Nahoru | #186
Tak abych Ti řekl pravdu zatím bych dal 50/50 a k tomu asi i největší propad při následném prodeji.
Konkrétně Yuki CSR 250 koupeno letos po zimě najeto k 5ti tis. km . Prasklá pojistka , vypadl náhon tachometru jinak bez závad , nic se nesere.
Yuki Snake 125 , taky koupena na jaro najeto 3000km, vůle v zadní kyvce od začátku, /špatná pouzdra/ zkřížený rám rozdíl stop cca 2cm, odešla baterka v 700km, je to neustálý obíhání ze šroubovákem a klíčema , špatná předprodejní kontrola ! Zrcátka jen doplněk výbavy, nefunkční,ztrouchnivělé hadice ke karburátoru, závady brzd . Na to že by to mohl být skútr pro dámu , tak by musela být hodně manuelně a technicky nadaná.
Obě koupena Pyramida Průhonice.
Bližší podrobnosti na mém profilu:
http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=145463
Ale hodnotit objektivně lze až po pár letech a pár tis. kilometrech, jinak je to o ničem.
Takže schválně mnou vyvolaná diskuze na fóru, aby bylo trochu jasněji.

Čínskou motorku ano či ne.
Odkaz :
http://www.motorkari...ft=114793&fid=79

Naposledy editováno 29.08.2011 16:02:02

Je čína dobrá jako první motorka?

29.8.2011 v 15:49 | Nahoru | #187
protože je každá vyrobená v jiný fabrice...

2 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

15.12.2011 v 19:19 | Nahoru | #188
Hele kluci, číňanů se nezastávám. To vůbec ne. Ale kde byla Evropa za vlády dynastie Ming ??
Těžko soudit,ale nejspíš někde v pr....
Dnes má Čína kosmický program.Byl jsem na služební cestě právě v Číně ( Tan-Jin )a za 14 dní kolem hotelu postavili asi 20 km 4 proudé dálnice. Za 14 dní 20 km. U nás to je tak na 14 let a mezitím se to musí 20x poravit. Kdo z vás byl v Číně a viděl památky staré několik tisíc let a naproti tomu moderní výstavbu ??
Všechny vás můžu ujistit, že všechno čínské šmejd není. Šmejdy jdou na vývoz do Evropy a USA.Kvalitní věci si nechávají soudruzi pro svůj trh a nám se jen smějí, jak jsme blbí.

Všechno to je o tom, že každý by chtěl všechno za dobrou cenu, pokud možno zadarmo. Od toho se odvíjí cena a od ceny se odvíjí kvalita. Pokud je pro výrobu - KDEKOLIV NA SVĚTĚ - prvotní požadavek cena, stojí kvalita vždy až na druhém místě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

15.12.2011 v 19:38 | Nahoru | #189
BLUESAVAGE> tak tady se snad ani Čína jako taková nehaní.Spíš to,co k nám jak si správně napsal posílá.O lidských právech se snad ani nemá cenu bavit.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

15.12.2011 v 19:41 | Nahoru | #190

XTeZeto píše: BLUESAVAGE> tak tady se snad ani Čína jako taková nehaní.Spíš to,co k nám jak si správně napsal posílá.O lidských právech se snad ani nemá cenu bavit.



Jo, tak to je. Mám radost, že alespoň někdo to pochopil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

15.12.2011 v 21:56 | Nahoru | #191

BLUESAVAGE píše: Hele kluci, číňanů se nezastávám. To vůbec ne. Ale kde byla Evropa za vlády dynastie Ming ??
Těžko soudit,ale nejspíš někde v pr....


A kde by byla podle tebe asi dneska Čína, potažmo i Japonsko a celá Asie bez Evropy a USA? Těžko soudit, ale nejspíš někde v pr... nebo maximálně tak v dynastii Čching!

Ale jinak je to přesně jak píšeš , lidi chtějí všechno co nejlevněji, ideálně zadarmo a tak se k nám dovážejí dost často i šmejdy, ale nejen to, bohužel už i kvalitní výroba tradičních západních značek se dost často přesouvá do Asie, jen aby mohla stále konkurovat a být za levno... A na to si myslím, že jednou jako celá naše západní civilizace dojedem... Tím, že si někdo koupí Asijský produkt, posílá prachy do Asie a pomáhá tím v jeho rozvoji a zároveň v krachu našeho západního světa... Kdyby si byl každý ochoten za tu kvalitu trochu připlatit, v Číně by dneska ještě pořád akorát tak žrali rejži a bydleli by v domkách ze slámy , místo toho to za čas čeká nás...

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 17:21 | Nahoru | #192
TO DMC.motobiker]A kde by byla podle tebe asi dneska Čína, potažmo i Japonsko a celá Asie bez Evropy a USA? Těžko soudit, ale nejspíš někde v pr... nebo maximálně tak v dynastii Čching!
...

do puntíku souhlasím
Západní ekonomika se dosti brzo sesype a pak se budou z Asie dovážet jen levný provazy.
Jen aby bylo dosti volných stromů ....

Naposledy editováno 16.12.2011 17:42:05

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 17:36 | Nahoru | #193
Nicméně vlákno je o tom jestli čínu jo nebo ne.

Za mě jo !! Při poměru cena x užitná hodnota + kde vzít na novou motorku z toho logicky pro normální lidi vypadne čínská Yuki.

Ne každý totiž dostane od rodičů k narozeninám nový CBR a stejně tak ne každý,kdo chodí do práce a živí rodinu může najezdit 10 tis. ročně. Prostě na to není.

Viděl jsem českou Jawu 650 s motorem Rotax. Totálně neprodejný kus = dílenské zpracování katastrofální,motor plní emisní normu Euro -2 a tak, když se slavnostně začal montovat do něčeho co se kdysi jmenovalo JAWA, byl už zastaralý. Cena stejná jako u fungl nového Bandita 1200 a to dílenské zpracování + design - horší než čína.
Japonské motorky jsou nehorázně drahé nebo je motor po smrti ( určitě nikdo neztáčí tachometry ) a ceny dílů jsou šílené.

Já jsem měl ale štěstí. Sehnal jsem Intrudera 1400 r.1995 najeto 21 tis. po starým pánovi z Německa, kterej jezdil jenom v neděli odpoledne, když bylo sucho a teplo

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 17:41 | Nahoru | #194
no souhlasím s váma. Ale člověk s tím když to kupuje musí počítat že kupuje levnou motorku a že se časem neco vysype :) a mám hodně známejch a kámošů který mají čínský motorky tak i značkový a můžu říct že at je to yamaha,suzuki nebo yuki nebo proste čína tak co kus to jiná kvalita. a taky se jedná o to jak se kdo k tomu chová, když nekdo bude jezdit s čínanem po poli a v tvrdým terénu a potom si stežuje že to je na hovno motorka tak at de do háje nic méně čína bude podle mýho zachvíli světou velmoc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 17:46 | Nahoru | #195
Aleš-ák>
Tak to je fatální omyl - Čína už JE světová velmoc s ekonomickým růstem větším než USA....

V pr.. už jsme dávno, jen si musíme počkat, až zase někdo v létě vyhlásí krizi.
A potom už nás Asie sežere všechny.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 17:48 | Nahoru | #196
BLUESAVAGE> no tak už je :D to je jedno ale prostě je

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 18:11 | Nahoru | #197
opět k tématu - na čínské motorce jsem nikdy nejel, ale měl jsem na servis a potom následně půjčenou čtyřkolku Gladiator RX 510 - A.
Přetěsňoval jsem motor a opravoval totálně orezlý rám. Rám byl orezlý evidentně od soli, neb se celou zimu používá jako sněžný pluh ( někdy i 6x za den ). Byl jsem s tím v lese tahat stromy. Gladiator se mi jevil jako nezmar, který nic nezastaví. Pařez do 20 cm výšky nebo smrk průměr 40 cm ,10 metrů dlouhý nebyl žádný problém. Jediný obecně známý problém u tohoto stroje je, že žere olej. Kdo servisuje = jezdí, tahá stromy, pluží nabo dělá kraviny někde v bahně a pod. Kdo neservisuje = nadává, že čína je šmejd na hov...
Jen tak pro úlpnost - Gladiator není úplně Čína, je to Taiwan. Takže vlastně taková západní Čína.
Tak opět za mě - čínu jo,ale musí se k tomu přistupovat už od novýho stroje jako by to bylo 10 let starý. Tak bude fungovat spolehlivě jako cokoliv jinýho.

Naposledy editováno 16.12.2011 18:14:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 19:01 | Nahoru | #198
BLUESAVAGE> říct dealerovi kterej prodává taiwance že je to vlastně čína tak tě ubodá bambusovejma hůlkama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 19:13 | Nahoru | #199
XTeZeto> Dobrej nápad, zavolám do prodejny ( Tomanon Šumperk ) a poprudím je. V pondělí napíšu, jak jsem pochodil ( s čínou u tajwanců )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 20:07 | Nahoru | #200

BLUESAVAGE píše: XTeZeto> Dobrej nápad, zavolám do prodejny ( Tomanon Šumperk ) a poprudím je. V pondělí napíšu, jak jsem pochodil ( s čínou u tajwanců )

ti maj sídlo někde v eternitce,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 20:51 | Nahoru | #201
XTeZeto> Jo, v bývalé eternitce. Před kolejema doleva.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

16.12.2011 v 20:54 | Nahoru | #202
BLUESAVAGE> já to tam jen zahlídl páč občas jezdím vedle do toho dřevoprodeje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

17.12.2011 v 13:13 | Nahoru | #203

BLUESAVAGE píše: Japonské motorky jsou nehorázně drahé nebo je motor po smrti ( určitě nikdo neztáčí tachometry ) a ceny dílů jsou šílené.

Já jsem měl ale štěstí. Sehnal jsem Intrudera 1400 r.1995 najeto 21 tis. po starým pánovi z Německa, kterej jezdil jenom v neděli odpoledne, když bylo sucho a teplo


No to já si právě myslím, že Japonské motorky zase moc drahé nejsou - v poměru cena / výkon je to pro začátek určitě ideální volba... Za cenu nového Číňana máš 10 - 15 let starého Japonce (v dobrém stavu, ve špatném ho seženeš za cenu zašlé Jawy 350 ) a ten ti udělá určitě stejnou službu , ale navíc to bude místo dvacky pětikule, takže už i trochu jede a víc vydrží... Ale vždycky je to o přístupu majitele, o skutečném stavu, který ti třeba neřekne a tak dále... No já jsem pak šel raději do Ducati (mám dvě rok 1994 a jednu 1997) a i když ta první (Monster 600) byla celkem v hodně špatném stavu a předchozí majitelé se na ní slušně vyřádili, nic vážnějšího se mi s ní zatím nepřihodilo a musím říct, že už spolu za tu dobu máme nalítáno skoro 40 tisíc km a pořád drží... Takže tam bych asi řekl, že se to určitě vyplatilo víc jak nová Čína a nebo o 10 let novější Japonec za tu stejnou cenu...

Ale k té Číně, pár jsem jich projel a na první pohled když srovnám třeba Yuki Vistu 125 (která stála svého času nová cca. 70 tisíc) vs. Yamaha Virago 125 (které stálo nové 160 tisíc!!!) tak ten rozdíl tam není zase až tak znát... To samé Yuki Sport 125 vs. Honda CBR125RRR - po pár letech provozu jsou to obě neskutečně olítaný polorozpadlý plečky, na kterých se pořádně ani nedá vyjet z města, protože s tím brzdíš i kamiony... Ale obě pořád jezdí! A to je právě asi i o tom přístupu, při dobré údržbě věřím tomu, že by všechny ty mašiny byly stále srovnatelné...

Je teda pravda, že na číně občas něco upadne (to ale i na tem malém Japku) , občas praskne žárovka (to mi dělalo v zadním světle i na Ducati, kvůli vibracím, vyřešilo to LED světlo ) a tak dále, ale holt je to vždycky o těch financích... Čína zbytek světa svou kvalitou dožene hodně rychle a pak už se nikdo smát nebude. Bohužel ani my z toho nakonec moc radosti mít nebudem, možná né hned, ale časem určitě ne... Ale hned na ten špagát bych to zas neviděl, spíš si najdu někde nějaký pěkný rejžový políčko, vyhrabu si zemljanku a co mi tam bude chybět?

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

18.12.2011 v 09:46 | Nahoru | #204
DMC.motobiker>

Kolega v zaměstnání měl taky Monstera 600 a než by vyměnil rozvody, raději to prodal. Za polovinu jeho kupní ceny. Obecně jakákoliv věc má životnost přímo spojenou s péčí majitele.

Třeba toto ....




... se u nás prodává jako málo jeté, po starým pánovi, co s tím moc nejezdil ( dále to všichni známe ). Takže než takovýho japonce raději novou čínu.

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

18.12.2011 v 14:33 | Nahoru | #205
Jako první motorka určitě ne,chce aby člověk už něco znal a uměl si poradit pak se ty čínské nedostatky dají hravě opravit.Nejlepší na naučení opravárenstní je prostě fichtl

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

18.12.2011 v 19:40 | Nahoru | #206
El_Burro> To máš určitě pravdu, ale je nutné vzít v potaz o co jde. Jestli jde o naučení se jezdit (spíš si to trochu osahat), nebo o naučení se montovat.
Ale to by bylo dohadování na novou diskusi.

Naposledy editováno 18.12.2011 19:41:49

Je čína dobrá jako první motorka?

18.12.2011 v 19:48 | Nahoru | #207
http://www.motorkari...cin-xm125-19919.html

tady je povídání o číně přímo z Motorkářů. Hned v prvním odstavci je psaný, že motory BMW jsou taky čína. Takže už to vlastně za nás odpověděla redakce.
Stejně všichni jezdíme na čínách, jen někteří výrobci si dávají svoje původní logo

Naposledy editováno 18.12.2011 19:52:00

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

18.12.2011 v 19:48 | Nahoru | #208
hlavně nééé diskuzi jestli je lepší spravovat čínskou napodobeninu motorky,nebo českou klasiku všech klasik.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

18.12.2011 v 20:05 | Nahoru | #209
XTeZeto> Zdědil jsem echt pincka. r.v. 1962, stál poctivých 25 let v kůlně a posledních asi 10 let na něj pršelo. Hromada rezavýho šrotu,totální vrak, v nádrži kilo rezu....
Profoukl jsem trysky v karbci hasičákem ( 10 barů bylo málo ), svíci jsem ohřál zapalovačem a NEKECÁM za 10 minut motor jel jak novej. Sice PET flaška od kofoly místo nádrže a po dofouknutí kol jsem vozil syna po zahradě.
Jawa 21 Pionýr jezdí na cokoliv, co trochu hoří. Stačí smíchat s psím sádlem a jedem.
Tato otázka je tímto příspěvkem jasně zodpovězená, není třeba zakládat diskusi.
Každý si to může přebrat, jak chce.

Naposledy editováno 18.12.2011 20:50:54

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

19.12.2011 v 18:55 | Nahoru | #210

XTeZeto píše: BLUESAVAGE> říct dealerovi kterej prodává taiwance že je to vlastně čína tak tě ubodá bambusovejma hůlkama.



Tak jsem tam volal a ptal jsem se na přední tlumiče na Glada. 3800 za kus.
Komentoval jsem to, že na čínu to je dost a že ty původní zase až tak špatný nejsou. Paní vesele dodala, že až je budu chtít objednat, stačí zavolat. Položil jsem ještě kontrolní otázku na bambusový hůlky a ty nemají.
Takže je to v kliu. Přežil jsem to ve zdraví.

Naposledy editováno 19.12.2011 18:56:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist