globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je čína dobrá jako první motorka?
 
26.4.2011 v 13:49
Tak jasně. Je to čína. S tim to každej kupuje a musí mu to bejt jasný. Vibruje to, nejede to, žárovky tomu praskaj a většina motorkářů je striktně odsuzuje. Kam asi všechny ty prodaný číny jdou, když jim každej nadává a nikdo je nechce. Nebo sme snad národ motorkářských srabů, který se styděj přiznat, že jezdili nebo jezdí na číně?

Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.

Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.

Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.

Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Anketa: Jezdíte nebo jezdili jste na číně?
Ano, pravidelně
26%
90
Ano, ale málo
4%
15
Ano, ale jenom na půjčené
8%
28
Ne
61%
209

Je čína dobrá jako první motorka?

11.6.2011 v 21:37 | Nahoru | #151
Ale vím, že je to kus od kusu.

Je čína dobrá jako první motorka?

14.6.2011 v 08:32 | Nahoru | #152
Yuki, utrhne Vám ruky!

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

29.6.2011 v 19:38 | Nahoru | #153
Mám možnost koupit čínskou silniční 125 (Kangchao KC118 / Phoenix RS25 / Phoenix Speedmax 125, nebo něco podobnýho = napodobenina HONDA CBR 1000 RR Fireblade) r.v. 2008 za 12000,-. Byla by to moje 1. 125 a měl bych ji jen na rok (za rok přecházim na auto). Jít do ní nebo ne?

Naposledy editováno 29.06.2011 19:57:02

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

29.6.2011 v 21:54 | Nahoru | #154

Sekin píše: Mám možnost koupit čínskou silniční 125 (Kangchao KC118 / Phoenix RS25 / Phoenix Speedmax 125, nebo něco podobnýho = napodobenina HONDA CBR 1000 RR Fireblade) r.v. 2008 za 12000,-. Byla by to moje 1. 125 a měl bych ji jen na rok (za rok přecházim na auto). Jít do ní nebo ne?



já bych se toho nebál

2 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

29.6.2011 v 21:55 | Nahoru | #155
Čína je dobrá jako poslední motorka

Ne vážně - souhlasím s tebou. Číny beru jako spotřební matroš, jejich skutry nějakou službu udělají, dvacky uvedou kluka do začátku ježdění a není jich škoda když se s tim párkrát mlaskne o zem.

Co ale už nemusim jsou čínský náhražky který si hrajou na velkou motorku. Objemy to má okolo 400 ccm, plasty to opticky zvětšujou a je to prostě bastard kterej si na něco hraje.

Naposledy editováno 29.06.2011 22:02:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

29.6.2011 v 22:13 | Nahoru | #156
rraol> jo to máš pravdu ,to me sere taky ,jako já číny taky nemám vůbec rád ,ale když je tohle suzukáckej motor co mám já tak jakoby si myslím že to až taková čína snad není
Ale třeba ti lifani srače nejvetší kjá bych si teda čistou čínu nekoupil jenom takovou poločínu a vím že to jejedna z nejlepších motorek čínsekjch,ale co sem se hodně setkal tak kolikrát jsou číny lepší než celý značkový motorky :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

29.6.2011 v 23:07 | Nahoru | #157
rraol> Bastard kterej si na něco hraje? A co má potom být jawa 350 chopper,ten si hraje na co? Nechápu jak můžeš posuzovat něco co jsi viděl jen z dálky a pochybuju,že jsi na tom jel. Snad už každej kdo si jde dnes koupit čínskou motku a je uplně jedno,jestli je to V.D.O. Moto,Yuki,Benzhou,X-motos a pod.musí počítat s tím,že to jsou nedodělky,který musíš rozdělat a přinejlepším vyměnit šrouby.Podle tebe padesátky službu udělají a 400 né? To vypadá jako,že máš mindrák z to,že jawa tenhle obsah nemá.

Aleš-ák: ČÍNA, POLOČÍNA To je dobrý takže škoda je poločech nebo jak? asi tě zklamu V.D.O. Moto Je pravá čína né padělek

Sekin : Jak už tady nade mnou bylo napsáno tak do ni jdi pokud to nejní domlácený,i když to příští rok budeš prodávat zas tak moc neztratíš.Jednu čínu už doma máš tak víš co od toho čekat,ale ta cena a vzhled to vynahradí. 90-100 to poletí taky. za mě

Je čína dobrá jako první motorka?

30.6.2011 v 00:12 | Nahoru | #158
Dřív, za nás , se začínalo na Jawě, pak Japonec a pak teprve pořádná motorka! Dneska je to holt místo Jawy už většinou Čína , pak většinou ten Japonec a až pak motorka... Ale podle mě je to jedno , jak Čína tak i Japonec jsou na jedno brdo a vyplatí se jenom do začátku...

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.6.2011 v 08:27 | Nahoru | #159

Aleš-ák píše: rraol> ...já bych si teda čistou čínu nekoupil jenom takovou poločínu



Tak to jdi do "moderní" jawy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.6.2011 v 08:43 | Nahoru | #160

wolken píše: rraol> Bastard kterej si na něco hraje? A co má potom být jawa 350 chopper,ten si hraje na co?



No to nevím jestli měli touhu si na něco hrát, prostě chtěli udělat motorku s tímto typem posezu. Ale za sebe říkám, že se na tom sedí spíš jak na klasickým naháčovi. Udělali ji, a udělali ji česky (jedna z posledních, to co dělaj teď bych hodil do jednohlo pytle s čínama). Nebejt toho jednoho roku, kdy byly ve VAPE povodně a VAPE nedodávalo zapalování, nebrala by jawa na tu chvíli zápalka od Ducati, mohla bejt česká celá.

A mindrák z obsahu jaw nemám, prostě každej ví že je to třinda. Ale kousek od mýho bydliště je prodejna nějakých cenově dostupných motorek, a to, o čem mluvím že si na něco hraje, znamená, že ty motory (vzducháče) maj dlouhý žebra, že to vypadá jako velkej motor, nebo jsou tam chromovaný plastový různě narafičený kryty, který opticky motorku zvětšujou, pod nima je dutej prostor - a to sory, to si fakt na něco hraje. Na první pohled vidíš velkej cruiser, pak to nadlábnou a rozezní se v tom nějaký čtyřkilo. Připomíná mi to ty kelímky od jogurtu, který mají dole soklík. V chlaďáku v sámošce vidíš kelímek vysokej stejně jako ostatní, a doma ho otevřeš, nabereš tři lžičky a je po prdeli

Nevadí mi číny, který prostě jsou takový, jaký i vypadají. Je normální, že na trhu všech výrobků jsou varianty levnější i dražší. Každej si rozhodně kolik chce do toho vrazit, akceptuje kdyžtak nějaký nedostatek - nemám problém.

Stejně jako nemám rád plasty který imitujou dřevo, tak nemám rád plech kterej imituje pálenou tašku, a ani nemám rád čtyřstovku motorku která si hraje na velkoobjevýho cruisera.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.6.2011 v 09:15 | Nahoru | #161
rraol> ale to je o ceně. Když nebudu mít na HD tak si radši koupím rok starou čínu jako yuki darker 400 a ta mi dva roky co budu šetřit vydrží a vím,že mě nesežere. Beru když je na některých čínách plastová imitace druhého válce to je trošku k smíchu,ale i toho na silnici pozdravím a nebudu řešit jestli je to čína nebo ne.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.6.2011 v 09:52 | Nahoru | #162
já do moderní jawy nejdu sem spokojenej ,
no je to čína ale když jsme vybíral moto tak jsme chtel neco proste aby to nebyla uplně čína :D

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.6.2011 v 09:52 | Nahoru | #163
já do moderní jawy nejdu sem spokojenej ,
no je to čína ale když jsme vybíral moto tak jsme chtel neco proste aby to nebyla uplně čína :D ale padelek to je to je pravda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

30.6.2011 v 09:58 | Nahoru | #164

wolken píše: rraol> ale to je o ceně. Když nebudu mít na HD tak si radši koupím rok starou čínu jako yuki darker 400 a ta mi dva roky co budu šetřit vydrží a vím,že mě nesežere. Beru když je na některých čínách plastová imitace druhého válce to je trošku k smíchu,ale i toho na silnici pozdravím a nebudu řešit jestli je to čína nebo ne.



Já nemám nic proti kupcům těchhle výrobků. Taky si nenechám kecat do toho co si mám nebo nemám koupit. Ale diskuze je od prezentace názorů, já jsem svůj vyjádřil, mě se motorky který vypadaj jako něco co nejsou, nelíbí. Nemám nic proti lidem kterejm se to líbí, nebo jsou ochotný to jako kompromis akceptovat.

Kdybych stál o HD, a neměl na něj, vzal bych starší virago nebo dragstara, někdo zas chce funglovku tak se rozhodne pro plastovou čínu, nemám s tím problém.

Je čína dobrá jako první motorka?

3.7.2011 v 03:17 | Nahoru | #165
..od cinana bych dobrovolne koupil jenom pecenou kacenu.. cinskou 'techniku' nebrat..!

Naposledy editováno 03.07.2011 03:18:13

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

3.7.2011 v 10:58 | Nahoru | #166
a to já si zase od číňana kupuji. Motorku čínskou Monkey mám víc jak pět let a nedám na ni dopustit. Mám i čínskou čtyřkolku a v pohodě, synové májí taky čínu a taky v poho, jezdíme, i s čínou závodíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

3.7.2011 v 12:43 | Nahoru | #167
Kovboy> neasi jenom newím proč ty lidi to odsuzují dokud to v živote nemeli, čínani si za to ale na jednu stranu můžou samy,v prvu vyrábeli fakt na hovno veci,ale tet už to je fakt na pekný úrovni ,no tak doufejme že si časem zlepšej povest, v tétoo době je snad čínský všechno

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

3.7.2011 v 13:18 | Nahoru | #168
Aleš-ák> Máš pravdu , ta kvalita jde stále kupředu...

Nicméně já už bych si Japonce ani Čínu v životě nepořídil , měl jsem možnost si jich pár vyzkoušet a opravdu to není nic pro mě... Ale dá se říct, že kvalita vždy odpovídá ceně...

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

4.7.2011 v 12:56 | Nahoru | #169
Přesně, neska už si nevybereš, téměř vše nese magickou formulku "mejd in čajna"
A takový ty šmejdský minibajky a pitbiky, co se rozpadaj už ve výloze pochybnýho kšeftmana, za to si můžem sami. Čecháček chce motorku do terénu za 10 tis., číňan mu takovou vyrobí. Pak se najde pár zoufalců, co takovej shit koupí, po týdnu se jim to rozpadne a pak tu na fóru brečí, jaký sou to šmejdy z tý číny...

Je čína dobrá jako první motorka?

4.7.2011 v 14:20 | Nahoru | #170
rraul> ... radši ojeté virago nebo dragstara ...

To právě nechci, japonci dělají příliš malé motorky, potřebuju nízkou a dlouhou. Daytona je ideální. Jo a neofrňovat se nad názvem - design Haryka okopíroval a název zvolil Amík.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

5.7.2011 v 08:27 | Nahoru | #171

Vito_Corleone píše: Přesně, neska už si nevybereš, téměř vše nese magickou formulku "mejd in čajna"
A takový ty šmejdský minibajky a pitbiky, co se rozpadaj už ve výloze pochybnýho kšeftmana, za to si můžem sami. Čecháček chce motorku do terénu za 10 tis., číňan mu takovou vyrobí. Pak se najde pár zoufalců, co takovej shit koupí, po týdnu se jim to rozpadne a pak tu na fóru brečí, jaký sou to šmejdy z tý číny...



Přesně máš pravdu

Je čína dobrá jako první motorka?

12.8.2011 v 10:59 | Nahoru | #172
Myslím si, že každý by si mal skúsiť niečo ako Jawa/Babetta/Simson. Užiť si zababrané ručičky. Štelovať karburátor, keď to už začne jazdiť, vypadnú smerovky, potom zapaľovanie, potom je zakarbonovaný výfuk, potom praskne kajlík čo drží dynamo (simson), a keď už si myslíte že je to v poriadku, praskne gufero na klukovici, spojka (babetta)....a tak odznova. Keď potom presedláte na čínu, a zistíte, že za sezónu ste opravili defekt, došponovali reťaz a vymenili olej (najazdených 8000km a neni koniec sezóny), začnete byť s čínou spokojní.
Pokiaľ to ale nechcete mať ako vozítko na ryby alebo okolo komína, je to SLABÉ!
náhrada simsona/babety - na výbornú
náhrada za motorku - nedostatočné

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

17.8.2011 v 22:32 | Nahoru | #173
"Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová"

S tím nesouhlasím (co se týče plastů - to je neuvěřitelná pálka. Mám teď plasty od Yamahy, jsou výrazně levnější)

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

18.8.2011 v 04:01 | Nahoru | #174

rraol píše: Já nemám nic proti kupcům těchhle výrobků. Taky si nenechám kecat do toho co si mám nebo nemám koupit. Ale diskuze je od prezentace názorů, já jsem svůj vyjádřil, mě se motorky který vypadaj jako něco co nejsou, nelíbí. Nemám nic proti lidem kterejm se to líbí, nebo jsou ochotný to jako kompromis akceptovat.

Kdybych stál o HD, a neměl na něj, vzal bych starší virago nebo dragstara, někdo zas chce funglovku tak se rozhodne pro plastovou čínu, nemám s tím problém.



Teda nevím, cos vyeditoval ze svého příspěvku 29.06.2011 21:55 #155 ... ale zůstalo tam tohle: "Co ale už nemusim jsou čínský náhražky který si hrajou na velkou motorku. Objemy to má okolo 400 ccm, plasty to opticky zvětšujou".

Tak nevím, o jakém plastovém optickém zvětšení to píšeš? Darker je kopie Viraga a to je v reálu prťavá motorka (proto jsem si ji nekoupil, i když výkon by mi stačil, ale prostě se na Viragu nesedí pohodlně a ještě blbě vypadá). Daytona kterou mám v profilu, je HD okopírovaný Američanem, v Číně jen vyráběný. Podobně jako se v Číně vyrábí motory do BMW a celá auta BMW... Číňan tu motorku nezkopíroval, jen si to tam někdo z USA zadal a někdo z Evropy (ve více zemích pod více značkami) to prodává.

Daytona obsahuje celkem 2 ks plastových kastlíků (u mě černé) a 1 ks plastového klínu pod motorem (rovněž černý), jinak je to 180 kg železa a hliníku. Třeba kryt řetězu (takové to za motorem a napůl pod výfukem, se třemi prolisovanými "chevrony") je dvoukilový hliníkový tlakový odlitek, žádný ohnutý plech. Všechny chromy kromě zadní strany zrcátek jsou na železe. Na rozdíl od takové Hondy VT750, kde je kryt indukček z plastu a na chrom si jen hraje.

Co přesně jsi myslel tou kopií a hraní si na něco? HD nevymyslel ani motorky, ani choppery, nemá monopol na jejich výrobu. Dodává mašinu za 300 000 v základu, takovou jsem doma měl, před Yuki to byla BMW R1100RS, a stejně jsem si pro své účely koupil novou mašinu za pětinu, baví mě na ní jezdit, vrtat se v ní... skoro nic nežere, pěkně vypadá, lidi se za ní otáčeli dávno předtím, než jsem namontoval rovné laufy (kanony). V motoru poctivá kovařina, štelování ventilů lahůdka, OHC ale se zdvihátky, systém šroubek-matička... chybí jen vyvažovací hřídele a kupa elektroniky, ale to myslím zrovna u chopperu není chyba

Je čína dobrá jako první motorka?

18.8.2011 v 04:08 | Nahoru | #175
Ještě pro ty, kteří tu třeba googlem najdou Daytona a bude je zajímat zrovna ten čínský čopr - vlevo nahoře na tomto fóru je odkaz Moto dle původu, pod ním Čínské, a pak v hlavním rámci vyhledejte téma 350 SPT - to je o motorce, která se prodává v Argentině jako Jawa Ruta 350 (silniční model), u nás jako 350 SPT, v Polsku jako už nevím co a jsem líný hledat Má stejný motor jako Daytona (v Anglii prodávaná jako Regal Raptor, v Austrálii jako už nevím co, v USA je AUTOREM/vedoucím sítě dealerů Johnny Pag - toho googlujte, pokud chcete vědět, kdo "zkopíroval a zadal" výrobu do Číny).
SPT má stejný motor s Daytonou a jeden ze členů tamního fóra najel za půl roku 15 tisíc kilometrů, čímž mě skoro dohnal - já na to potřeboval rok a půl, protože dálky už 3 roky lítám letadlem (proto taky už nepotřebuju BMW) a průměrně 3 měsíce v roce jsem mimo ČR.

(reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

21.8.2011 v 14:38 | Nahoru | #176
Jájinaa> To jsi s ní ale musela plesknout fest. Manželka má TR 125, jezdí se mnou ve sračkách, hází s tím o zem pořád a nic.

Je čína dobrá jako první motorka?

21.8.2011 v 14:46 | Nahoru | #177
Yuki musím jen chválit za málo peněz hodně muziky. Teď mám Shineray 250 cross a taky paráda. Momentálně se ji chystá sedlat moje žena a já jdu zase do Shineraye. Ale do VVMX 450. To už je jiná šleha a stojí polovinu než Yamaha WR, KTM 450EXC nebo třeba DRZ 400 a co já vím co ještě. Mnoho lidí si neuvědomuje že čínský stroje jsou tu na trhu již několik let (cca 15) a soudruzi také pokročily kupředu.

Je čína dobrá jako první motorka?

21.8.2011 v 15:32 | Nahoru | #178
já jsem nad čínou taky přemýšlel, ale nakonec se na to vyprdnu, pořídím pařeza (a dva na díly) a budu spokojený

ono v "low-price" ktegorii se toho moc jiného neobjevuje. JAWU/MZ/Čínu a pak si vyber

1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?

27.8.2011 v 10:17 | Nahoru | #179
jsem s ní spokojená, když lehne tak je opravdu škoda malá nebo nulová jen jsem začala na er5 a hřbitov navštěvuji jen, když chci zapálit svíčku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?

27.8.2011 v 10:48 | Nahoru | #180

sluničko357 píše: jsem s ní spokojená, když lehne tak je opravdu škoda malá nebo nulová jen jsem začala na er5 a hřbitov navštěvuji jen, když chci zapálit svíčku


heh prej jen když chci zapálit svíčku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist