Téma: Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?
22.4.2011 v 19:56
Zdravím, dneska se mi poprvé stalo, že sem jel, trošku svižněj a při předjíždění ná rovince se mi najednou rozvibrovaly řidítka a ani nevím jak sem to ustál, vím jen, že těch pár vteřin bylo jak 5 minut a já jen v křeči držel řidítka a snažil se je uklidnit. Nerovnost povrchu, lehce sjetá přední guma, nebo prostě moje chyba, které si nejsem vědom? já se v tu chvíli už viděl pod autem co sem předjížděl a nerad bych si to ještě někdy zopakoval, díky za rady.

Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2011 v 20:00 | Nahoru | #1
Hodně pomůže tlumič řízení – třeba Trible Performance
Stačí nevhodná nerovnost, co ti práskne do řízení. Tlumič to pomůže pobrat .

Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 20:03 | Nahoru | #2
pravda, tlumič ti to krásně pobere

Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 20:06 | Nahoru | #3
Tak, tak tlumič jsem si pořídil a docela rozdíl

Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 20:12 | Nahoru | #4
ba ba, a nebo ještě přidej ať se zvedne na zadní, ve vzduchu se to přední kolo třeba uklidní třeba

1 reakcí na tento příspěvek Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 21:10 | Nahoru | #5
tak tu moji mrchu postavit na zadní je problém, zaprvé mám strach a zadruhé je těžká jak ... takže sem to zkoušel pořádně jednou a myslím že stačilo trápit tu baběnku nemá smysl mě se stalo tohle , pořádně sem chytnul řidítka, dostal 3-4x jebu do kolen jak sem se to snažil co nejvíc zcvaknout a naštěstí se to uklidnilo, ale už sem se viděl na zemi

Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 21:22 | Nahoru | #6
naopak prý se nemá držet křečovitě, ale spíš jen přidržovat a přidat plyn, aby si odlehčil předek. Ale je to jen teorie. jednou mě to udělalo taky, když jsem na plný plyn přejížděl spáru na silnici, řídítka jsem v rukách povolil a naštěstí to zabralo.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 21:48 | Nahoru | #7
Nechal bych si ještě motorku pořádně prohlédnout, jestli tam není nějaký zásadní technický problém-např. ložiska v krku řízení, přední tlumiče, vyvážení kol. Tlumič řízení řeší následek, ne příčinu.
e: Tím samozřejmě neříkám, že tlumič řízení je k ničemu

Naposledy editováno 22.04.2011 21:50:30

1 reakcí na tento příspěvek Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 21:50 | Nahoru | #8
No tak každopádně pokud se ti řídítka rozvibrovaly během běžného provozu z dorazu na doraz, předně bych začal hledat chybu na motorce nebo v nastavení. A teprve až potom řešil tlumič. Tlumič jen řeší následky, nikoliv příčiny

(reakce na) Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 21:51 | Nahoru | #9

brabenecz píše: Nechal bych si ještě motorku pořádně prohlédnout, jestli tam není nějaký zásadní technický problém-např. ložiska v krku řízení, přední tlumiče, vyvážení kol. Tlumič řízení řeší následek, ne příčinu.
e: Tím samozřejmě neříkám, že tlumič řízení je k ničemu



eh, byls rychlejší

(reakce na) Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 22:48 | Nahoru | #10
Mmonty> Mistr světa v rychlostním slalomu? Vlastní frekvence je svinstvo

(reakce na) Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 23:03 | Nahoru | #11

seikos píše: No tak každopádně pokud se ti řídítka rozvibrovaly během běžného provozu z dorazu na doraz, předně bych začal hledat chybu na motorce nebo v nastavení. A teprve až potom řešil tlumič. Tlumič jen řeší následky, nikoliv příčiny


Z dorazu na doraz? To fakt neustojíš

Může bejt povolenej krk, pak stačí málo a řidítka se klepou.

Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 23:27 | Nahoru | #12
z dorazu k dorazu se da ustat,no na silnični semito nestalo ale jak tu někdo psal chceto furt držet plin nebo kapku přidat jak ubereš tak to spyš znasobiš neš uklidníš.asi bych taky hledal technickej problem mam r1 a vopčas semi to taky stane ale nerovností boule ,díry ale v ždy se to hnet vitrati prostě to držim a jeto hnet prič jen cejtim jakto projde celim ramem aš dozadu jakobiseto vitluče

Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 23:33 | Nahoru | #13
Jako jak už to bylo rozhozené tak si sem 100% jistý pokud bych se to nesnažil vší silou držet rovně tak bych se vysypal, plyn sem držel v jedné poloze takže sem prakticky furt lehce zrychloval protože sem předjížděl,dneska sem si to ještě projížděl znova autem a bylo tam pár vlnek tak je možné že se mi trochu odlepilo kolo od země a dopadlo prostě na nerovnost která to rozhodila

2 reakcí na tento příspěvek Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

22.4.2011 v 23:40 | Nahoru | #14
no přec uš jeto starší dama a jesi seto roskmitalo nějak brutalne tak to fsak netušim ja sem měl v prdeli ložisko v krku a jediny co to delalo bilo při mali rychlosti třeba na světlech dyš sem brzdil tak to cukalo mislelsem že mam křivej kotouč tak nevim možna to bilo vše dohromady sjeta guma + voskakana ,nevivaženy a ty hrboli,musiš jezdit a davat pozor kdy a při jaky situaci se děje

(reakce na) Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 08:24 | Nahoru | #15

luboš25 píše: no přec uš jeto starší dama a jesi seto roskmitalo nějak brutalne tak to fsak netušim ja sem měl v prdeli ložisko v krku a jediny co to delalo bilo při mali rychlosti třeba na světlech dyš sem brzdil tak to cukalo mislelsem že mam křivej kotouč tak nevim možna to bilo vše dohromady sjeta guma + voskakana ,nevivaženy a ty hrboli,musiš jezdit a davat pozor kdy a při jaky situaci se děje



Poblil jsem si monitor, kdyz jsem videl tvuj pravopis. Hrboli, mislelsem, to bilo vse, jesi seto roskmitalo ...
Ty bys mel dostat Nobelovou za tupost

(reakce na) Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 09:16 | Nahoru | #16

luboš25 píše: no přec uš jeto ... jesi seto roskmitalo ... bilo při mali rychlosti ... mislelsem že ... možna to bilo vše dohromady ...nevivaženy a ty hrboli



Teda, viděl jsem koně blejt, hada chcát, žábu pěstí do kolejnice mlátit, ale tohle ještě ne

Jinak - rada "mírně ubrat plyn" při rozvibrovaných řídítkách nevím nevím, možná při jemném zavrnění v rukách, ale moje osobní zkušenost je taková, že to jsou tak nehorázné mrdy do rukou, že o nějakém mírném ubírání plynu apod. nemůže být řeči.
Osobně bych začal kontrolou přední gumy a krkem řízení, případně zkontrolovat přední vidle.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 10:23 | Nahoru | #17
no vidiš jaky si prase blit si na monitor to umiš jenty .tak to nečti dyš se ti to nelibý strejdo a rači porat typkovi s problemem neš debilně kecat

(reakce na) Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 19:14 | Nahoru | #18

luboš25 píše: no vidiš jaky si prase blit si na monitor to umiš jenty .tak to nečti dyš se ti to nelibý strejdo a rači porat typkovi s problemem neš debilně kecat



nerozumím. Můžeš to napsat ještě jednou?

edit: debilně kecáš jen ty, protože takovýto pravopis může spáchat pouze debil

Naposledy editováno 23.04.2011 19:15:01

1 reakcí na tento příspěvek Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 19:17 | Nahoru | #19
seikos hele mě muže ura zit jen inteligent

(reakce na) Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 20:16 | Nahoru | #20

luboš25 píše: seikos hele mě muže ura zit jen inteligent



Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 21:31 | Nahoru | #21
Me to dělá celkem často při předjíždění na nerovné cestě. Při plném plynu jsem vedle auta vjedu na par nerovností a je to. Mám široké řidítka takže se to dá dobře srovnat.
Prostě stačí uvolnit ruce,většinou se leknu uberu ale hned zase dám plný plyn , hlavně stím nesmíš bojovat a zavírat plyn.
Tot vše pokud teda nemáš tlumič řízení

Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 23:35 | Nahoru | #22
Zdar.Měl jsem stejný problém a dost se to zlepšilo po stvrzení zadního tlumiče.Tím se mě při akceleraci tolik neodlehčuje př.kolo. Poté jsem ale stejně koupil tlumič řízení.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 23:42 | Nahoru | #23
Hodně se dá ušetřit, když dáš těžká závažíčka do řídítek- žádný hliník! Pořádná ocelová závažíčka. Radil mi to Kolja- mechoš z WSBK a SSP.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 23:47 | Nahoru | #24

Marex píše: Hodně se dá ušetřit, když dáš těžká závažíčka do řídítek- žádný hliník! Pořádná ocelová závažíčka. Radil mi to Kolja- mechoš z WSBK a SSP.



souhlas, jen se podívej, jaká záváží maj v sérii třeba Duci nebo Guzzi. Ale ruku na srdce, po dnešním sprintu by mi ten lehce nervozní předek po odlehčení trochu chyběl je to motorka, žije to

Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 23:49 | Nahoru | #25
Každopádně tohle se může stát na každé mašině nad 50 kobyl při tvrdé akceleraci na hrbech. Říká se tomu tankslapper. Když k tomu už dojde, nezbývá než pevně se držet. Tlumič řízení bych řešil až tehdy, nepomohou-li ta závaží.

(reakce na) Jak se vyhnout rozvibrování řidítek>pád?

23.4.2011 v 23:50 | Nahoru | #26

VlastíkPlamínek píše: souhlas, jen se podívej, jaká záváží maj v sérii třeba Duci nebo Guzzi. Ale ruku na srdce, po dnešním sprintu by mi ten lehce nervozní předek po odlehčení trochu chyběl je to motorka, žije to


Zdravím tě. Moderátore.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist