Nedá mi to a musím se s vámi podělit o včerejší zážitek. Zajížděli jsme pro import nové 1000RR (respektive zajížděl kolega, já jsem se vtírnul
a tak jsem to samozřejmě pořádně vyzkoušel. Poznatek číslo jedna: RR, které je zavřené na max. 8000ot. je stejně rychlé jako můj Tuňák, když ho ždímu do omezovače, byl jsem schopný ujet jenom na top speed, a to se samozřejmě po otevření zásadně změní. Takže jsem se trošku probral z diskotéky a už nebudu tvrdit, že můj dvouválec v nízkých otáčkách seřeže každý čtyřvál. Brzdy na RR jsou neskutečný, Aprilka nebrzdí rozhodně špatně, ale tohle je opravdu nevídaný. Podvozek, i když výrazně tvrdší, funguje i na rozbitých cestách perfektně. Jediné zápory, které jsem objevil jsou opravdu děsivé řazení (nahoru pod plynem v pohodě, ale při podřazování jsem si vzpomněl na svojí babičku Guzzinu a i ta řadila líp) a šílený posaz na motorce. Ale to je o zvyku a ne každý narostl tak jako já...Výsledek pro mě je ten, že jsem asi dosáhl maxima svých možností a pravděpodobně silnější motorku, než je Tuono nepotřebuji. Jo a každý na novém litrovém supersportu, kdo se ode mě nechá pojezdit, je neskutečnej mrdal a měl by vrátit papíry