S ohledem jaké dvěpade jsou aktuálně jezdící se tak jedná v podstatě o pohár 125ccm!
To znamená, že půjde o jezdění především těch nejmladších.
Jelikož tuto snahu získat si nováčky po blbnutí na okruhu místo silnice bychom chtěli nějakým způsobem podpořit zajímala by nás odezva Vás nováčků - zda uvažujete zúčatnit se jezdění a případně soubojů o pohár DA-Racing 2011?
Pokud váháte co by Vás mohlo popostrčit?
Problém budou jistě finance - jako mlaďoši jsme měli hluboko do kapsy - proto bychom rádi s naším teamem Rikimoto Racing v rámci našeho tažení za vyšší bezpečnost za řidítky nějak přispěli/podpořili účatníky tohoto poháru!
Pokud bude dostatečná účast napadla nás možnost, že bychom účastníky nějak podchytili a např. o jeden podnik s DA-R (druhý podnik s DA-R 10.5. 2011 v Brně) losovali - vylosovaný výherce(-rkyně) by obdržel(-a) tento den od nás!
Současně bychom uvažovali nelicenčnímu vítězi poháru 2011 "z lidu" (do 250ccm) věnovat kombinézu značky MBW dle vlastního výběru nebo něco podobného.
Každopádně prvně nás zajímají Vaše názory a především účast - kdo z Vás pojede a na čem?
Zda celý seriál, nebo jen počátek a pak se uvidí a tak podobně.
2 reakcí na tento příspěvek Okruh pro 125ccm s DA-Racing(do 250ccm)!
Divil by ses, ale 250ccm celkem jezdí ať už Kawa 250 nebo teď nová Honda 250 a co pak Aprilie 250 RS 2T ?? Rozdíl ve výkonech je diametrální.
To přece nemá smysl aby jezdili dohormady s CBR 125.. stačí jeden průměrnej jezdec na 250RS 2T a ve druhém kole dá CBR125 kolo.
Takže to chce říct jestli 2T nebo 4T už v názvu!
Já bych udělal jednu kategorii a to 125ccm 2T nebo 250ccm 4T. To jsou tak rovnocenné stroje.
Nebo rovnou 125 4T.
Jasně - rovinky jsou asi trošku nuda - tedy z pohledu Vás střelců. Jenže naučit se rozpálit to naplno a umět pak na konci odhadnout jak hodně a kdy brzdit, je užitečný i když má člověk dvácu.
A nemyslete si, i na dváce může být okruh pěkná palba - tedy - pokud člověk teprve začíná a není bezmozek od přirození
P.S. taky mi to na rovinkách nejede víc než nějakých 190 a stejně naplno netahám, raději mám technické pasáže ve kterých se jezdí tak kolem stovky. Pro mě je škoda že to není kluci do 250ccm a holky na čemkoliv. Měla bych šanci být konečně někde vepředu
1 reakcí na tento příspěvek Okruh pro 125ccm s DA-Racing(do 250ccm)!
.. protože ti ostatní s 125 4T kterejch je nejvíc si řeknou : si tam nebudu dělat ostudu když kolem mě to bude lítat ..
250 2T může totiž klidně jet normálně i se šestkama 4T!
Už jsem takovej závod jel .. na startu zůstala poslední ale pak dojela skoro všechny ..
.. problém ale je jak to zahrnout do programu, musí mít aspoň jeden trenink třeba 5kol + kvaldu 5kol a pak závod třeba na 5kol.. což jsou cca 2jízdy na úkor ostatních .. nemůžete je pustit s ostatníma to je vražda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh pro 125ccm s DA-Racing(do 250ccm)!
DavR1 píše: Myslím že by se to mělo přesněji určit pro koho to je určeno a ne napsat jen do 250ccm.
Divil by ses, ale 250ccm celkem jezdí ať už Kawa 250 nebo teď nová Honda 250 a co pak Aprilie 250 RS 2T ?? Rozdíl ve výkonech je diametrální.
To přece nemá smysl aby jezdili dohormady s CBR 125.. stačí jeden průměrnej jezdec na 250RS 2T a ve druhém kole dá CBR125 kolo.
Takže to chce říct jestli 2T nebo 4T už v názvu!
Já bych udělal jednu kategorii a to 125ccm 2T nebo 250ccm 4T. To jsou tak rovnocenné stroje.
Nebo rovnou 125 4T.
A já už se chystal koupit RS 250, titul bych měl v kapse i jako jezdecká lama
Já zase spíš uvažoval pořídit k šestce ještě 4T 125ccm 11kW a jet závod s 50-ti kilovými mlaďochy.
Podle mne by to byla super zábava = i pro diváky a pomohlo by to přitáhnout další mlaďochy byť v prvé fázi třeba jen jako diváky---ALE VYDRŽ SE KOUKAT, KDYŽ MŮŽEŠ TAKÉ... !
Ale jako skupina do 250 se mi libi uz z toho duvodu ze si muzou pomerit sily a neni pomerovani kdo si vic troufne v provozu ..
nicmene jezdit tu skupinu pochopitelne nebudu