http://zpravy.idnes....13_213126_domaci_vel
Jako duvod pry dostupne motorky, velka nehodovost. Zahrnul nekdo do tech statistik i to, ze za vetsinu nehod muze ridicu vozidel nedajici prednost atd? Asi ne.
Kazdopadne osobne to povazuji za spravne
2 reakcí na tento příspěvek Na silnou mašinu od 24let
Jinak co vy na ten obrázek, který je u článku? Ten padací rám celkem dobrá věc, ne? Že nepustí motku úplně k zemi.
Naposledy editováno 14.04.2011 14:34:20
PetrL3 píše: Nezapomeňte ale, že někdo si chce udělat papíry JEN na auto a o skůtru nechce ani slyšet (třeba nějaká panička, co se bojí na to i posadit, natož na tom jezdit). A vy byste je nutily jezdit na tom v autoškole kvůli papírům na auto??? To je blbost.
Prave proto bych ten zakon udelal jeste jinak - dle me je blbost nejakou (takto odlisnou skupinu) dostavat "automaticky"
1 reakcí na tento příspěvek Na silnou mašinu od 24let
PetrL3 píše: Nezapomeňte ale, že někdo si chce udělat papíry JEN na auto a o skůtru nechce ani slyšet (třeba nějaká panička, co se bojí na to i posadit, natož na tom jezdit). A vy byste je nutily jezdit na tom v autoškole kvůli papírům na auto??? To je blbost.
Proto bych to nedával automaticky,ale jen tomu,kdo o to má zájem.
A navíc- to je jako by si stejná panička stěžovala,že proč dělá zkoušky z techniky,když palivovou soupravu by taky nikdy neopravovala.
2 reakcí na tento příspěvek Na silnou mašinu od 24let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na silnou mašinu od 24let
LukynF. píše: No-limits> A kolik takovyhc u nas jezdi ? Za zatim vsehovsudy videl jich tolik, ze na jejich spocitani i prsty na rukou by stacili a to se pohybuju vetsinu casu v Praze
No tak málo jich tu jezdí, podle mě, právě i z toho důvodu, že mezi lidi neví, že tyhle scootery lze bez omezení řídit s B papírama.
Edit: ve smyslu... mám papíry na B, chci jezdit na motorce. Chci víc než 50 ccm, ale nechci si dělat papíry na velkou motorku. Tak prostě koupím nějakou 250 ccm nebo se tyhle tříkolky dělají možná i silnější a mám vystaráno.
Naposledy editováno 14.04.2011 15:35:58
2 reakcí na tento příspěvek Na silnou mašinu od 24let
Otázky spolupůsobení dřívější i nové právní normy řeší tzv. intertemporální (přechodná) ustanovení právního předpisu, která bývají umístěna na jeho konci. Připravovaný návrh na změnu zákona o silničním provozu obsahuje přechodné ustanovení, které zohledňuje teorii nabytých práv. Podmínka dosažení věku 24 let by se ve smyslu navrhovaného přechodného ustanovení měla vztahovat na udělení řidičského oprávnění k řízení motocyklů, ke kterému dojde až po nabytí účinnosti nové právní úpravy. Bude-li tedy někomu řidičské oprávnění skupiny A (bez omezení) uděleno podle současné právní úpravy ve věku 21 let, měl by být po nabytí účinnosti nové právní úpravy oprávněn řídit motocykly i tehdy, pokud ještě nedosáhne věku 24 let.
luboš25 píše: PODLE MĚ SOU TO ČURACI VIMEJŠLEJ HOVNA,ABY SI MLADEJ KLUK MUSEL DELAT FURT SKOUŠKY NA SILNĚJŠI PODLE TOHO KOLIK MU JE.METO JEN SRALO DYŠ SEM SI CH TĚL DELAT PAPÍRY TAK TO ZROVNA ROZMRDALI DO TECH SKUPIN A FURT STIM ČACHRUJOU ROK VODROKU A JETO I DOBRY PRO BYZNYS MALEJCH VOPSAHU.VISRAL SEM SE NATO VOT 18 SEM LITAL NA 600DR 500KX A VOT 21 R1 A PAPIRY NEMAM DO TET
Kolego,ty si vypni ten caps lock,a trochu poleď gramatiku,napsat po CH měkké i je mazec!
Jinak to, že si k Béčku automaticky dostával A do 50 cm3 tu bylo i za komančů a nechápu, proč by to měl bejt problém. Kdo umí jezdit na kole, tak snad zvládne, pokud bude chtít, i malýho skůtra 4T 125.
S tím věkovým omezením nebo praxí jedině souhlasím. Se zkouškama teorie taky, jízdy jsou úplně zbytečný, protože jízda na moto 25 KW a 100KW je v běžném provozu - max 90 km/hod - stejná.
K tomuto bych rád dodal, že můj známý právě analyzuje ,,smrťáky'' hlavně motorkářů v libereckém kraji a v drtivé většině případů nedání přednosti motorkářovi za to mohla vysoká rychlost motorkáře!
Avšak ti, co jezdí nad limity, si to nepřiznají někdy ani potom, až je někdo sejme...
1 reakcí na tento příspěvek Na silnou mašinu od 24let
1 reakcí na tento příspěvek Na silnou mašinu od 24let
Pro Lukina F to jak se tam rozepisuje od 200 koních ,ale tam je 100 kW to je necelej 140
takže boreček má 24 udělá plný papíry a... nemůže si koupit ani starýho Fazera litra(FZS) kterej má prostě 105 kW ..smůla .Prostě mi to připadne jako strašnej lobing velký "trojky"
protože cestovní moto...Honda CBF 1000 98 kW ,Suzuki CBF 1250 Bandit 98 kW ,Zeďák litr zas kolem 90 kW jenom Yamaha s FZ1 tam bohužel....
A vůbec nástup cestovních 750 ... Fazer,GSR,Zeďák výkon slabě pod 100 kW.
A řešilo se tu ... myslím že minulej rok že někdo dotáhl GSX-R z Francie a byla uškrcená na 100 kW...a prý že to tlačej z Bruselu
Takže za mě ...nějaký další přezkušování po velkým Ačku ve 30
A že chtěj 125 skutra ... no nevím,asi jo ale omezit kW nebo konstrukční rychlostí...protože za komárů bylo u Bčka sice 50 cm ,ale bez omezení konstrukční rychlostí a po tom to omezili
jak trotli, a už se nemůže řídit simálek, protože konstrukční rychlost..... bohužel
Takže skutr 125 ano, ale konstrukční rychlost třeba jen 90 km.
Starý tlustý fotry (týká se i mě ) to uveze ,ale na honění kočiček a blbnutí mladých fóglů už to nebude úplně IN.
P.S. za mě ,já měl plný A už v 17 letech. Ale byli jen Jawy nebo MZ.
A mít takový dnešní stroje v rukách, tak nás přežilo asi míň než buzerantů (4%)
Mladej ,přetékající hormony frajírek(kterej nemá mozek) byl před 30 lety stejnej jak dneska,akurát neměl možnost si koupit takovou silnou "zbraň" jak dnes ,na tu svou sebevraždu
tzn. že kdyby mě bylo dneska 18-20 let taky bych asik sháněl litra s 25 kW(jako) abych byl IN před kočičkama ,a řešil že plný A až od 24 let a přezkušování ve 30 na 100kW, měl bych "laďák" a tůroval bych to nejlíp okolo 23 hodiny ve městě ..... ,prostě ....věk je věk a nebyl bych lepší, takže asik žádný další slova.
Takže rozdělení skupin moto ANO ,ANO,ANO,ale s rozumem.
Naposledy editováno 14.04.2011 19:22:40
1 reakcí na tento příspěvek Na silnou mašinu od 24let
kakac píše: ....
P.S. za mě ,já měl plný A už v 17 letech. Ale byli jen Jawy nebo MZ.
A mít takový dnešní stroje v rukách, tak nás přežilo asi míň než buzerantů (4%)
Mladej ,přetékající hormony frajírek(kterej nemá mozek) byl před 30 lety stejnej jak dneska,akurát neměl možnost si koupit takovou silnou "zbraň" jak dnes ,na tu svou sebevraždu
tzn. že kdyby mě bylo dneska 18-20 let taky bych asik sháněl litra s 25 kW(jako) abych byl IN před kočičkama ,a řešil že plný A až od 24 let a přezkušování ve 30 na 100kW, měl bych "laďák" a tůroval bych to nejlíp okolo 23 hodiny ve městě ..... ,prostě ....věk je věk a nebyl bych lepší, takže asik žádný další slova.
Takže rozdělení skupin moto ANO ,ANO,ANO,ale s rozumem.
Moc pěkně vyjádřený . Když si vzpomenu, co jsem si se stopětasedmou a potom s třindou užil . Mít fakt v tý době něco o několik desítek koní silnějšího????? Nevím, nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na silnou mašinu od 24let
No-limits píše: A co 3kolové skůtry vyšších kubatur? To se nikdo nepozastavuje, že na motorkách, co mají vepředu 2 kola vedle sebe může jezdit frajer jen s papírama B a navíc tyhle motorky nejsou v té skupině B omezené podle kubatury??
Od PIAGGIA můžeš řídit s B pouze verzi LT díky širšímu rozchodu předních kol (465 mm), které je homologováno jako dvoustopé vozidlo.
Nastesti se me s ohledem na vek ty upravy uz netykaji
Naposledy editováno 15.04.2011 10:52:32
1 reakcí na tento příspěvek Na silnou mašinu od 24let
(Samozrejme za podminky nejakych jizd "za riditkama" v autoskole, byt v tramci kurzu na B-ecko.)
Takhle si rada lidi bude moci snadno poridit skutr co ve meste uz staci a ne drtit nejakou 4 konovou chrlu 50ccm a prekazet a vytvaret tim negativni nalady u plechovkaru. Treba tim pribude lidi co pri ceste do mesta misto do plechovky sednou na skutr. Italia system
__________
Dost cumim ze MD tohle napadlo, v zivote bych to od nich necekal takhle konstruktivni napady! Musim jim za to dat velkou pochvalu, v tohmle mi presne mluvi z duse!
E:skutr
Naposledy editováno 15.04.2011 11:55:14