1 reakcí na tento příspěvek Moto do 40 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do 40 000,-
MaraXJ píše: Asi bych se taky priklonil k Banditovi, DR650 mi moc jako cestovni enduro nepripada, to spis ta Cagiva je na silnici.
Tak Bandit není cestovní enduro už vůbec. Zkusil bych KLE, jak už psal někdo výš, je to slušná motorka za rozumný prachy a ještě lépe bych zvolil Transalpa Na starší kousek ti peníze budou stačit, je to držák, pohodlný i na dlouhých či špatných cestách, provozní náklady nízké. (Servisní interval 12000 km, levné gumy, atd.)1 reakcí na tento příspěvek Moto do 40 000,-
Od Cagivy ruce pryč. Můžeš mít kliku a mašina bude O.K., ale jak na to původní majitel jenom trochu sral, tak se nedoplatíš. Je to kasička, zvlášť půllitr.
Naposledy editováno 14.04.2011 08:27:02
2 reakcí na tento příspěvek Moto do 40 000,-
Naposledy editováno 14.04.2011 19:46:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do 40 000,-
jirka1389 píše: s tou kawou neslapnes vedle sice to neni zavodak ale zase ocenis ve dvou silu od spodu a nizkou spotrebua taky pohodlim jak pro tebe tak pro spolujezdce
Tady bych se trošku ohradil, pokud to chceš na echt cestování tak přešít sedlo . Ale jinak za dobrý peníze použitelná moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do 40 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do 40 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do 40 000,-
Sema píše: Tak Bandit není cestovní enduro už vůbec. Zkusil bych KLE, jak už psal někdo výš, je to slušná motorka za rozumný prachy a ještě lépe bych zvolil Transalpa Na starší kousek ti peníze budou stačit, je to držák, pohodlný i na dlouhých či špatných cestách, provozní náklady nízké. (Servisní interval 12000 km, levné gumy, atd.)
Mozna to tak vyznelo, ale ja netvrdim, ze je Bandit cestovni enduro. Pouze pisu, ze z tech co napsal bych si vybral Bandita, jelikoz druhe dve volby pokud na ne budu koukat jako na motorku na vylety mi prijdou nevhodne. DR je dost nepohodlny a Cagive bych asi neveril.
1 reakcí na tento příspěvek Moto do 40 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do 40 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto do 40 000,-
MaraXJ píše: Mozna to tak vyznelo, ale ja netvrdim, ze je Bandit cestovni enduro. Pouze pisu, ze z tech co napsal bych si vybral Bandita, jelikoz druhe dve volby pokud na ne budu koukat jako na motorku na vylety mi prijdou nevhodne. DR je dost nepohodlny a Cagive bych asi neveril.
Jojo, je mi to jasný, jaks to myslel-z těchto tří motorek je to jasná volbaRychlý, trošku sportovnější cesťák a pro dlouhány veliká motorka
Za polovinu ceny co chceš investovat a zbytek ti zůstane na kufry!
Je to sice stará, ale furt spolehlivá máša
Suzuik RF900R, má motor z GSX-R11OO ale z důvodu spolehlivosti snížen objem, je to přímý předchůdce cestovního supersportu GSX-R 1300 hajabusa.
Spotřeba minimální, na okruh v poho a je lehčí než VFR800, čili žádný těžký starý střep jak se někde píše..........
Mám 202cm živé výšky a sedím na ní pohodlně bez hrbení(v mezích možností)
Na opravy a údržbu nenáročná motka
UFF, tý vado já se rozkecal
1 reakcí na tento příspěvek Moto do 40 000,-
Oba motory jsem měl i komplet rozebrané. Když jsem měl v 70 000km rozebraný motor z XJ,čuměl jsem jak vypadají válce a písty. To bylo jako uplně nový motor!! Důvod rozebrání motoru byl výměna primárního řetězu. Za 4 roky co jsem měl XJ v garáži,jsem nedělal nic-jen měnil olej atd..
U GPZ mi odešel alternátor-tehda jsem dal za starší 10 tisíc. Taky jsem měnil těsnění pod hlavou. Ale GPZ byla zábavnější.
A obe to jsou jednoduché mašiny. Já mám rad stroje s karburátory a celkově ty starší ročníky.