2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky s více kontakty
Dřík píše: .......Tato ji teda háže pokaždé v jiném místě a to nejoptimálnějším? Jak je to regulováno?......
Elektrický výboj jde vždy cestou nejmenšího odporu. Protože palivo není nikdy ve válci zcela ideálně rozptýleno, jsou v různých místechválce i různé elektrické podmínky. Tipuju, že čím víc směsi, tím menší el. odpor a proto je pro jiskru snazší přeskočit právě v tomto místě..
Ale jak říkám - tohle je jen moje laická úvaha..
Naposledy editováno 13.04.2011 10:29:11
Slam píše: Elektrický výboj jde vždy cestou nejmenšího odporu. Protože palivo není nikdy ve válci zcela ideálně rozptýleno, jsou v různých místechválce i různé elektrické podmínky. Tipuju, že čím víc směsi, tím menší el. odpor a proto je pro jiskru snazší přeskočit právě v tomto místě..
Ale jak říkám - tohle je jen moje laická úvaha..
No a zrovna na takovém místě může ta směs být zrovna hůř zápalná, že tam je víc benzínu neznamená že to líp chytne ale většinou pravý opak. Copak se asi stane když se teplý motor chce někdo nastartovat se sytičem? Taky je tam víc benzínu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |