Naposledy editováno 10.04.2011 13:46:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lámací páčky kvalita?
EDIT: A taky sme s kamosem porovnavali provedeni originalnich pacek a tech novych - naprosto stejne, az na par odlisnosti v radu desetin milimetru v nekterych partiich a v tom, ze na rozdil od originalu ty nove packy maji bronzove (ci jake) loze pro uchyceni packy k tomu centralnimu sroubu.
Naposledy editováno 13.04.2011 11:29:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lámací páčky kvalita?
Ono jde o to,že i těch pár desetin na některém rozměru té páčky může být rozhodujících...
Pokud má páčka jinou polohu své neutrální polohy oproti "neutrálu" pístku pracovního válce pumpy,tak samo si "svoji" polohu najde,ale tak,že posune pístek v pumpě...
No a když si člověk uvědomí,že má v brzdovym systému v pracovním okruhu ještě malou dírku(drenáž),kterou je odváděna brzdová kapalina mimo pracovní prostor pumpy...Je to z toho důvodu,že se kapalina bržděním ohřívá a zvyšuje svůj objem a tudíž by přibržďovala pumpa sama o sobě,bez stisku páčky by prostě sám rostl v činném prostoru tlak...
Tudíž pístek může tuto dírku zakrýt a pak při ostrý jízdě stoupne teplota a objem brzdovky,kapalina nemá kam z činné části brzdové pumpy unikat a najednou se ti blokne kolo...a stačí aby pístek překryl tuto drenáž o 0,5mm a je hotovo...jde to rychle... opravdu..