globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pneu GT
9.4.2011 v 16:57
Ahoj,

budu si kupovat novou sadu pneu Bridgestone BT023. Zajimalo by mne, jestli si mam koupit BT023 nebo BT023GT. GTckovy jsou se zesilenou kostrou pro tezsi motorky. U Hamleta jsou GT asi o 200,- levnejsi nez normalni, ale to neresim.

Spis jak moc rozdilne maji jizdni vlastnosti. Jestli pro jizdu s batuzkem nevzit radej GT. Jo, a je to na Cebro 600.

Dik moc

Edit: Pismenko

Naposledy editováno 09.04.2011 17:27:12

2 reakcí na tento příspěvek Pneu GT

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2011 v 18:02 | Nahoru | #1
Zdarec, GT specifikace je určená pro opravdu těžké cestovní motorky. Pro Tvé Cebro bude bohatě vyhovovat základní verze. Mám je obuté i na své relativně těžké Hayabuse a jsem s nimi naprosto spokojený.

Předchůdci BT021 mi vydržely shodně po 14000 km, od BT023 očekávám minimálně stejný, ne-li lepší kilometrový proběh.

(reakce na) Pneu GT

9.4.2011 v 18:08 | Nahoru | #2
Petřičák> Super. BT016 byly pro me az moc mekky, zastavam nazor, ze na stupacku podrzi kazdy sportovne cestovni gumy a na BT021 jsem slysel samou chvalu. Tak diky

Pneu GT

9.4.2011 v 18:13 | Nahoru | #3
Rádo se stalo.

Pneu GT

9.4.2011 v 18:21 | Nahoru | #4
O BT016 do budoucna uvažuju taky pokud budu mít možnost trávit víc času na okruhu. Určitě ale půjdu do verze BT016 Pro, je to novinka u Bridgestonu. Pokud jsem to správně pochopil, použili na zadní pneumatice jen dvousměsovou konstrukci namísto třísměsové a přitvrdili. Navíc by tam měl být ten RC polymer a vyšší obsah siliky, kterým se dociluje stejné přilnavosti jakou předtím zaručovala měkká guma. Když se podíváš na prezentaci Bridgestone, je jasné, že BT023 se jim hodně povedla a výsledky vývoje ovlivnily právě i tu BT016, která už začala mírně zastarávat. Údajně těch pět pruhů směsi při extrémním zatížení nedělalo dobrou službu.

Naposledy editováno 09.04.2011 18:25:24

Pneu GT

9.4.2011 v 18:29 | Nahoru | #5
No, ja jsem jezdil prave BT016 v Moste a nemohl jsem si absolutne stezovat. Tak pocitam, ze BT023 bude drzet stejne, i kdyz je cestovni. Preci jen je dal v tom vyvoji.

Pneu GT

9.4.2011 v 18:54 | Nahoru | #6
Na běžné silnice je BT023 z hlediska životnosti určitě lepší volba. Je to samozřejmě hodně i o jízdním stylu, ale přeci jen je rozdíl najezdit za stejné peníze dejme tomu 8000 nebo 14000 km.

Pneu GT

9.4.2011 v 19:02 | Nahoru | #7
Ty 023GT mám na Banditu a po ujetí cca 900 km naprosto v pohodě. po lonských Qualifier II je to uplně o něčem jiném.

Pneu GT

9.4.2011 v 19:10 | Nahoru | #8
No, na BT016 bych si mohl o 8000 nechat zdat Po 6tis jsem uz na kontrolnich bodikach. A kamosi, kteri za to tahaj je odrovnaj klidne za 3tis.

(reakce na) Pneu GT

1.5.2012 v 01:52 | Nahoru | #9

Petřičák píše: Zdarec, GT specifikace je určená pro opravdu těžké cestovní motorky. Pro Tvé Cebro bude bohatě vyhovovat základní verze. Mám je obuté i na své relativně těžké Hayabuse a jsem s nimi naprosto spokojený.

Předchůdci BT021 mi vydržely shodně po 14000 km, od BT023 očekávám minimálně stejný, ne-li lepší kilometrový proběh.



To bude taky tim ze GT se dela jen v 180 a ne ve 190. Hodne lidi to dava ty GT na horneta 600. bandit 1250.atd a v pohode. Jestli jezdis ve dvou Klidne ji tam dej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist