globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
 
8.4.2011 v 21:16
Zdar. Zajizdim novou moto. Podruhe. Vzdy se drzim pokynu vyrobce. Slycham ale ruzne nazory od lidi, ze to neni treba dodrzovat, ze to je treba vytocit, naucit motor atd.Ptam se tedy: odkud se berou tyhle nazory?Maji nejaky realny zaklad? Proc bych mel verit temhle nazorum a ne inzenyrum renomovane firmy? Ja v tom mam jasno. Jen mne zarazi ty protichudne nazory spousty lidi.Az mne stvou ty jejich moudre reci.Odkud se berou? Ja si myslim, ze nespravnym zajizdenim se hlavne snizi zivotnost motoru. Nekteri rikaji: "Nedrzel jsem se pokynu vyrobce a jede to furt, nic se nestalo. Ja rikam : Ano , jede to furt , ale snizil jsi si vykon a zivotnost. Tezko to ale poznas, kdyz motorku bud prodas nebo nemas s cim srovnat.To bys musel srovnavat s motorkou stejnou, ale zajetou podle pokynu vyrobce." A do takovych detailu jde v praxi jen malokdo. Jaky mate nazor?

2 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

12.4.2011 v 23:23 | Nahoru | #1
Zdravim mel bych dotaz dodelal jsem na DERBI SENDA SM 50ccm valec pist hlavu a nejspis o vikendu nebo po to chci zajet je to 2t nechci to zajet zpusobem nadrz a muzes full gas nebo dej pilu vychladnout a ok , ale de mi treba o prvni start jestli to mam nechat treba bezet nakejch 30minutek na volnobeh dat si nakej fugarek k chladici a motoru pak to chcipnout nechat vychladnout a projet to zlehka?diky

(reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

13.4.2011 v 00:19 | Nahoru | #2

Rossic@ píše: Zdravim mel bych dotaz dodelal jsem na DERBI SENDA SM 50ccm valec pist hlavu a nejspis o vikendu nebo po to chci zajet je to 2t nechci to zajet zpusobem nadrz a muzes full gas nebo dej pilu vychladnout a ok , ale de mi treba o prvni start jestli to mam nechat treba bezet nakejch 30minutek na volnobeh dat si nakej fugarek k chladici a motoru pak to chcipnout nechat vychladnout a projet to zlehka?diky



Rozhodne bych to nenechaval bezet na volnobeh takovou dobu, ten motor musi prekonavat nejaky odpor, tahnout, ne bezet naprazdno v nizkejch otackach :) Viz jak pise Dave81.

(reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

13.4.2011 v 21:56 | Nahoru | #3
Rossic@> Já jsem taky zajížděl. Jezdil jsem hlavně v terénu (je důležitý střídat pořád otáčky, nejhorší je jet konstantní rychlostí), první 2-3 nádrže opatrně, pak tomu občas dát, po nějakých 800-1000 km budeš cítit velkej rozdíl, ten motor se úplně otevře. Nezajetý mi to jelo něco kolem 50kmh, teď 85
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist