globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
 
8.4.2011 v 21:16
Zdar. Zajizdim novou moto. Podruhe. Vzdy se drzim pokynu vyrobce. Slycham ale ruzne nazory od lidi, ze to neni treba dodrzovat, ze to je treba vytocit, naucit motor atd.Ptam se tedy: odkud se berou tyhle nazory?Maji nejaky realny zaklad? Proc bych mel verit temhle nazorum a ne inzenyrum renomovane firmy? Ja v tom mam jasno. Jen mne zarazi ty protichudne nazory spousty lidi.Az mne stvou ty jejich moudre reci.Odkud se berou? Ja si myslim, ze nespravnym zajizdenim se hlavne snizi zivotnost motoru. Nekteri rikaji: "Nedrzel jsem se pokynu vyrobce a jede to furt, nic se nestalo. Ja rikam : Ano , jede to furt , ale snizil jsi si vykon a zivotnost. Tezko to ale poznas, kdyz motorku bud prodas nebo nemas s cim srovnat.To bys musel srovnavat s motorkou stejnou, ale zajetou podle pokynu vyrobce." A do takovych detailu jde v praxi jen malokdo. Jaky mate nazor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

10.4.2011 v 22:54 | Nahoru | #1

BaRT_Czech píše: Ono výrobce také bere že se nezajíždí jen moto, ale i pneu které se musí trochu ojet, brzdy,předvodovka, řetěz který se povolí a vše kolem takže prvních 1500km opravdu má podle mě smysl a je dobré jak psali předemnou měnit sty, nevvytáčet jí, nepodtáčet, vyhýbat se dálnicím a kolonám ve městech....


Tohle je každopádně asi nejblíž realitě.

(reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

10.4.2011 v 22:57 | Nahoru | #2

Marex píše: Tohle je každopádně asi nejblíž realitě.

- taky si myslim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist