Poraďte, jak na to a co s tím. Žil v názoru že Triumph má na své motorky mezinárodní záruku
1 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph
Mám taky jednu story. Motoshop Kabourek. Možná znáte, autorizovaný dealer Yamahy Písek. Při prvním setkání velice příjemný pán, vše si řeší a obsluhuje sám, aby mu právě ti zaměstnanci nekazili jméno. A přesto už mě tam nikdo neuvidí.
Kupoval jsem u něj nového skůtra Aeroxe. Cena nového 64 990 + 4411 kufr, plotna, držák, stojánek. Nesmlouval jsem žádnou slevu. Pak jsem se ptal na tuning, protože padesátka je pomalá a že na něm bude jezdit i žena a ta nemá na silnější moto papíry. Odpověď OK to není problém, to dělámě běžně. A záruka? Samozřejmě platí s tím není problém. Tak jse si vybral díly co tam chci předělat (válec, výfuk, variátor, klapky, klika, karburátor, pružina (20500). Vše si objednal on (takže další výdělek), namontoval, (práce 7800). Takže jsem u něj nechal 97731 Kč za padesátikubíkového skůtra.
Po ujetí cca 1500 Km začala při startování zlobit volnoběžka. Tak jsem jel do servisu (mimo jiné jsem tam byl i na garanční prohlídce) a už to začalo.
To víte ta volnoběžka ten tuning nezvládne. No tak to sem přivezte, něco s tím zkusíme udělat. Za 14 dní. Tak si pro to přijeďte je to hotové. Museli jsme to napsat na jiného skůtra, aby nám to uznali. (To už mi bylo divné jak asi vědí, že je tam tunig? No nic.) Za měsíc cca 300 Km. To samé. Opět jsem mu volal a on na to. To už si budete muset zaplatit. Tak jsem to rozebral sám a zjistil, že stím vůbec nic nedělali. Nešla vůbec povolit matka. Stržený šestihran na matce. Malým přípravkem jsem to nakonec povolil, dal novou volnoběžku (asi 470) Kč. Trochu našponoval pružinky, koupil baterku s vyšším startovacím proudem (origo 50A nová 13OA) a od té doby je vše v pohodě. Jen u Kabourka už nic nekoupím. Tak a teď si kupte novou motorku se zárukou. Proč mě na tyto problémy neupozornil před koupí? Proč lhal, že to opravili a navíc ještě ty pohádky? Protože bych si to mohl rozmyslet a doufal, že si u něj koupím i novou R1. Já také obchoduji, prodávám koncovým zákazníkům zboží a vím co jsou vychcánci a reklamace, ale v tomto případě bych já na jeho místě koupil novou volnoběžku upravil jí a zákazník by byl spokojenej. A zřejmě by pak prodal i novou R1. Měl jsem Fároše 07 a pokukoval jsem po R1. Tak jsem si koupil Fároše 2010 a jsem spokojenej. (moje třetí nová motorka, což on věděl a doufal)
Toť moje story se servisem a zárukama. Sorry za ten sloh.
Je mi jasné, že on bude beze mě také živ, má své spokojené zákazníky, kteří neměli žádnej problém. Já se bez jeho služeb také obejdu. Ještě, že si můžem vybrat. Nikdo nejni nenahraditelnej.
Tomme ber jinej servis a ser na ně.
Na každou svini se někde vaří voda. Boží mlýny atd. atd. Hold žádná sleva nejni zadarmo.
Naposledy editováno 11.04.2011 13:12:44