paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?
Prosím o radu. Studené startuje, teplé už ne. Baterie je nová. Může to dělat regulátor nebo něco jiného(oxidace kontaktů)? Včera jsem ujel asi 80km a zastavil jsem na pauzu. Po 10 min. jsem chtěl odjet a už jsem nenastartoval. Jen se rozsvítily kontrolky, načerpalo a nic. Dnes ráno nastartovala zase bez problémů. Naměřil jsem cca 13,6 při 3000/ot. Děkuji za pomoc

Uzavřeno 04.05.2011 v 23:26 uživatelem bárt-bárty

1 reakcí na tento příspěvek Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2011 v 18:29 | Nahoru | #1
Může to dělat regulátor, ten totiž může přestat dobíjet až po delší jízdě. Zkus třeba vzít voltmetr a po delší jízdě bez vypnutí změřit napětí nabíjení a to i při vyšších otáčkách 5-7 tisíc i se světly.

Někdo to měřil do konce za jízdy..

Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

4.4.2011 v 18:33 | Nahoru | #2
Tohle mi dělala VFR 750. Na krátké vzdálenosti v klidu, ale jeli jsme dál a problém..

(reakce na) Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

4.4.2011 v 20:36 | Nahoru | #3
Danielos> dík, zítra zkusím změřit. Koukal jsem tady do manuálu a je tam 14,0-14,8V -5000/ot.

Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2011 v 21:08 | Nahoru | #4
jj, mne se to na 800FI chovalo uplne stejne .. studena nastartovala v pohode, pak jsme zastavili a ja uz nenahodil, jedine roztlacit. Kdyz vychladla, zas vsechno OK - postupem casu se to zhorsovalo, novy regulator to vyresil.

3 reakcí na tento příspěvek Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

5.4.2011 v 19:37 | Nahoru | #5
Dnes jsem to měril. Ujeto 60km. Volnoběh-14,1
3000/ot-13,6
5000/ot-13,5
7000/ot-13,4
Je regulátor v háji?

(reakce na) Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 10:24 | Nahoru | #6
bárt-bárty> Vypadá to, že jo. Jak jsem měl špatný regulátor, tak mi to se zvyšujícími se otáčkami snižovalo napětí.

Zkus ještě projít konektory, zda jsou v pořádku. Pak si najdi návod na proměření alternátorů třeba na www.ignitech.cz - tam najdi produkt regulátor dobíjení a tam je návod.

Dále se dá použít regulátor od www.vape.cz nebo i tady na bazaru se prodávají nějaké nové a levné vyráběné českou firmou, ale nemám s nimi zkušenosti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 10:28 | Nahoru | #7

bárt-bárty píše: Dnes jsem to měril. Ujeto 60km. Volnoběh-14,1
3000/ot-13,6
5000/ot-13,5
7000/ot-13,4
Je regulátor v háji?



no neni to nic moc ale neni to tak spatny, manualy udavaji jako jeste ok min hodnotu 13,5V... to ze to na volnobeh dava vic je jasny, to jeste regulator nereguluje... zacne zklratovat az kdyz se prekroci naka mez.. to spinaci napeti bejva trosku jiny nez na jaky to pak reguluje, tak vypada ten skok divne...

ja ale nechapu ze teply to nenastartuje - prazdna baterka a po vychladnuti jo.. tzn baterka se mezitim nabyla jak?

(reakce na) Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 10:38 | Nahoru | #8
assassin> No, mi to takhle dělala VFR, někdy jsem nemohl nastartovat, spíše po delší cestě. Pak jsem to roztlačil a ujel jsem třeba 10-20 km, pak jsem nastartoval..

Doma jsem to nabil, tak jsem předpokládal, že to dělal i bárt..

Je fakt, že 13,4V je ještě dost(proud nejde z baterky), možná se mohly zkusit úplně nejvyšší otáčky. Každopádně s dobrým regulátorem mi napětí s růstem otáček neklesalo a pohybovalo se pořád kolem 14-14.5V

Naposledy editováno 06.04.2011 10:43:22

(reakce na) Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 12:15 | Nahoru | #9

assassin píše: ja ale nechapu ze teply to nenastartuje - prazdna baterka a po vychladnuti jo.. tzn baterka se mezitim nabyla jak?



jo taky jsem to tehdy nejak nechapal, logicky mi to smysl nedavalo. Ale vymena regulatoru ten problem vyresila a jezdil jsem dalsi tri roky bez problemu, nez jsem ji prodal

Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 12:16 | Nahoru | #10
jo, taky mi reg. dává 14,6 V nezávisle na otáčkách

(reakce na) Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 17:47 | Nahoru | #11
bárt-bárty> 13,4 na 7tis otacek je male... to bude regl...

1 reakcí na tento příspěvek Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

7.4.2011 v 07:15 | Nahoru | #12
Co bude lepší? Ingitech nebo vape? Cenu mají podobnou. Nebo mohu zajet do Ingnitechu ať řeknou co to muže dělat. Byli jsme tam před rokem s dukárnou, taky regulátor v čudu. Za 20 min měl hotovo a za práci chtěl kilo.

(reakce na) Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

7.4.2011 v 07:41 | Nahoru | #13
bárt-bárty> Já mám z dvou motorek osvědčený ignitech, ale kámoši jezdili vape a taky v pořádku. Vape má psán i větší výkon a je levnější. Ale pokud jsi nejsi jist nebo jsi neproměřil i ten alternátor, tak zajeď do ignitechu a máš klid.

Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

29.4.2011 v 07:16 | Nahoru | #14
Tak to byl regulátor. Díky za rady.

Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

29.4.2011 v 08:06 | Nahoru | #15
Rychnov nad Kněžnou, hotel Studánka- ty woe, tam je krásně...budu se k vám muset vypravit na motorce...

tak ať ti šlape!

Čau, zahřáté FI nejde nastartovat. Poradíte?

29.4.2011 v 08:19 | Nahoru | #16
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist