bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách
Zdar divoši
Mam takovej menší problém, kterej jsem sice už porůznu konzultoval, ale stejně by mě zajímal váš názor. Věc se má tak, že mi při nízkejch otáčkách (cca do 4 tis.) motorka OBČAS cuká. Ve vyšších otáčkách problém neni, ale dole je to fakt znát. Pocit z toho mam takovej, jako by tam nešlo dost benzinu, ale nevim, třeba je to nesmysl. Berte mě, prosim, jako laika a neomlaťte mi o hlavu, když to bude nějaká blbost. Mě prostě jenom zaráží, že se to objeví jenom občas a neni to trvalej stav.. Ocenim všechny vaše názory a smysluplný rady, předem vám za ně díky

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

28.3.2011 v 17:12 | Nahoru | #1
Nech seřídit podtlaky v sacích hrdlech.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

28.3.2011 v 17:20 | Nahoru | #2
jo, tohle mi bylo řečeno jako první nicméně mě překvapuje, že to dělá jenom někdy, protože bych předpokládal, že to bude cukat pořád, ale na druhou stranu tomu nerozumim, takže moje předpoklady nejsou podstatný každopádně dík za reakci

(reakce na) GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2011 v 17:24 | Nahoru | #3
Karl_von_Brux>
protože do těch cca 4 500 ot/min je směs řízena podle otáček, úhlu škrtící klapky a tlaku v sání. Tento tlak se ale snímá pouze v jednom hrdle. Hrdla máš 4 (na každý válec jedno). Takže pokud je v každém z nich trochu jiný tlak je poté v každém válci trochu jiná směs paliva a proto cuká. Od těch cca 4 500 už se nebere ohled na tlak, ale úpouze na otáčky a úhel klapky.

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

28.3.2011 v 17:27 | Nahoru | #4
díky za objasnění

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

28.3.2011 v 18:54 | Nahoru | #5
Jestli to nemáš rozbitý

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

28.3.2011 v 19:15 | Nahoru | #6
no jo, tebe jsem tu čekal

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

28.3.2011 v 19:20 | Nahoru | #7
Zkus jestli se to chova stejne kdyz je motor studenej nebo zahratej

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

28.3.2011 v 19:22 | Nahoru | #8
to už jsem zkoušel a teplota na to nemá žádnej vliv, jednou to cukalo studený, podruhý ohřátý na provozní teplotu

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

28.3.2011 v 20:23 | Nahoru | #9
Karlos, začni těma podtlakama. Seřizovaný to bylo čert ví kdy, takže to tomu motoru jenom prospěje.

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

29.3.2011 v 21:23 | Nahoru | #10
Koukam taky Mosťák Jinak, asi bych taky viděl ty podtlaky, aspoň budeš mít jistotu a motoru to neuškodí.

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

29.3.2011 v 22:00 | Nahoru | #11
jojo, Most je plnej mašin už jsem si to dneska zařídil, tak uvidíme, co to udělá :)

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

30.3.2011 v 00:08 | Nahoru | #12
No jo, bude to rozbity A uz se me nikdy na nic neptej

GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách

30.3.2011 v 00:48 | Nahoru | #13
no joo, další.. :)) popravdě tebe jsem tu čekal jako prvního a nech toho, ptát se budu dál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 19 Dnes v 16:35 P_B
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist