globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zahřívaní motoru u 125ccm 4t
27.3.2011 v 19:22
Čau.Poraďte pls jak správně zahřívat.
Nastartuju se sytičem (mám vyvedenej na řidítka) držím sitič,vyjedu kopec z garáže a sytič pustím a volnoběh drží...nasadím helmu rukavice a pomalu jedu 5 000-6000ot.min. projedu tak město (cca 2km) a potom už přidám....myslím že je to správně,ale radši se ptám :) popřípadě můžete napsat jak škodí motoru když se vytáčí za studena?...dík za rozumné odpovědi

2 reakcí na tento příspěvek Zahřívaní motoru u 125ccm 4t

31.3.2011 v 18:00 | Nahoru | #1
všem dík za odpovědi,ale zatím tu nikdo nenapsal proč se nemá studenej motor vytáčet...co by se mohlo stát?

(reakce na) Zahřívaní motoru u 125ccm 4t

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2011 v 18:08 | Nahoru | #2

-Evžen- píše: všem dík za odpovědi,ale zatím tu nikdo nenapsal proč se nemá studenej motor vytáčet...co by se mohlo stát?



Nejspíš se nestane nic okamžitě viditelnýho (ale 100% pravidlo to není :) ) Každopádně motor silně opotřebováváš.

(reakce na) Zahřívaní motoru u 125ccm 4t

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2011 v 18:33 | Nahoru | #3

-Evžen- píše: všem dík za odpovědi,ale°C zatím tu nikdo nenapsal proč se nemá studenej motor vytáčet...co by se mohlo stát?

-
Olej má optimální mazací vlastnosti až někde kolem těch 80-90°C.Třeba při 30°C ještě vůbec nemaže tak, jak by měl a jak by to bylo při vysokým zatížení a vyšších otáčkách potřeba.Navíc na studeným motoru ještě nejsou správně vymezený všechny vůle.Tudíž, jak už bylo zmíněno...dostává zabrat vpodstatě skoro všechno, co na motoru najdeš.

PS:Pro ty, co mají chlazení vodou a čekají až jim vyleze rafička teploty vody, aby mohli začít nakládat...taky to neděláte dobře
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist