Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě
1 reakcí na tento příspěvek Dilema s meziplynem
nigga> nahoru mi to jde v pohodě (plnej kotel rychle uberu přeřadí a zas plnej), ale dolů je to horší je to takový uskákaný, né že by to nešlo ale není to ono, ale i přesto řadím se spojkou (nebo si to aspoň myslim minimálně mě cuknou prsty )
ohledně těch převodovek se tady dohadujete docela zbytečně
1. úplně jiné konstrukce
2. úplně jiný účel použití meziplynu/vrknuti/protočení
dohoja píše: nevim jak na V2 (nikdy jsem na tom nejel ) ale na I4 to nemám zapotřebí pravda je že bych se to třeba i rád naučil ale nemám takovej důvod, sem tam se to zavlní ale to mi nevadí.
nigga> nahoru mi to jde v pohodě (plnej kotel rychle uberu přeřadí a zas plnej), ale dolů je to horší je to takový uskákaný, né že by to nešlo ale není to ono, ale i přesto řadím se spojkou (nebo si to aspoň myslim minimálně mě cuknou prsty )
ohledně těch převodovek se tady dohadujete docela zbytečně
1. úplně jiné konstrukce
2. úplně jiný účel použití meziplynu/vrknuti/protočení
právě jednou se mi to stalo když tam dělali silnici a bylo tam dost hrbolu..a to jsem měl namále