Téma: Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
20.3.2011 v 11:43
Zdravím všechny!

Jsem zde naprostý nováček, motorkare.cz čtu pravidelně už nějaký ten měsíc, ale otázky na mou odpověď jsem zde nedostal. Motorky zbožňuji, konečně mám místo i finance na řidičák + motku.

Je sebevražda jít si ihned dělat řidičák na neomezenou, když jsem jel na moto jen jednou v životě (babeta ). Jde mi o to, aby síla motorky v autoškole nebyla pro mně smrtelná. Je zde někdo, kdo také dělal hned skupinu A? Další důvod proč si chci udělat tuto skupinu je ten, že mentálové nahoře chtějí dát hranici na 24 let a mně je 21, nebude se mi chtít čekat další 3 roky, jelikož chci nějaké cestovní enduro kolem 35kW (nejspíš BMW).

Díky Vám moc a radu a snad moc nespamuju .
Anketa: Jak to vidíte vy? :-D
Jsem debil.
3%
8
Bude to težký, ale dáš to.
11%
30
Bude to težký a nedáš to.
1%
2
V pohodě!
86%
236

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?

24.3.2011 v 02:37 | Nahoru | #1
OlafCZ> nekupuješ sporta, neboj, je pro tebe 1-2-3-4válce, kašli na 250, ber 600-650. jinak na tohle téma je tu mraky diskuzi včetně konkretních modelů. já razím že motka cca 70hp je ideál co tě za 14dnu neomrzí ani nezabije. hodne zdaru

Naposledy editováno 24.03.2011 02:40:24

(reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?

24.3.2011 v 03:04 | Nahoru | #2
FishX3> Diky za radu, diskuze prochazim a snazim se co nejvic nacist, vase zkusenosti jsou ale veci k nezaplaceni, ktery zkratka tak dobre nevyctu...

Jack82> Jasny, cili pro zacatek je nejvhodnejsi maximalni linearita motoru a co nejsirsi spektrum zaberu, kdy kombo necitliva nebo rychla spojka a necitlivy zavreni plynu, apod., muze mit na 2V horsi dusledky, nez na 4V, kterej to teoreticky muze zkousnout? Tvrdym chodem se rozumi vybusnost ve vyssich otackach nebo celkove nelinearita?

Versys se mi docela libi na fotkach, v realu to pocitam bude jeste lepsi, akorat by mi bylo lito ucit se na relativne novy a drahy motorce, kterou bych pak nekde omlatil...
Proto se divam neco kolem roku 2000 a nahoru kolem do rekneme 50, i s tim, ze bych to po sezone prodaval.

Ale zarazilo me ta zminka o vaze, to me vubec nenapadlo.
Bude my solidni kilo fakt takovej zahul a problem pro moto kolem 600? Mohlo by se to nejak dost podstatne negativne projevit v jizdnich vlastnostech? Pokud by slo o mechanicky zatizeni a zivotnost dilu, to chapu, i kdyz s jizdnima vlastnostma to primo souvisi, ale napr. silne zhorsenou ovladatelnost navic do zacatku fakt nechci...

Litr je pro me nesmysl, o tyhle stratosfere ani nepremejslim. Kazdopadne diky moc za rady, vim, ze tyhle diskuze od stolu, kdyz se clovek poradne na nicem nesvezl, jsou cista teorie, ale chci jenom vedet, kam se zhruba nasmerovat a co pro me do zacatku bude nejschudnejsi reseni..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist