Jsem zde naprostý nováček, motorkare.cz čtu pravidelně už nějaký ten měsíc, ale otázky na mou odpověď jsem zde nedostal. Motorky zbožňuji, konečně mám místo i finance na řidičák + motku.
Je sebevražda jít si ihned dělat řidičák na neomezenou, když jsem jel na moto jen jednou v životě (babeta
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Díky Vám moc a radu a snad moc nespamuju
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Skutra nechci, i kdyz je to prdel, ale po meste jezdim autem a jako dopravni prostredek moto neberu, cili ciste pro zabavu a nauceni se - razeni.
Tzn. bud se na to fakt vykaslat, pro pocit sucha a bezpeci poridit 250 s tim, ze to za chvili muzu prodat a prodelat, ale hlavne se naucim, anebo rovnou 600, nez 500.
Ma valnej smysl v techle kubaturach nad 500 resit rozdil mezi 2V a 4V s ohledem na to, aby mi odpustila pocatecni chybyv praci s plynem a razenim, anebo je to uz individualni dle konkretni motorky?
O rozdilu v toleranci chyb mezi 200 kg a 100 kg tezkou motorku v zatackach radsi nemluvim, to chapu...