globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
20.3.2011 v 11:43
Zdravím všechny!

Jsem zde naprostý nováček, motorkare.cz čtu pravidelně už nějaký ten měsíc, ale otázky na mou odpověď jsem zde nedostal. Motorky zbožňuji, konečně mám místo i finance na řidičák + motku.

Je sebevražda jít si ihned dělat řidičák na neomezenou, když jsem jel na moto jen jednou v životě (babeta ). Jde mi o to, aby síla motorky v autoškole nebyla pro mně smrtelná. Je zde někdo, kdo také dělal hned skupinu A? Další důvod proč si chci udělat tuto skupinu je ten, že mentálové nahoře chtějí dát hranici na 24 let a mně je 21, nebude se mi chtít čekat další 3 roky, jelikož chci nějaké cestovní enduro kolem 35kW (nejspíš BMW).

Díky Vám moc a radu a snad moc nespamuju .
Anketa: Jak to vidíte vy? :-D
Jsem debil.
3%
8
Bude to težký, ale dáš to.
11%
30
Bude to težký a nedáš to.
1%
2
V pohodě!
86%
236

1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?

24.3.2011 v 02:00 | Nahoru | #1
jestli mas 185 a 100 kilo, tak ti bude vsechno malý. pokud nejsi idiot mladej, doporucuju rovnou 600cc, a to asi ideálně CBF600 nebo Bandit 650. Dvouválec začátečníkům nedoporučuju. 125 je nesmysl, 250 s 20k je tak na půl sezony a pětistovky jsou stále malinké. Mel jsem ER-5 přesne jednu sezonu a provařil rybník, mám 188cm a 80-90kg (tehdy 80) a vypadal jsem an tom a cítil se jak idiot. ono taky dnes sehnat slusny CB třeba je problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?

24.3.2011 v 02:21 | Nahoru | #2
Jack82> Diky za rady. Idiot mladej snad nejsem, jen tak neco uz me neprekvapi, i kdyz nikdy nerikej nikdy. V aute jezdim denne po Praze, casto sluzebne po CR, BRD a Österreich, casty dalnicni presuny ve vyssich rychlostech, o vikendech pro zabavu serpentiny tam, kde to znam a vim, ze jsou podminky. Zadny machyrkovani na semaforech. Tzn. ze ani na moto se za rychlosti hnat nechci, jen si to v klidu vychutnat, zadnej spech. Vyradit se, min. dokud se na moto za X sezon nenaucim poradne jezdit, muzu v aute.

Skutra nechci, i kdyz je to prdel, ale po meste jezdim autem a jako dopravni prostredek moto neberu, cili ciste pro zabavu a nauceni se - razeni.

Tzn. bud se na to fakt vykaslat, pro pocit sucha a bezpeci poridit 250 s tim, ze to za chvili muzu prodat a prodelat, ale hlavne se naucim, anebo rovnou 600, nez 500.
Ma valnej smysl v techle kubaturach nad 500 resit rozdil mezi 2V a 4V s ohledem na to, aby mi odpustila pocatecni chybyv praci s plynem a razenim, anebo je to uz individualni dle konkretni motorky?
O rozdilu v toleranci chyb mezi 200 kg a 100 kg tezkou motorku v zatackach radsi nemluvim, to chapu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist