kámoš si dovezl Suzuki RM 250 04', před tim jezdil na EXC125, takže si na 250 zvyká a moc jí ještě netočí. Po pár ujetejch hodinách mu přestala jet, vyměnili jsme původní NGK za mojí starou (ještě použitelnou) Denso a na tý jezdil do včerejška a odjel s ní i minulej tejden závod. Včera dal novou NGK a po půl hodině zase nejela. Spraví tento problém jenom výměna svíčky jiný značky nebo by chtělo zkontrolovat a upravit nastavení karbecu? Ta motorka jezdila před tim v USA motokros a tady bude jezdit převážně CC a po lesích, mx trať vyjímečně... kdyžtak poraďte i na co se při nastavování karbecu zaměřit, když se motorka ulejvá při brblání po lese kolem volnoběhu... dík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulejvá svíčky NGK
Everts72 píše: NGK sou na ulití háklive a jestli stim jezdi jak s čtyřtaktem a nevytoči to za cely den tak se neni čemu divit. Měl si koupit enduro když chce jezdit v lese a ne na MX trati
Za 5 let co mám DT sem v něm svíčku neulil. Jedu za těch pět let druhou NGK, 1ní měněna preventivně.
V Gasovi je druhým rokem a nevypadá, že by si chtěla stežovat
Ale já sem mrdal a hovno jezdím