bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jorian Ponomareff - pecka video
 
14.3.2011 v 20:18
Ty jeho videa jsou prostě nej.
Musel jsem vložit odkaz, protoze okno s videjkem nějak blbne.
video

Naposledy editováno 14.03.2011 20:21:10

Jorian Ponomareff - pecka video

14.3.2011 v 20:37 | Nahoru | #1
Pěkný no, vodí si to jak já za mlada kačera

1 reakcí na tento příspěvek Jorian Ponomareff - pecka video

14.3.2011 v 20:43 | Nahoru | #2
Dobréééééé Marťas kam na tie videa chodiš ?

Jorian Ponomareff - pecka video

14.3.2011 v 20:53 | Nahoru | #3

(reakce na) Jorian Ponomareff - pecka video

14.3.2011 v 20:53 | Nahoru | #4
hellsbikers.cz> Facebook

Jorian Ponomareff - pecka video

14.3.2011 v 21:07 | Nahoru | #5
fakt krása. zase super zpracování videa a opravdu efektní mi přišlo salto vzad z motorky

Jorian Ponomareff - pecka video

15.3.2011 v 08:44 | Nahoru | #6
Parádní video. K jízdě není co dodat a zpracování videa taky za jedna .
Martine díky a ať se ti daří!

Jorian Ponomareff - pecka video

15.3.2011 v 09:25 | Nahoru | #7
luxus

1 reakcí na tento příspěvek Jorian Ponomareff - pecka video

15.3.2011 v 12:47 | Nahoru | #8
jak to mají se zadní brzdou, tu asi nemaji na noze jak normálně, kam si ji dávají?

(reakce na) Jorian Ponomareff - pecka video

15.3.2011 v 13:00 | Nahoru | #9
Snorri> myslím že se dává na řidítko

Jorian Ponomareff - pecka video

15.3.2011 v 13:57 | Nahoru | #10

Jorian Ponomareff - pecka video

15.3.2011 v 15:08 | Nahoru | #11
kdyby nekdo chtel kopii mam doma toto DVD

1 reakcí na tento příspěvek Jorian Ponomareff - pecka video

15.3.2011 v 15:59 | Nahoru | #12
zdar, mě by spíš zajímalo ohledně brzd, něco jiného....
proč si někdo dává druhý brzdoví třmen do zadu a někdo jen rozdvojí hydral. vedení a má pak teda páčku na řídítku+ sérioví pedál a stačí mu jen jeden třmen?
jaké jsou výhody a nevýhody obojího...? se nějak poškozují pumpy nebo co?
Dík

Naposledy editováno 15.03.2011 16:00:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jorian Ponomareff - pecka video

16.3.2011 v 09:26 | Nahoru | #13
oioi01> Dva trmeny jsou tam z duvodu,ze kazdy trmen je pripraveny ihned brzdit.Kdyz mas jeden trmen rozdvojeny tak kdyz brzdis nozni a pak jdes na rucni nebo naopak tak musis jednou lehce macknout a az pak to brzdi jak ma.Nevyhoda je asi takova,ze se hure chladi kotouc kdyz tam mas dva nebo vice trmenu..Ja osobne mam jeden origo na nozni a druhy 4pistek na rucni.Ale da se to jeste kombinovat,ze das dva trmeny a propojis je ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jorian Ponomareff - pecka video

16.3.2011 v 12:50 | Nahoru | #14
K.a.k.y> díky... ale nechápu proč bys ještě nějak propojoval ty dva třmeny, to by jsi propojil okruh a byl by jsi zase na začátku jako u 1 trmene, ne?

Jorian Ponomareff - pecka video

16.3.2011 v 13:02 | Nahoru | #15
jo ale kam když tam má už jednu brzdu a spojku

(reakce na) Jorian Ponomareff - pecka video

16.3.2011 v 15:51 | Nahoru | #16
oioi01> Ty dva trmeny propojis a budes muset zase jednou namacknout.Vyhoda propojeni dvou trmenu je,ze to bude lepe brzdit!Protoze budou brzdit oba dva trmeny zaroven .

Naposledy editováno 16.03.2011 15:52:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist