globalmoto_duben_nolan





Téma: Česká TT Hořice
 
13.3.2011 v 14:48
Zajímá mě váš názor na ukončení 20 leté tradice TT v Hořicích a omezení klasiků při 300 zatáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

15.3.2011 v 20:50 | Nahoru | #61
Také na TT přidat závod 250 SP nemuže být problém,je to minimálně o 100000Kč na vkladech víc, asi i několik diváku na víc přijde,další počet jezdcu zvýší jet dle pravidel UEM-ROK1983,a ne pravidla těch,co s toho mají obchodní prospěch,ale pořadatel ostrouhá.Jinak Hořice jsou oproti jiným závodum ROAD RACINGU super zabezpečeny, obětavost tratáku-SUPER.Jen ty přejímky,to mě štve.Zařemýšlejte jak závody zachovat,pustit novější motorky, startovat z MOTOREM V CHODU,A HLAVNĚ NEPRODĚLAT. TAKÉ co jiný termín -později.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 20:57 | Nahoru | #62
Veronika-Suzuki> V Německu se jezdí klasik Superbikes asi až do roku 1990,dokonce 2 závody za víkend,viděl jsem to SHLEIZ 2009, VÍCE na www. art moto.de

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 21:15 | Nahoru | #63

Prusa #94 píše: argoseg> stačilo by posunout rok pro klasiky na 78.
Jsou motocykly v rozmezí 72-78 se kterýma jsou některý tratě jenom o účasti a né o závodění. Kdo někdy viděl letět 350 TZ v Nepomuku tou álejí, tak ví o čem mluvím.....



350 TZ v Nepomuku dobrý ne??? hlavně na jedný trati s pérákama )))))))))))) ale to jsme viděli co??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 21:25 | Nahoru | #64

rici.r píše: 350 TZ v Nepomuku dobrý ne??? hlavně na jedný trati s pérákama )))))))))))) ale to jsme viděli co??


jízda na půl plynu a stejně z tý bestie jde strach
eště že už má takovýho zkušenýho a omlácenýho pilota

(reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 21:40 | Nahoru | #65

Prusa #94 píše: jízda na půl plynu a stejně z tý bestie jde strach
eště že už má takovýho zkušenýho a omlácenýho pilota



jojo strach zní jde ale třeba v branný na to byl lepší pohled než v nepomuku páč v branný bylo ským závodit

2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

15.3.2011 v 21:51 | Nahoru | #66
v 2009 jeli v nepomuku kategorie J a S dohromady. Loicht na TZ mi během 5kol stih nadělit kolo, některým dal i dvě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 22:05 | Nahoru | #67

kuba350 píše: v 2009 jeli v nepomuku kategorie J a S dohromady. Loicht na TZ mi během 5kol stih nadělit kolo, některým dal i dvě


o tom právě mluvíme
plánuješ junáka???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 22:24 | Nahoru | #68

kuba350 píše: v 2009 jeli v nepomuku kategorie J a S dohromady. Loicht na TZ mi během 5kol stih nadělit kolo, některým dal i dvě



jojo to bylo dobrý a to ještě odstartoval hodně špatně protože mu nechytla motorka všichni už byli dávno pryč když ho jeho mecháňa roztlačil...ale o tom tlačení ten rok jistě moc dobře ví i Průšák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 22:40 | Nahoru | #69

rici.r píše: jojo to bylo dobrý a to ještě odstartoval hodně špatně protože mu nechytla motorka všichni už byli dávno pryč když ho jeho mecháňa roztlačil...ale o tom tlačení ten rok jistě moc dobře ví i Průšák


v pantoflích, 200 metrů sprintem bylo úžasný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 22:48 | Nahoru | #70

Prusa #94 píše: v pantoflích, 200 metrů sprintem bylo úžasný



megavýkon ..klobouk dolu...myslíš tu debatu :kdy mam běžet??teď děléééééj
to jsme se sešli tři běžci já ,ty a Tomáš byla to sranda

(reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 23:44 | Nahoru | #71

rici.r píše: megavýkon ..klobouk dolu...myslíš tu debatu :kdy mam běžet??teď děléééééj
to jsme se sešli tři běžci já ,ty a Tomáš byla to sranda


jj, to bylo ono

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 23:59 | Nahoru | #72

Prusa #94 píše: o tom právě mluvíme
plánuješ junáka???


už je v garáži na lavici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

16.3.2011 v 00:08 | Nahoru | #73

kuba350 píše: už je v garáži na lavici


ten můj taky

(reakce na) Česká TT Hořice

16.3.2011 v 00:10 | Nahoru | #74
Prusa #94> tak hlavně aby nám to eště zavrčelo

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

16.3.2011 v 23:23 | Nahoru | #75
Už aby se něco změnilo, to jsem zvědavý, ale co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 00:39 | Nahoru | #76

L&B píše: Už aby se něco změnilo, to jsem zvědavý, ale co


co by se jako mělo měnit???

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 09:11 | Nahoru | #77
Prusa #94> to o čem se tady furt mluví ! starý předpisy Jsme v EU , bohužel tak bychom se měli držet i řádů UEM . ne si tady jezdit Olda Cup .

Naposledy editováno 17.03.2011 09:12:16

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 09:16 | Nahoru | #78
fotoman46>

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 09:36 | Nahoru | #79

fotoman46 píše: Prusa #94> to o čem se tady furt mluví ! starý předpisy Jsme v EU , bohužel tak bychom se měli držet i řádů UEM . ne si tady jezdit Olda Cup .



To bylo dobré a hlavně pravdivé!!!

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 10:15 | Nahoru | #80
fotoman46> jsem narážel na to, že některý věci u nás jsou prostě neměnný.
Třeba jako že přes den bude světlo, v noci tma atd......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 11:29 | Nahoru | #81

imoladu píše: Také na TT přidat závod 250 SP nemuže být problém,je to minimálně o 100000Kč na vkladech víc, asi i několik diváku na víc přijde,další počet jezdcu zvýší jet dle pravidel UEM-ROK1983,a ne pravidla těch,co s toho mají obchodní prospěch,ale pořadatel ostrouhá.Jinak Hořice jsou oproti jiným závodum ROAD RACINGU super zabezpečeny, obětavost tratáku-SUPER.Jen ty přejímky,to mě štve.Zařemýšlejte jak závody zachovat,pustit novější motorky, startovat z MOTOREM V CHODU,A HLAVNĚ NEPRODĚLAT. TAKÉ co jiný termín -později.



pokud se ČTT 2012 pojede ne jako JPHZM pak uvažujeme jet i nějakou moderní třídu
aby byl program delší

jiný termín ČTT...
i otom jsme přemýšleli,ale
termín ČTT dáváme vždy po závodech ve Dvoře z důvodu,
ža zahraniřní jezdci nemusejí cestovat domů a zůstanou celý týden v ČR
to byl i jejich požadavek
navíc jde taky o to,že v campu je pak letní sezona a nelze camp blokovat prázdninovým návštěvníkům

start motor v chodu
jsou hlasy pro ale i proti
ti proti argumentují tím,že by to mělo být jako dřív
tedy roztláčet

jinak ještě k tomu, že proč nelze spojovat to a ono
já Řády nestudoval a nevím jak a co by se nechalo
jisté je jedno
pod podnikem jsou podepsaní lidi
a pokud by se v něčem Řády porušily a nastal pak smrtelný úraz
nesl by náasledky ten co by to povolil

takže tolik moje vysvětlení

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 12:08 | Nahoru | #82
imoladu> já jsem je jednou na živo viděla snad v Mostě nebo kde...koukala jsem hlavně právě po GSkách a dalších Suzinách...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 12:20 | Nahoru | #83
Larry> Ale pokud vím , tak pravidelnost a rychlost spolu při jednom podniku jet nemůžou . Tzn, že je proti řádům už letošní Opava kde se mají jet dakšny při JPHZM i ta plánovaná ČTT 2012 . Pokud mi něco neuniklo

Naposledy editováno 17.03.2011 12:20:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 12:22 | Nahoru | #84
fotoman46> ČTT 2012 by už ale nebyla pravidelnost!

Pak by tam třeba dváci k tomu dle pravidel OK...

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 12:25 | Nahoru | #85
Veronika-Suzuki> V tom případě jo

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 13:07 | Nahoru | #86

Veronika-Suzuki píše: fotoman46> ČTT 2012 by už ale nebyla pravidelnost!

Pak by tam třeba dváci k tomu dle pravidel OK...



tak tak

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

17.3.2011 v 15:28 | Nahoru | #87
Zajímalo by mě, kdo vytváří řády. Konkrétní jména. Třeba pro závody historických motocyklů. Kdo určil pravidlo, že se při pravidelnosti nemuže jet rychlost, když v Kopčanech, Lučenci, Novém mestě to jde. Takže to v Evropě jde, protože Baláž je členem evropské komise veteránů. A ten by proti evropě nešel. kdo tedy rozhoduje u nás a kdo ho zvolil? Jaký má mandát od jezdců? Proč to je jinak u nás, než v Evropě?

(reakce na) Česká TT Hořice

17.3.2011 v 15:55 | Nahoru | #88

argoseg píše: Zajímalo by mě, kdo vytváří řády. Konkrétní jména. Třeba pro závody historických motocyklů. Kdo určil pravidlo, že se při pravidelnosti nemuže jet rychlost, když v Kopčanech, Lučenci, Novém mestě to jde. Takže to v Evropě jde, protože Baláž je členem evropské komise veteránů. A ten by proti evropě nešel. kdo tedy rozhoduje u nás a kdo ho zvolil? Jaký má mandát od jezdců? Proč to je jinak u nás, než v Evropě?



pokud někde něco jde
pak ten dotyčný riskuje a vědomě něco porušuje
jak to má Peter nevím
myslím že Řády jsou specifický pro každý stát podle podmínek
tedy není možný srovnávat že proč to,co jezděj třeba v Německu,se nejezdí u nás
jména těch,kteří sestavují Řády jsou možná v Ročence

Česká TT Hořice

17.3.2011 v 16:00 | Nahoru | #89

Česká TT Hořice

17.3.2011 v 17:00 | Nahoru | #90
Každá země, každý autoklub, který je členem UEM musí ctít řády, které platí v Evropě. To je stejné, jako se jiný sport hraje všude stejně. A kdo pravidla a řády porušuje, je česká republika včetně Hořic, které jedou třídu do roku 72, která v řádech UEM není. A ti kteří jsou v ročence? Jak se tam dostali? Kdo je volil? Kdy byly volby? Nebo byli jen jmenování někým zeshora?
nemít podporu zespoda, styděl bych se někde být...

Navhuju - pojdme hrát hokej jinak než na slovensku, v nemecku atd, udělejme třeba větší branky, hrajme 5x 40 min, at je v tom stejný bordel jako v motorkách
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist