bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poladění směsi
10.3.2011 v 18:50
Zdravím, dal jsem si na moto laděnou otevřenou koncovku, moto od té doby při brždění motorem střílí do výfuku, ladění bohatosti nepomáhá ..

1 reakcí na tento příspěvek poladění směsi

10.3.2011 v 18:57 | Nahoru | #1
no a jak bys to jako chtel odladit? s tim uz nic neudelas... takhle to proste je.

1 reakcí na tento příspěvek poladění směsi

10.3.2011 v 18:59 | Nahoru | #2
mě to střílení nevadí,ale spíš co to udělá s ventilama?

(reakce na) poladění směsi

10.3.2011 v 19:02 | Nahoru | #3

milis258 píše: mě to střílení nevadí,ale spíš co to udělá s ventilama?


hadat muzes dvakrat

poladění směsi

10.3.2011 v 19:04 | Nahoru | #4
Podpálej se. Hele to samý jsem teď řešil u sebe a takovej rachot jak to střílelo snad nikdo ještě neslyšel. Takže čím dřív to vyřešíš tím líp. Hodil bych to na seřízení směsi. Daj třeba jinou jehlu a najdou kompromis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poladění směsi

10.3.2011 v 19:05 | Nahoru | #5

slanecek píše: no a jak bys to jako chtel odladit? s tim uz nic neudelas... takhle to proste je.


A proč by to asi neodladi?. Dělal jsem to samý na ER5 a stačilo dát o pár setin větší hlavní trysky . Jinak nejlíp je to udělat na brzdě.
Milis258, jak ladíš bohatost?

Jinak mě to "ladění" čeká do 14-ti dnů taky. Dodělávám koncovku na KLX 650 .

Naposledy editováno 10.03.2011 19:12:44

(reakce na) poladění směsi

10.3.2011 v 19:46 | Nahoru | #6
Janek> hrál jsem si jen s těmi šroubky, říkáš větší trysky??

poladění směsi

10.3.2011 v 20:15 | Nahoru | #7
Tady máš docela pěknej obrázek by Kadeloid. Ono by stačily třebas i ty jehly, ale trysky se shání daleko snáž. Jinak jsem přesvědčenej, že s tím "laďákem" u ER 5 žádnej lepší efekt, kromě zvukový kulisy nedosáhneš. Já koncovku měnil, protože hrozně pískala, to samý mi teď dělá i KLXo. Jinak bych se na to asi vyprdnul.

1 reakcí na tento příspěvek poladění směsi

10.3.2011 v 20:28 | Nahoru | #8
přesně jak říkáš, pískala jak o život. a prosimtě pamatuješ jakou velikost trysek si tam dával?

poladění směsi

10.3.2011 v 21:21 | Nahoru | #9
Motorka při brždění motorem střílý do výfuku a vy to chcete ladit jinýma hlavníma tryskama? Proč sem dáváte vůbec ten obrázek když tomu prd rozumíte.
Když brzdím motorem tzn. že zavřu plyn, tedy škrtící klapky sou v ten moment zavřené, takže velikost hlavní trysky v tu chvílu na bohatost směsi nemá žádný vliv, se podívejte na ten obrázek kdy hlavní trysak ovlivňuje bohatost, až když je klapka otevřená skoro naplno! Při zavřeném plynu je bohatost směsi řízena šroubem bohatosti volnoběžné směsi(na obr. červeně!) a volnoběžným vzdušníkem, ale ten jaksi měnit nejde, takže nezbývá nic jiného než to doladit šroubama bohotosti volnoběžné směsi, hlavní tryska na toto nemá vliv, tím si nepomůžeš, max ti to bude střílet pak ještě i otevření plynu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poladění směsi

10.3.2011 v 23:55 | Nahoru | #10

milis258 píše: přesně jak říkáš, pískala jak o život. a prosimtě pamatuješ jakou velikost trysek si tam dával?


Vyser se na pana Mischa 638 , volnoběžný trysky nastav podle manuálu a ty větší hlavní trysky tam dej uržitě. V každým případě ta směs bude chudá. Podívej se do manuálu, jakej je rozměr origo a dej větší o 0,05 nebo 0,1mm. Mě to dělali v Jokaru a říkali, že dávali o 0,05mm větší, ale když jsem koukal po pár km na svíčky, tak byly hodně světlý. A nebo to dej odladit někam, na brzdu a ušetříš si vyndávání několikero karburátorů. I když se to nedělá nijak špatně. Taky se podívej, jestli je těsnej výfuk ve všech spojích!! To střílení může dělat i případná netěsnost. Zase se tu asi najde někdo, kdo bude psát, že je to kravina, ale .....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poladění směsi

11.3.2011 v 01:19 | Nahoru | #11
Janek> co chceš nastavovat na volnoběžných tryskách? No tak že to střílení může způsobovat případná netěsnost výfuku už s ní líp, to se hádat nebudu že je to kravina a jak píšeš nejlíp s tím na brzdu, protože doma to nikdy nenaladíš aby to bylo uplně ono

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poladění směsi

11.3.2011 v 04:57 | Nahoru | #12
mischa638> při zavřeným plynu je to nejen o šroubu bohatosti směsi, ale celkově o bohatosti volnoběžné směsi. tzn. pokud dáš větší volnoběžnout rysku, obohatíš si volnoběh úplně stejně, jako to uděláš šroubem bohatosti.

v případě mých CV keihinů jedna otočka šroubu bohatosti = zhruba stejný efekt jako o krok větší volnoběžná tryska

pokud jde o ten obrázkový graf, od lidí, co tomu rozuměj, už tady několikrát padlo, že takovýhle grafy jsou jen orientační a je spousta situací, kdy neplatěj.

edit - a jestli tomu tazatel nerozumí, tak to poslední, co by měl dělat je laborování s karbecama - na jeho místě bych max. obohatil šroubem bohatosti ten volnoběh - zkusit přidat půl točky protočit zaklapnout jestli bude střílet atd.
neměl by bejt vytočenej tuším víc jak 4. otáčky - pak hrozí jeho vypadnutí a dává se o krok větší volnoběžná tryska.

Naposledy editováno 11.03.2011 05:01:02

(reakce na) poladění směsi

11.3.2011 v 06:52 | Nahoru | #13
Němec> Konečně něco rozumnýho a věcnýho . Bude se mi to taky hodit.
Myslíš, že není potřeba dávat větší hlavní trysky? Já jsem dělal tu samou úpravu - výfuk na identickým motocyklu, střílelo to úplně stejně a po přetryskvání bylo vše OK. Dělali mi to na brzdě v Jokaru.

Naposledy editováno 11.03.2011 06:56:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poladění směsi

11.3.2011 v 11:00 | Nahoru | #14
Němec> No tak jasně, to máš pravdu, ale proč bych měnil volnoběžnou trysku, to máš, musíš vydělat a rozdělat karbce kvůli tomu, když stačí otočit šroubem bohatosti volnoběžné směsi a miá to stejný efekt? Samozřejmě jak píšeš, pokud máš šroub už hodně vytočený a nepomáhá to, tak pak už bych šel samozřejmě po volnoběžné trysce.
Jako já neříkám že sem nějaký ladič, to vůbec, ale za rok se u mě vystřídá pár motorek a většinou všechno co mě dovezou nejde ani nastartovat, prostě to nejede nic a když si to lidi odváží, tak motorka šlape jak hodinky, zatím sem rozchodil všechno co mě dovezli, a ne jednou sem řešil stejný problém jak má zakladatel vlákna a vyřešil sem to i bez zvětšení hlavní trysky.

poladění směsi

11.3.2011 v 13:54 | Nahoru | #15
Když tak to můžete klidně vysvětlit na obr. Snad to Milis líp pochopí

poladění směsi

11.3.2011 v 14:11 | Nahoru | #16
A-šroub bohatosti volnoběžné směsi
B-volnoběžná tryska
C-jehla
D-jehlová tryska
E-volnoběžný vzdušník
F-hlavní vzdušník
G-sedlo plovákového(jehlového) ventilu
H-plovákový ventil
I-držák jehlové trysky
J-hlavní tryka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poladění směsi

11.3.2011 v 14:56 | Nahoru | #17
mischa638> no možná jsme se jen blbě pochopili - zmiňoval jsi ovlivnění volnoběhu vzdušníkem volnoběhu a šroubem bohatosti. tak jsem tam doplnil tu volnoběžnou trysku ještě :)

Janej - to ať Ti poradí někdo, kdo o tom něco ví - já po roce hraní s keihinama zjistil, že si nejsem až tak jistej pochopením jejich funkce co která věc při takových a takových otáčkách dělá..tzn. hrubý fungování karburátoru mi jasný je, ale v podstatě o nich vím prd

(reakce na) poladění směsi

11.3.2011 v 15:14 | Nahoru | #18
Němec> aha, tak to sme se fakt blbě pochopili Jo a nepleť si otáčky a zatížení motoru, jsou to dvě odlišné věci

poladění směsi

11.3.2011 v 16:14 | Nahoru | #19
díky moc pánové, zkusím a uvidím, případně pak ten servis, ale každopádně díky

(reakce na) poladění směsi

11.3.2011 v 16:39 | Nahoru | #20
mischa638> Promiň, že jsem byl tak hustej

poladění směsi

12.4.2011 v 16:01 | Nahoru | #21
díky všem za rady příjdu,přečtu a hned vim jak na to

milis258 tak jak se to podařilo vyřešit? stačilo pootočit tím šroubem - bohatosti volnoběžné směsi? O kolik jsi povolil ten šroub?

1 reakcí na tento příspěvek poladění směsi

12.4.2011 v 16:11 | Nahoru | #22
Janek: tam co ti to ladili tak ti dali vetsi hlavni trysky kvuli tomu aby to nebylo chudy na plnej kotel a lip to jelo.. na to strileni pri zavreny klapce to vliv nemelo... ale kdyz uz to ladili tak ti sestelovali i ten volnobeh.. nejspis jen sroubkem a tim padem to prestalo strilet...

(reakce na) poladění směsi

12.4.2011 v 17:11 | Nahoru | #23
assassin> Teď jsem to řešil na KLX, kde jsem dělal jinou koncovku. Taky to střílelo při zaklapnutí. Dal jsem hlavní trysku 155 (původní 138) a šroub bohatosti na 3,5 ot. (původní 2 3/8). To střílení skoro zmizelo, ale ještě to nebylo ideální. Tak jsem zvedl o 0,6 mm jehlu. Nemá zářezy, dal jsem pod ní podložku. Od té doby naprostá spokojenost .
Mischa638 měl pravdu a ještě jednou se mu omlouvám.
Ještě jsem to řešil s tím klukem, co mi dělal ER5 a taky mi říkal, že to střílení odstranili šroubkama bohatosti, jak píšeš ty . Taky mi říkal, že z x set odbržděných motorek jen jednou měnili volnoběžný trysky (na nějakým čopru). 99% lze deseřídit šroubkama bohatosti nebo zvednutím jehly, což je prý hodně účinný.
No, zase jsem se něco přiučil.

poladění směsi

2.8.2011 v 10:59 | Nahoru | #24
.]

Naposledy editováno 29.09.2022 18:56:58

1 reakcí na tento příspěvek poladění směsi

9.8.2022 v 07:11 | Nahoru | #25
Vím, že to je 20 let starej příspěvek, ale není standart směsky na 1,5ot.? 3,5 mě přijde docela dost a když zvedneš jehlu, tak se zvedne i spotřeba, ne?

(reakce na) poladění směsi

9.8.2022 v 08:09 | Nahoru | #26
Bamboos> Standarta se věší na stožár. A pokud se změní proudění v karburátoru třeba sportovním filtram, je to úplně jinak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 Včera v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist