Do ankety jsem vybral jen typy, které se i inzerci objevují v ceně do 150 tis. Kč a jsem zvědavej na vaše rady
Prosím napište "ke svému kliknutí" i nějakej komentář, proč zrovna tuhle motorku!
Naposledy editováno 08.03.2011 22:47:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou okruhovku od 2005 do 150 tis.Kč
sherm14 píše: ze jsem tak smelej,jakej je rozdil mezi normalnim a radialnim brzdovym trmenem?
Radiální brzdový třmen má připevňovací šrouby ve směru jízdy. "Staré" brzdy mají třmeny přišroubovány šrouby kolmými na směr jízdy. Radiální uchycení třmenů by mělo být "tužší" a při brzbění by nemělo docházet ke kroucení. "Prostě radiální třmeny lip brzdí", alespoň doufám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou okruhovku od 2005 do 150 tis.Kč
bobus píše: Radiální brzdový třmen má připevňovací šrouby ve směru jízdy. "Staré" brzdy mají třmeny přišroubovány šrouby kolmými na směr jízdy. Radiální uchycení třmenů by mělo být "tužší" a při brzbění by nemělo docházet ke kroucení. "Prostě radiální třmeny lip brzdí", alespoň doufám
Ale prd...radiální uchycení třmenů je tam jenom proto, aby se dal jednoduše použít kotouč s větším průměrem - stačí jenom přehodit stávající kotouč za větší, podložit třmeny většími podložkami a použít delší šrouby...pochybuju, že radiální třmeny brzdí lepé než klasické...ale tak třeba se mýlím...jestli ano, tak mě o tom někdo přesvědčte
Jinak - s tím větším kotoučem to samozřejmě bude brzdit lépe, to je jasné asi každému
Naposledy editováno 08.03.2011 23:00:25