asi jako všem naked plexi nesluší ale při rychlosti cca 100+ to začína semnou docela házet, je to plexi tak znát? a tak si říkám jestli se nedělají "upravovaná" aby to nevypadalo na GSku tak divně, četl jsem že ty homemade praskají tak nevím či sebou nechat házet nebo by se dalo něco vymyslet
Eifelovka: mezi Čadcou a Mosty u Jablunkova, už na Slovenské straně kousek za hranicema.
pořád po hlavní cestě a je jedno jesli pojedete po obchvatu nebo vedlejšíma na tu cestu se napojíš vždycky.
e:pokud by jste pokračovali dál podel hranic je tam krásná cesta zpátky do čech kde by se vyjelo někde u Velkých Karlovic kde se pak jde dostat na Bílou a tam je taky pěkná cesta
Naposledy editováno 07.03.2011 16:10:42
Stejně mi ještě vrtá hlavou, proč je na silnicích maximálka 90 km/h, když se vyrábí silná auta, motorky a devadesátkou stejně nikdo nejede a u nás se stejně ani neměří!
Vrátím se k problému - přiznám se, že jsem si před lety koupil také naháče, ale omluvou mi budiž, že jsem tehdy o motorkách nic nevěděl, koupil jsem ji impulzivně proto, že se mi líbila! Teprve později jsem začal rozlišovat motorky cestovní, naháče, skútry, silniční, čopry apod. No a velmi brzy jsem zjistil, že jízda na naháči díky větru není vlastně (pro mne) žádný med. Ten nepatrný štítek vepředu byl jenom pro okrasu. No a když jsem se poprvé potkal s protijedoucím kaminonem ve stovce, kdy jsem dostal vzdušnou ránu jako kladivem a málem jsem z motorky uletěl (jenom díky nehtům jsem se udržel), tak mi došlo, že to takhle dál nejde a musím s tím něco udělat. Naháč nenaháč, koupil jsem turistické plexi od Louise. Byla to paráda, ale začal další problém - turbulence! Tak jsem si vyrobil deflektor a je pokoj. A jak jsem byl rozjetý v tom vylepšování, udělal jsem si ještě deflektory na kolena, ne z okapových žlabů, to ne, ale ze slušivého kouřového plexíka 4mm silného. Celá motorka doplněná 3 kufry GIVI už nevypadá jako naháč ani jako Goldwin, ale jako velmi slušný cesťák. Podstatné pro mne je to, že za jízdy na Slovensko, kdy nám půl cesty zpět propršelo, jsme dojeli v suchu, bez bahna a nalepených mušek. Dokonce mám čisté i plexi na přilbě. Proto všem, kterým vadí na naháči obtěžující vítr, radím - motorku buď vyměňte nebo dejte plexištít nejlépe s deflektorem! Ortodoxním motorkářům na naháčích bych si toto nedovolil radit ani náhodou. A ještě jedna zajímavost - všiml jsem si, že s pokračujícím věkem se více a více motorkářů schovává za plexi... Proč asi?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |