globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Plexi
Zdravim,
asi jako všem naked plexi nesluší ale při rychlosti cca 100+ to začína semnou docela házet, je to plexi tak znát? a tak si říkám jestli se nedělají "upravovaná" aby to nevypadalo na GSku tak divně, četl jsem že ty homemade praskají tak nevím či sebou nechat házet nebo by se dalo něco vymyslet

Plexi

7.3.2011 v 15:16 | Nahoru | #1
Znát to jde. Projeď profili lidí se stejnou motorkou, mrkni jestli mají plexi a jaké, a udělej si obrázek sám, jestli se ti to líbí nebo ne.

1 reakcí na tento příspěvek Plexi

7.3.2011 v 15:16 | Nahoru | #2
Zdarec já jsem ho taky na CB nechtěl ale teť su za něho rád.Je to fakt znát.Mám ho za 800,- a zatím v pohodě.Jo a díval jsem se na tvoje fotky,kde to je ta Eifelovka?

(reakce na) Plexi

7.3.2011 v 15:55 | Nahoru | #3

Pavlóš píše: Jo a díval jsem se na tvoje fotky,kde to je ta Eifelovka?

taky bych se to rad dozvedel...

2 reakcí na tento příspěvek Plexi

7.3.2011 v 16:08 | Nahoru | #4
no právě že se mi to moc nelíbí tak jestli by se dal udělat nějaky jiný tvar nebo jestli jsou nějake specielní masky na gsko..

Eifelovka: mezi Čadcou a Mosty u Jablunkova, už na Slovenské straně kousek za hranicema.
pořád po hlavní cestě a je jedno jesli pojedete po obchvatu nebo vedlejšíma na tu cestu se napojíš vždycky.

e:pokud by jste pokračovali dál podel hranic je tam krásná cesta zpátky do čech kde by se vyjelo někde u Velkých Karlovic kde se pak jde dostat na Bílou a tam je taky pěkná cesta

Naposledy editováno 07.03.2011 16:10:42

(reakce na) Plexi

7.3.2011 v 16:28 | Nahoru | #5
Snorri> Díky moc!

(reakce na) Plexi

Skvělá odpověď, děkuji! 7.3.2011 v 16:39 | Nahoru | #6
Snorri> Na GSko je jako volitelné příslušenství maska i klínek. Vypadají i o hodně lépe než univerzální Můžeš pohledat i levnější variantu u firem, co dělají třeba lamina.

Plexi

7.3.2011 v 17:08 | Nahoru | #7
průhledné, je to takové sportovní. Však ti dám sjet a uvidíš ten rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek Plexi

Skvělá odpověď, děkuji! 7.3.2011 v 21:33 | Nahoru | #8
taky jsem klasicky plexi nechtěl = nelíbilo se mi. Tak jsem koupil Puig Sport z Novelmota a je to fakt znát, a začíná se mi to i líbit

Plexi

7.3.2011 v 21:34 | Nahoru | #9
Já osobně jsem pro plexi. Je znát moc a moc. Bez něj mi to ve 130 už dost hází hlavou,. s plexi jsem i ve 180 OK (testováno na okruhu )

(reakce na) Plexi

7.3.2011 v 22:24 | Nahoru | #10
rodrigo> nevypadá nejhůř

Plexi

7.3.2011 v 22:46 | Nahoru | #11
tak si říkám že je ježdění bez plexi docela omezovač, začne to s tebou házet a už si rozmyslíš jestli přidáš nebo ne

Plexi

Skvělá odpověď, děkuji! 8.3.2011 v 09:24 | Nahoru | #12
Čtu pravidelně všechny možné motorkářské časopisy, manželka pracuje v knihovně, jinak bych je nekupoval. Ale k věci - několikrát jsem četl příspěvky motorkářských redaktorů, kteří pravidelně testují nové motorky. Nejsou to žádní začátečníci, jsou to většinou bývalí závodníci nebo aspoň lidi, co se na motorce narodili. Dá se tedy předpokládat, že ví, o čem píší. Skoro všichni se shodují, že na naháči bez plexíka se prakticky nedá jet rychlostí vyšší jak 120 km/h. Dá, ale za jakou cenu! Chvíli a ještě silně nepohodlně. Nápor větru je tak silný, že jet vyšší rychlostí déle je nejen strašné, ale i velmi nebezpečné. Můj kamarád lékař ortoped mluví o zničujícím vlivu větrných vibrací na krční páteř. Nemluvě o jízdě v dešti a být olepen muškami také není zrovna příjemné. Takže se mi stále honí hlavou otázka - proč si vlastně lidé kupují naháče bez jakékoliv ochrany? Některé tyto motorky dokážou jet i hodně přes 200 km/h, což jsou rychlosti, kdy jednak těžko někdo může hovořit o požitku z jízdy a jednak je skoro nemožné se na tom ještě udržet. Odborníci navíc hovoří o prudké změně vnímání reality, odhadu vzdálenosti, snížení reaktivity řidiče apod. Navíc drtivá většina z nás jezdí ne na okruhu, ale na frekventovaných silnicích, kde je maximální povolená rychlost 90 km/h. Jediné moje vysvětlení, proč se vyrábí tak rychlé motorky je v tom, že nebudeme využívat jejich maximálních rychlostí jako spíše síly motoru na akceleraci při bezpečném předjíždění v kolonách traktorů, nákladních aut a podobně.
Stejně mi ještě vrtá hlavou, proč je na silnicích maximálka 90 km/h, když se vyrábí silná auta, motorky a devadesátkou stejně nikdo nejede a u nás se stejně ani neměří!
Vrátím se k problému - přiznám se, že jsem si před lety koupil také naháče, ale omluvou mi budiž, že jsem tehdy o motorkách nic nevěděl, koupil jsem ji impulzivně proto, že se mi líbila! Teprve později jsem začal rozlišovat motorky cestovní, naháče, skútry, silniční, čopry apod. No a velmi brzy jsem zjistil, že jízda na naháči díky větru není vlastně (pro mne) žádný med. Ten nepatrný štítek vepředu byl jenom pro okrasu. No a když jsem se poprvé potkal s protijedoucím kaminonem ve stovce, kdy jsem dostal vzdušnou ránu jako kladivem a málem jsem z motorky uletěl (jenom díky nehtům jsem se udržel), tak mi došlo, že to takhle dál nejde a musím s tím něco udělat. Naháč nenaháč, koupil jsem turistické plexi od Louise. Byla to paráda, ale začal další problém - turbulence! Tak jsem si vyrobil deflektor a je pokoj. A jak jsem byl rozjetý v tom vylepšování, udělal jsem si ještě deflektory na kolena, ne z okapových žlabů, to ne, ale ze slušivého kouřového plexíka 4mm silného. Celá motorka doplněná 3 kufry GIVI už nevypadá jako naháč ani jako Goldwin, ale jako velmi slušný cesťák. Podstatné pro mne je to, že za jízdy na Slovensko, kdy nám půl cesty zpět propršelo, jsme dojeli v suchu, bez bahna a nalepených mušek. Dokonce mám čisté i plexi na přilbě. Proto všem, kterým vadí na naháči obtěžující vítr, radím - motorku buď vyměňte nebo dejte plexištít nejlépe s deflektorem! Ortodoxním motorkářům na naháčích bych si toto nedovolil radit ani náhodou. A ještě jedna zajímavost - všiml jsem si, že s pokračujícím věkem se více a více motorkářů schovává za plexi... Proč asi?

Plexi

Skvělá odpověď, děkuji! 8.3.2011 v 22:11 | Nahoru | #13
Jinak chlapy ta Eifelovka :

Plexi

11.3.2011 v 16:38 | Nahoru | #14
Já si utrhl plexi,když jsem se vyválel,ale uvažuju o nějakým.Všude mají to samý akorát tohle vypadá trochu jinak.

Plexi

12.3.2011 v 11:31 | Nahoru | #15
Ja jako fichtlista a cezetista jsem taky byl proti plexi ale jak jsem dostal simaka, povedlo se koupit integralku a to je nadhera... ale v lete si za cz nebo jawu stejne vemu kokosa
Jo pokud jezdis 100+ tak bez plexi bych nad 90kmh ja osobne ani nejel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist