globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po 101, výběr endura
Poslední asi 4 hodiny jsem pročítal témata, ale stejně se mi nějak nedostalo pořádné odpovědi na můj problém, kdyby někdo byl té ochoty a pokusil se mi pomoct, budu vám vděčný.
V létě plánuju koupit ojeté enduro, moje v podstatě jediné kritérium, že to musí být lehké, pravé enduro a musí mít TP a SPZ. Jezdit budu převážně polňačky, lesy, občas nějakou MX trať, ale to jen zřídka. Na motorce budu v podstatě začátečník, odjezdil jsem jen 3 sezony DT125.

Rád bych zůstal u dvoutaktu, ale 4T se nebráním. Koukám po motorkách jako KTM EXC (200,250,300) WR 400, 450. byl jsem v podstatě rozhodnutý pro EXC 250 nebo 300, ale pár lidí mě začalo strašit, že to obnáší každých 30mth pístní kroužky a 60mth pístní sadu. Nepotřebuji úplně ostré enduro, jen obratné a lehké. Zaujaly mě taky DR-Z, TE atd atd atd... jde mi v podstatě jen o to, že nejsem miliarář a chtěl bych, aby ta motorka zvládla odjezdit sezonu víkendového hobby ježdění, žádná pila, na jeden motor a abych do něj nemusel každej měsíc nacpat 5000. Oleje, filtry počítam jako samozřejmost, to klidně každej měsíc dělat budu i dvakrát.

Proto hledám nějakej rozumnej kompromis a začínam mit pocit, že neexistuje ;) proto bych uvítal nějakou vaši radu. Pořizovací cenu bych rád viděl někde u 60tis.

Edit: S čím reaůmě počítat u WR(4t) a s čím u EXC(2t), že do toho za ten rok nacpu a při údržbě krom oleju a filtru při kolika mth?? :) díky

Naposledy editováno 03.03.2011 20:27:55

2 reakcí na tento příspěvek po 101, výběr endura

3.3.2011 v 20:27 | Nahoru | #1
no, to tady fakt dlouho nebylo Každý týden totéž téma..

minimální nároky na servis, motor co vydrží 10 a víc esezón
Honda XR 400, Suzuki DR-Z 400 S (se startétem) nebo lehčí a ostřejší E, pokdu se podař ísehnat s TP

2T vs 4T věčný boj. Když se ti vysere 4T, tak se ti to prodaží více než GO u 2T. Pokdu se nevysere, tak provozní náklady u 4T jsou nižší. Výměny pístu jsou u 2T/4T šul nul na stejno. U 4T navíc rozvodový řetěz, napínák, případně ventily.

po GO by měl 200MTH vydržet 2T i 4T

Za 60tis bych bral raději tupé enduro jako XR,DR nebo ostré 2T enduro. 4T enduro spíše co nejnovější, což je 80-100tis.

Ale v inzerci byla třeba libová WR400F za pár drobných.. Ale když se vysype, tak se prostě prohneš více než u 2T, ale svezení za to zase stojí, tak si vyber

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po 101, výběr endura

3.3.2011 v 20:31 | Nahoru | #2
c.j.> já o tom vím, pročetl jsem jich dost a dost, ale nějak jsem se nedopátral k některým odpovědím... nechci s tim na silnici pokud to nebude nutný, proto nechci 600 a podobný motorky u 4t vim že provoz je levnější, údržba už tolik ne. Těch 30mth na kroužky a 60 na pístní sadu je prostě realita u endur typu WR a EXC? kolik počítat, že to stojí finančně?

(reakce na) po 101, výběr endura

3.3.2011 v 21:46 | Nahoru | #3

c.j. píše:
Ale v inzerci byla třeba libová WR400F za pár drobných.. Ale když se vysype, tak se prostě prohneš více než u 2T, ale svezení za to zase stojí, tak si vyber



http://motorky.hyperinzerce.cz/enduro/inzerat/3877579-yamaha-wr-400f-nabidka-pisek/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 zbysmen 15 1.4.2024 v 22:15 assassin
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
WR250 F potřebuji nutně zapalovací ... Yamaha WR 250F RadekCzech 2 3.10.2023 v 19:10 Johny_Servis


TOPlist