V létě plánuju koupit ojeté enduro, moje v podstatě jediné kritérium, že to musí být lehké, pravé enduro a musí mít TP a SPZ. Jezdit budu převážně polňačky, lesy, občas nějakou MX trať, ale to jen zřídka. Na motorce budu v podstatě začátečník, odjezdil jsem jen 3 sezony DT125.
Rád bych zůstal u dvoutaktu, ale 4T se nebráním. Koukám po motorkách jako KTM EXC (200,250,300) WR 400, 450. byl jsem v podstatě rozhodnutý pro EXC 250 nebo 300, ale pár lidí mě začalo strašit, že to obnáší každých 30mth pístní kroužky a 60mth pístní sadu. Nepotřebuji úplně ostré enduro, jen obratné a lehké. Zaujaly mě taky DR-Z, TE atd atd atd... jde mi v podstatě jen o to, že nejsem miliarář a chtěl bych, aby ta motorka zvládla odjezdit sezonu víkendového hobby ježdění, žádná pila, na jeden motor a abych do něj nemusel každej měsíc nacpat 5000. Oleje, filtry počítam jako samozřejmost, to klidně každej měsíc dělat budu i dvakrát.
Proto hledám nějakej rozumnej kompromis a začínam mit pocit, že neexistuje ;) proto bych uvítal nějakou vaši radu. Pořizovací cenu bych rád viděl někde u 60tis.
Edit: S čím reaůmě počítat u WR(4t) a s čím u EXC(2t), že do toho za ten rok nacpu a při údržbě krom oleju a filtru při kolika mth?? :) díky
Naposledy editováno 03.03.2011 20:27:55
2 reakcí na tento příspěvek po 101, výběr endura
minimální nároky na servis, motor co vydrží 10 a víc esezón
Honda XR 400, Suzuki DR-Z 400 S (se startétem) nebo lehčí a ostřejší E, pokdu se podař ísehnat s TP
2T vs 4T věčný boj. Když se ti vysere 4T, tak se ti to prodaží více než GO u 2T. Pokdu se nevysere, tak provozní náklady u 4T jsou nižší. Výměny pístu jsou u 2T/4T šul nul na stejno. U 4T navíc rozvodový řetěz, napínák, případně ventily.
po GO by měl 200MTH vydržet 2T i 4T
Za 60tis bych bral raději tupé enduro jako XR,DR nebo ostré 2T enduro. 4T enduro spíše co nejnovější, což je 80-100tis.
Ale v inzerci byla třeba libová WR400F za pár drobných.. Ale když se vysype, tak se prostě prohneš více než u 2T, ale svezení za to zase stojí, tak si vyber
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po 101, výběr endura
c.j. píše:
Ale v inzerci byla třeba libová WR400F za pár drobných.. Ale když se vysype, tak se prostě prohneš více než u 2T, ale svezení za to zase stojí, tak si vyber
http://motorky.hyperinzerce.cz/enduro/inzerat/3877579-yamaha-wr-400f-nabidka-pisek/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 | zbysmen | 15 | 1.4.2024 v 22:15 assassin |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... | KO_IN | 4 | 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
WR250 F potřebuji nutně zapalovací ... Yamaha WR 250F | RadekCzech | 2 | 3.10.2023 v 19:10 Johny_Servis |