globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gsxr nejede jak by mělo...
1.3.2011 v 18:04
Chtěl bych se zeptat čím by mohlo být--vytočím motorku, do 8tis jede normálně,pak je jakoby díra ve výkonu 2-3 vteřiny a pak zas jede normálně.Díky za nápady,kde by mohl být problém. Jo a je to srad rok 98.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:08 | Nahoru | #1
Měj jsi přes zimu motorku rozebranou? Nezkřípnul jsi pak při jejím skládání nějakou benzínovou hadičku? Např. po výměně vzduchového filtru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:16 | Nahoru | #2
Poggy> ne nic takovýho...už se mi zdálo že to dělalo dřív ale nebylo to ani tak znát,tak sem to moc nevnímal,sem si řek dlouho stála přes zimu,ale už sem po několikátý vyjel a dneska to bylo fakt moc,jako kdyby se to stupnovalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:17 | Nahoru | #3
diezzzel> 13 roků stará vrána,přece už žádný výkon ani mít nemůže,ne???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:22 | Nahoru | #4
_Dina_> ty si vocas...

(reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:25 | Nahoru | #5

diezzzel píše: _Dina_> ty si vocas...



co to je VOCAS???? není to něco jako : MEJDLO , nebo VEJFUK??

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:25 | Nahoru | #6
Takhle z hlavy je to těžko zjistit , mohlo by to být palivove čerpadlo nebo něco s karburatorama

(reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:25 | Nahoru | #7

diezzzel píše: Poggy> ne nic takovýho...už se mi zdálo že to dělalo dřív ale nebylo to ani tak znát,tak sem to moc nevnímal,sem si řek dlouho stála přes zimu,ale už sem po několikátý vyjel a dneska to bylo fakt moc,jako kdyby se to stupnovalo...


protože nějak podobně se může chovat nedostatek benzínu. Jako by ti v nádrži docházel. Když to dělalo postupně víc a víc. Kdy jsi naposledy měnil palivový filtr a čistil benzínové vedení? Nebo ti třeba nemusí dávat dopravní palivové čepradlo dostatek benzínu potřebný pro ty vysoké otáčky.
Jinak je jasné že tomu něco chybí. Buď to teda nemá benzín nebo vzduch. Ve vzduchové cestě se mi nezdá, že by to něco mohlo způsobit taskhto výrazně. Snad kromě hodne znečištěnýho vzduchovýho filtru. Ten jsi měnil kdy?
Další možnost zapalování. Jak jsou starý svíčky? Kabely ke svíčkám nejsou poškozený nebo přetržený? To už má i vstřikování, co. I když neseřízené podtlaky by dělaly bordel v nižších otáčkách (cca 4 000). Leda by nějaký vstřikovač nevstřikoval správně, ale to by se projevilo nejspíš i v nízkých otáčkách. Edit: A neseřízený podtlaky by to stějně neudělaly. Nad 8 000 rpm jsou škrtící klapky stejně skoro plně otevřeny.

Naposledy editováno 01.03.2011 18:38:16

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:37 | Nahoru | #8
gixero 98 nema vstřiky ma karbce,

Naposledy editováno 26.12.2016 00:31:47

1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:38 | Nahoru | #9
palivový filtr jsem ještě neměnil,svíčky nevím jak jsou starý,mám motorku necelej rok a nic nenasvědčovalo tomu je vyměnit,vzducháč sem čistil před pár měsíci,vstřikování to nemá.
Takže čím začít? Svíčky,filtry? Nebo seřídit karburátory?

(reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:41 | Nahoru | #10

diezzzel píše: palivový filtr jsem ještě neměnil,svíčky nevím jak jsou starý,mám motorku necelej rok a nic nenasvědčovalo tomu je vyměnit,vzducháč sem čistil před pár měsíci,vstřikování to nemá.
Takže čím začít? Svíčky,filtry? Nebo seřídit karburátory?


Já bych vyměnil palivový filtr, svíčky, proměřil kabely a vyčistil palivový vedení. Kdyby to nepomohlo až poté bych řešil seřízení karburátorů. Dříve to nemá cenu.

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:49 | Nahoru | #11
tak jo díky za rady,tak se do toho pustím a uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 18:58 | Nahoru | #12
.

Naposledy editováno 26.12.2016 00:31:08

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:04 | Nahoru | #13
Váha vzduchu nevím jestli tam je,zítra na to kouknu. dík

(reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:07 | Nahoru | #14

andrewsb píše: Palivový filtr měnit nemusíš protože myslím že ho to nemá bude to mít jen sítko na čerpadle,benzín tam pujde ale jde o to jestli dostatek,zkus čistič palivoveho systemu leje se to přímo do nádrže dobrý je od motulu nebo natankuj shell V-Power nebo něco obdobneho,mělo by to pomoct když nic tak bych zkusil svíčky zkontrolovat ale myslím že tima to nebude 2-3 vteriny je dlouhy propad,co vaha vzduchu?jestli ji to ma zkus ji odpojit a když to přestane tak je v pice a jsi doma,měla by byt na airboxu


Ty čističe jsou jeom polovičatý řešení. To chce pořádně. To samé karburátory před seřízením taky pořádně vyčistit a nejlépe vyměnit všechny těsnící gumičky uvnitř.
"Váhu" vzduchu žádná motorka se vstřikováním nemá. Množství vzduchu určuje nepřímo podle tlaku pod škrtící klapkou, úhlu otevření škrtící klapky a otáček motoru. Q=S*v*ro. Navíc Jejím odpojením by motorka možná nenastartovala, ale to jsem nikdy nezkoušel. A vstřikování stejně jede na dva režimy. Low rpm kde je snímán tlak, otáčky a úhel klapky a lehhá korekce lambda sondou. Tam je důležitá ta synchronizace rlaku v sacích hrdlech. V režimu hi rpm je lambda sonda a snímač tlaku zcela vyřazen z činnosti. Množství vzduchu je zadáno pevně v ŘJ a systém je řízen pouze polohou klaúpky a otáčkama.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:13 | Nahoru | #15
a ted babo rad

(reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:17 | Nahoru | #16

diezzzel píše: a ted babo rad


Žádnej snímač co měří množství vzduchu u karburátorů není. Jestli tam něco máš tak jedině snímání úhlu otevření škrtící klapky pro zapalování a korekci předstihu zážehu.
Vyčistit celé vedení pořádně. Odkalit nádrž, vyčistit palivový kohout a hadičky a odpustit karburátory a párkrát je nechat naplnit a odpustit + výměna palivovýho filtru. Jestli ho tam někde máš a já si myslím, že určitě ano. Pak až seřízení karburátorů.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:23 | Nahoru | #17
podívám se po tom filtru a vyčistím nádrž a vedení...jestli to nepomůže,tak se bude dál řešit co s tím.
Mohl by to dělat špatný benzín? Ted si nevzpomínám kde sem tankoval

(reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:31 | Nahoru | #18
diezzzel>
Teoreticky ano, ale s takhle špatným benzínem jsem se ještě nesetkal. Jako zkusit tam nalejt novej můžeš.

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:45 | Nahoru | #19
ještě by to možná mohlo nasvědčovat na podtlaky. před jarem hod motorku někde do servisu a bude jestli ji máš rok a nikdy jsi s ní nic nedělal, tak je možná nejvyšší čas

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:51 | Nahoru | #20
váha vzduchu na karbeci , já myslím že seřízení a sinchronizace karburátoru to vyřeší

Naposledy editováno 01.03.2011 20:08:18

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:52 | Nahoru | #21
nechat seridit karburatory a vymenit vzduchovej filtr.

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 19:53 | Nahoru | #22
ty podtlaky by asi chtěli udělat tak jako tak,ještě sem s tím v servisu nebyl co jí mám,co se týče seřízení.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 20:12 | Nahoru | #23
a nemohl by to delat silenoid ventil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 20:22 | Nahoru | #24
Marek1986> a to je co? o tom jsem ještě neslyšel

1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 20:26 | Nahoru | #25
marek 1986:nemohl, protože ten ti buť pustí benzín když je funkční a nebo vůbec nepustí když není funkční, tak že by ani nanastartoval

je to takový bazmek na plovákový komoře s jehlovým ventilem a ten ti pouští benzin, odskoušího že ho demontuješ a při zapojení na kontakty baterky by se ti jehla měla hýbat (pouštět benál)

Naposledy editováno 01.03.2011 20:38:04

(reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 20:29 | Nahoru | #26
diezzzel> Hele mě to dělalo taky v určitých otáčkách v rozmezí 4200 nad 4500 už to šlo zase normálně po seřízení karbíků to jde v pohodě v jakymkoli rozmezí

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 20:36 | Nahoru | #27
Jo asi mě to nemine a kolik si učtuje servis za seřízení karburátorů?

1 reakcí na tento příspěvek gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 20:45 | Nahoru | #28
já platil za seřízení samozřejmě i podtlaky myslim 1350 páč mi ještě měnil těsnící gumičky

gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 20:47 | Nahoru | #29
tak to nevím, seřizuju si je sám

Naposledy editováno 01.03.2011 20:48:51

(reakce na) gsxr nejede jak by mělo...

1.3.2011 v 20:48 | Nahoru | #30
vypítko> Jo tak to je cajk. Dík
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist