EDIT: upravil jsem název tématu. Vlastík
1 reakcí na tento příspěvek sportovní šestka do začátku
1 reakcí na tento příspěvek sportovní šestka do začátku
radimoss píše: aha, takže moc velkej rozdíl v tom není, jestli si vezmu to cbr nebo tu ninju jo?? jde mi o to, aby ta motorka sem tam odustila nejakou tu chybu... samozřejme nechci dělat žádny, ale nikdy nevíš.. a taky se chci v klidečku projet, žádná divočina..
Když budeš mít klidnou ruku, mozek na správnym místě a nebudeš za to tahat jako blázen tak se dá začít v pohodě na všech co jsi vybral, klidně se projet jakbysmet.
3 reakcí na tento příspěvek sportovní šestka do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní šestka do začátku
radimoss píše: konkrétně v čem jsou na začátky lepší naháče???
Hlavně v tom, že nemaj kapoty který zaplakaj při prvním pádu. A s tím, že spadneš počítej rovnou.
novy nahace maj neco malo pres 100 koni (ty nejvic ladeny do sportu - hornet,gsr,fz6...) a slabsi (jako napr bandit,monster,er6 atd...) maj tak 70-85 koni...a sestkovy sporty temer vsechny okolo 130koni
Naposledy editováno 24.02.2011 13:48:01
Naposledy editováno 24.02.2011 14:07:34
1 reakcí na tento příspěvek sportovní šestka do začátku
at te sveze jako spolujezdce. vim ze je to neco uplne jinyho nez to ridit, ale aspon clovek pozna trochu tu silu. Takle me svara pred par lety svez na R6 a byl sem ztoho fak vykulenej ...rikal sem si jako jo dobry adrenalin ale nikdy bych to nechtel...no a ted uz na to mam jinej nazor..clovek si na to rychle zvykne. ta sila je navykova a kdyz mi to loni pucil, tak me to po par km zaclo bavit vic nez moje bandaska ..ale ne ja sem spokojenej...chci vic cestovat nez vokolo komina, takze na to je ten bandit urco lepci ale nakej ten konik by se hodil
Naposledy editováno 24.02.2011 14:22:56
samozrejme ucit se jezdit a ucit se provoz je lehci na necem slabsim a v mensich rychlostech, kde se vic odpousti
ale kamos sel z Jawy 350, na ktery najel pouze 600km do Blackbirda a lita na nem uz nekolik let v poho
takze je to o hlave a do ni nevidim, a mozna ani ty, takze hodne stesti
1 reakcí na tento příspěvek sportovní šestka do začátku
Hlavní rozdíl jsou řidítka , sporty se řídí více náklonem (tělem) než zatáčením.
U toho naháče s rovnýma řidítkama je to jak na kole a dá se vic věcí na hraně ustát.
Jinak motorově šestistovky 100-130koní(koně nejsou všechno) jedou zhruba stejně at je to naháč nebo sport.
Na sportu je větší akorát maximálka tak o 30-40km/h a to většinou spíš kvuli kapotě.
Jinak u toho naháče to tolik neláká jezdit maximálkou jelikož na něm trochu fouká :) , ale zase v zatáčkách máš lepší přehled.
Zkus se mrknout na Horneta,FZ6N,GSR.
1 reakcí na tento příspěvek sportovní šestka do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní šestka do začátku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 21 | Včera v 21:57 assassin |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F | tomg | 15 | 15.2.2024 v 08:32 mta |
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F | aFazol | 10 | 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR |