Téma: O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
23.2.2011 v 10:41
Mám vyhrazené ankety sice na neděli ale tohle sem nejde nedat Včera kluci z Fans of Smrž udělali tabulku dosažených časů při posledních testech WSBK a posledních trénincích MotoGP na okruhu Philip Island.

1. C. STONER 1´30.107 323,4 km/h (1. v MotoGP)
2. C. CHECA 1´30.578 303,7 km/h (1. ve WSBK)
3. J. LORENZO 1´30.775 319,8 km/h (2. v MotoGP)
4. S GUINTOLI 1´31.196 306,3 (2. ve WSBK)
5. J. REA 1´31.206 312,5 (3. ve WSBK)
6. B. SPIES 1´31.386 319,8 km/h (3. v MotoGP)
7. M. SIMONCELLI 1´31.402 319,3 km/h (4. v MotoGP)
8. C. EDWARDS 1´31.415 317,9 km/h (5. v MotoGP)
9. N. HAYDEN 1´31.530 319,8 km/h (6. v MotoGP)
10. R. DE PUNIET 1´31.554 319,5 km/h (7. v MotoGP)
11. V. ROSSI 1´31.627 316,0 km/h (8. v MotoGP)
12. J. SMRŽ 1´31.654 307,1 (4. ve WSBK)
13. J. LASCORZ 1´31.866 306,3 (5. ve WSBK)
14. A. DOVIZIOSO 1´32.018 325,2 km/h (9. v MotoGP)
15. M. FABRIZIO 1´32.113 306,3 (6. ve WSBK)
16. M. MELANDRI 1´32.122 303,7 (7. ve WSBK)
17. E. LAVERTY 1´32.137 310,7 (8. ve WSBK)
18. T SYKES 1´32.272 308,9 (9. ve WSBK)
19. N. HAGA 1´32.299 308,9 (10. ve WSBK)
20. M. MELANDRI 1´32.367 322,2 km/h (10. v MotoGP)
21. M. BIAGGI 1´32.387 316,1 (11. ve WSBK)
22. J. WATERS 1´32.394 301,1 (12. ve WSBK)
23. R. XAUS 1´32.405 301,1 (13. ve WSBK)
24. L. HASLAM 1´32.539 309,8 (14. ve WSBK)
25. A. ESPARGARO 1´32.542 321,4 km/h (11. v MotoGP)
26. M. KALLIO 1´32.816 318,9 km/h (12. v MotoGP)
27. J. TOSELAND 1´32.880 305,4 (15. ve WSBK)
28. T. CORSER 1´32.994 306,3 (16. ve WSBK)
29. H. AOYAMA 1´33.190 318,3 km/h (13. v MotoGP)
30. A. BAUTISTA 1´33.224 317,4 km/h (14. v MotoGP)
Anketa: Má vůbec opodstatnění MGP oproti WSBK vzhledem ke svým nákladům?
MotoGP je prostě the best
18%
13
MotoGP jezdci jsou jen namyšlené primadony
7%
5
Nejsou to až takové prachy
1%
1
Za ty peníze by měli být x krát rychlejší
67%
49
Záleží na jezdcích
1%
1
Záleží na okruhu a podmínkách
5%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?

24.2.2011 v 09:27 | Nahoru | #1
AKRO> Vím, že nemá cenu s tebou diskutovat o tvé "pravdě"! Ale použiji jen pár bodů, které jsi tady již za ty léta dokázal překvapivě upravit a pochopitelně několikrát použít, ale vždy u jiných témat. Jen ti to shrnu, pouze fakta...nikoli tvé exhibionistické story ze tvého soukromého života, ten je mě osobně šumafuk!
1/ hned jak jsem si včera přečetl velmi kvalitní příspěvek zde č.43 od tvé týmové dvojky Jozefa58 (asi si chtěl ověřit jestli zdejší jedinci umí číst), tak jsem věděl, že si to tady taky nedáš ujít ! Nezklamal si...kolovrátek funguje !
2/ lehce k F1...právě ta kapota vylučuje veškerá srovnání, můj názor! Třeba je to jinak, že?
3/ k věci GP versus SBK
Před 2 lety jsi přešel docela překvapivě z názoru, že GP je 30x dražší než SBK silně dolů jen na 10x, určitě si vzpomeneš, když jsi slavně srovnával leasing GP 250 s nákupem jednoho stroje SBK? Stylem, že ti jedinci, kteří o tom neví vůbec nic museli věřit ! To ty umíš, to jo!
Potom jsi pochopil, že cena MotoGP je cca 90 mega (jednoduché, psal to zde i šikovný Marex, že vývoj nových věcí holt není zadarmo a cena prototypu se velice těžko vyčísluje, prototyp nového auta taky nestojí 200 tisíc... možná vývoj činky ), letos jsi dospěl k tomu, že SBK taky najednou není zadarmo...psal jsi 22 mega!
Výsledek GP je tedy v technice 4x dražší, což asi není tak moc, když vzpomenu, že se kdysi dal koupit závoďák za 10000 (250 ccm) marek, nebo 50000(750 ccm) dolarů a dal se s tím získat titul mistra světa...závodní technika tedy "seriová" byla cca 5x dražší než normální motky na krámě, takže byla relativně dostupná a pochopitelně se to ukazovalo v bohatosti startovního pole.
Další pecka je možná pro tebe v platech jezdců, je zajímavé, že zde jsi do toho ještě nezačal vrtat...tady je nepoměr obrovský! A to vemu jen plat, nikoli reklamní brebendy, to by to číslo bylo ještě úplně někde jinde!
Výsledek GP 15x více než v SBK! Zde mi můžeš kontrovat, že srovnám vrcholy ledovce, ale v technice to byly taky špičky.
Dále týmy GP jsou určitě personálně více obsazeny než SBK, tak jsou pochopitelně náklady vyšší,náklady na cestování relativně stejné, tedy špičkové závodění v SBK není o moc nyní levnější...výsledek, 20 jezdců oproti dřívějšku! Takže asi dle tebe je chyba u Dorny, že jdou SBK do finančních kytek??? Z tvých příspěvků je to jednoznačné.
Co v žádném případě nemůžeš svým špičkovým konspirativním stylem překroutit, je to, že v GP se něco děje ohledně snižování nákladů na rozdíl od SBK. Zde je jedna další tvá perlička...zavedení CRT tě velmi rozdovádělo opět k urážkám Dorny a ejhle, zavedení pravidel BSB do SBK tě mile překvapilo, přestože je to míchání technického guláše.
4/ nemusíš na mne používat velká písmena, ještě na blízko vidím a nijak mě ten důraz, který tam kladeš, nijak nezvedá tlak
Toť vše, nebudeš se určitě zlobit, že mám představu, že už se k tomuto tématu nebudu zde vyjadřovat? S Jozefem58 si tady určitě dobře popovídáš !
Nazdar!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?

24.2.2011 v 12:58 | Nahoru | #2
JV> Ale! Takový dlouhý článek od tebe jsem si snad ani nezasloužil! Nenapadlo tě, jako konzervativce, že děláš úplně to samé, z čeho obviňuješ mě? I ty hájíš SVOU pravdu, a žádné tobě nehodíci se argumenty nebereš! Když už sis vzpomněl na ty ceny motorek, tak bys měl taky napsat, že skutečně byly SBK skoro 30x levnější než ty SPZkovy předražence MGP. Však taky byly před pár lety o dost pomalejší! Protože je výkon hodně drahý, tak samozřejmě v SBK došlo ke zdražování a vede v tom Aprilia, ktrá loni stála už 22 milionů! Ostatní jsou ještě s cenami trochu níž! Je ovšem jasné, že jsou SBK stejně 5x - 7x levnější a časy na okruzích mají prakticky stejné! Jaký kdo mátým a kolik ho nakonec stojí, to si musí týmy SBK a MGP vyřešit sami podle svých možností! To samé platy jezdců atd. To, že se ti nelíbí, že tvoje MGP už není suverénně nejrychlejší, s tím se budeš muset asi smířit! Pokud jde o F1, tak ty podvozky jsou skoro stejné, až na ty zakrytá kola u vozů Le Mans.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist