globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.
22.2.2011 v 09:05
Zdravím pořídil sem Hondu CBR600F ročník 94 a začal mi chřastit rozvodák.Věčinou chřastí než se motorka trochu zahřeje.Stává se i když je mototrka po jízdě chcípnutá a dostatečně zahřátá tak když jí znovu třeba za 30min nahodím tak chvilku chřastí znova(I když je teplota na ukazateli kousek na C).Myslíte že je to na výměnu rozvodů nebo je na to ještě čas?Sem začátečník tak sem jí ještě moc nehonil?Má najeto 38tis.Díky za každou radu.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 09:13 | Nahoru | #1
no jo Freemoto některý hondy maj tlakovej šponovák pokud se nepletu, takže asi chvíli trvá než má olej správný grády.

Nicméně jsem zvědav na komentáře ke kilometrům, protože za normálních okolností by všichni napsali, že je to stočený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 09:20 | Nahoru | #2
neznamyScooterD> Tacháč stočenej určitě bude.Když sme jí přivezli dom tak sme jí projeli a vše bylo v pohodě.Před výměnou oleje čoudila při omezovači jak nafták ale po výměně už ne dali jsme tam motul 10W40 a sportovní filtr a už tak nečoudí ale motor bude asi už vyjetej dost.Štve mě že sme jí nevyskoušeli vytočit u toho borce.Video kouře je tady http://www.facebook...hp?v=178154692205763 .

(reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 09:20 | Nahoru | #3

neznamyScooterD píše: no jo Freemoto některý hondy maj tlakovej šponovák pokud se nepletu, takže asi chvíli trvá než má olej správný grády.

Nicméně jsem zvědav na komentáře ke kilometrům, protože za normálních okolností by všichni napsali, že je to stočený


Což 100% stočený je,a ten rozvoďák je toho sám důkazem. Mě takto na CBR600 začal dělat rozvoďák po 90.000km. Takže to bude mít najeté podobné kilometry. Rozvoďák jsem vyměnil a šepot květin. Takže to samé radím i snakekrullovi.

(reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 09:26 | Nahoru | #4

snakekrull píše: neznamyScooterD> Tacháč stočenej určitě bude.Když sme jí přivezli dom tak sme jí projeli a vše bylo v pohodě.Před výměnou oleje čoudila při omezovači jak nafták ale po výměně už ne dali jsme tam motul 10W40 a sportovní filtr a už tak nečoudí ale motor bude asi už vyjetej dost.Štve mě že sme jí nevyskoušeli vytočit u toho borce.Video kouře je tady http://www.facebook...hp?v=178154692205763 .


Pokud kouří,tak i gufera na ventilech. Výfukem a olejem to rozhodně nevyřešíš. Olejem,pokud dáš hustší(15W50 apod.) trochu snížíš.
Video jsem neviděl,protože nemám facebook. Myslíš,že ho má každej? Proč to video nehodíš někam,kde se na to může každej kouknout?

1 reakcí na tento příspěvek Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 09:43 | Nahoru | #5
dej tam nový rozvoďák a je to v cajku

už ti to nekouří, protože jsi dal nový vzducháč :)

černý kouř = nespálenej benzín

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 09:53 | Nahoru | #6
Krutý viiiidejo Ten kouř z výfuku mi připomněl, jak sem babičce pomáhal s uhlím do sklepa. Podobnou barvu měl prach vznáčející se z toho uhlí.

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 09:56 | Nahoru | #7
Většina kluku co znam tak tak dělaj rozvodak kolem 50tis km,tady ty motorky najedou hodne přes 100tis km a žadnej problem, pokud to teda před tebou nemělo nějaky prase.

1 reakcí na tento příspěvek Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 10:05 | Nahoru | #8
Já mám poměrně dost často problémy s napínákem rozvodového řetězu... Bavil jsem se s mechanikem a prý je to prostě blbě udělané a i Honda od toho svého času dávala ruce pryč.
Po výměně tohoto napínáku už v motoru nic nechrastí ani za studena ani za tepla. Já už jsem ho měnil tuším 2x (nejsem si jistý, jestli to nebylo dokonce 3x) a to jsem na té motorce najel cca 10 tis...

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 10:17 | Nahoru | #9
Vyměň napínák a máš klid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 10:20 | Nahoru | #10

pies píše: Já mám poměrně dost často problémy s napínákem rozvodového řetězu... Bavil jsem se s mechanikem a prý je to prostě blbě udělané a i Honda od toho svého času dávala ruce pryč.
Po výměně tohoto napínáku už v motoru nic nechrastí ani za studena ani za tepla. Já už jsem ho měnil tuším 2x (nejsem si jistý, jestli to nebylo dokonce 3x) a to jsem na té motorce najel cca 10 tis...



2-3x výměna napínáku během 10ti tis km? Nebude to spíš na rozvody... ?

Jinak ten černej kouř mi přijde teda spíš jak olej, nekoukal jsi kolik ti ho to sežere?

(reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 10:24 | Nahoru | #11

CharlitoCZ píše: 2-3x výměna napínáku během 10ti tis km? Nebude to spíš na rozvody... ?

Jinak ten černej kouř mi přijde teda spíš jak olej, nekoukal jsi kolik ti ho to sežere?



Já už právě nemám účty (nebo se mi to nechce hledat), ale rozvoďák se asi měnil. Problémy mám hlavně s napínákem.

1 reakcí na tento příspěvek Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 10:34 | Nahoru | #12
Ten kouř, to není nic dobrýho Obávám se, že kdybys ten motor rozebral, čekalo by tě nejedno překvápko

(reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 10:53 | Nahoru | #13

_Mandel_ píše: Ten kouř, to není nic dobrýho Obávám se, že kdybys ten motor rozebral, čekalo by tě nejedno překvápko


Změřit tlaky,udělat gufírka a rozvody spolu s napínákem a zabrousit ventilový sedla. Pokud ty tlaky nebudou katastrofální,tak ani není potřeba nic dalšího dělat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 11:25 | Nahoru | #14

MaraVFR píše: dej tam nový rozvoďák a je to v cajku

už ti to nekouří, protože jsi dal nový vzducháč :)

černý kouř = nespálenej benzín


vzducháč na kouření nemá vliv(ne takový), hlavně to kouří z důvodu oleje v benzínu, a nevím kde si došel na to, že nespálenej benzín má černej kouř. Logicky když to není spálený nemůže to kouřit. Mě motorka taky kouří když zatáhnu za plyn pořádně a je to prostě guferama, ale pořád to není tak hrozná abych dělal GO
PS: mě dělal rozvoďák to samé, aj mi kámoš co mi to servisoval říkal, že poškození retězu se pozná podle zvuku pouze za studena tím že chrastí(klepe, ozývá se), což asi bude tvůj případ. já mám ale 80Tkm to je trochu jinde jak 40 jestli sou pravé

Naposledy editováno 22.02.2011 11:27:22

1 reakcí na tento příspěvek Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 11:39 | Nahoru | #15
Špatně spálenej benzin by měl mít černej a olej namodralej - alespoň moje zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 11:59 | Nahoru | #16
Durex> špatně spálenej nedokonalým spalovaní při kterým vznikají saze a ne CO a v nej případě CO2, jinak máš recht

1 reakcí na tento příspěvek Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 12:02 | Nahoru | #17
Díky všem za rady.Nevíte co by cca stála oprava?

(reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 12:04 | Nahoru | #18

snakekrull píše: Díky všem za rady.Nevíte co by cca stála oprava?



Vzhledem k tomu, že nikdo neví co tomu přesně je, tak ti neodpoví nikdo nic reálnýho, pokud to budou jen nějaký gufera a řetěz, tak to nebude asi nic velkýho, ale pokud by v tom měla bejt celá generálka, tak už by to asi pár korun bylo..

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 12:11 | Nahoru | #19
Udělej rozvodak, a pokud to nebude žrat litr oleje na 1000km, tak to neřeš,jinak tě oprava bude stat vic jak motorka.

2 reakcí na tento příspěvek Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 12:15 | Nahoru | #20
A rozvodak stoji kolik pls?

(reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 12:23 | Nahoru | #21

snakekrull píše: A rozvodak stoji kolik pls?



http://www.mxtech-es...ONDA-CBR-600-F-90-94

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 12:53 | Nahoru | #22
Když to vezmu plus mínus, tak napínák tak 2500, rozvoďák 1500, těsnění pod hlavu 1500, gufírka 1600, zabroušení sedel 1000. No když to sečteš, tak je to 8100 za mat. Do 10 000 by si se měl vejít, pokud to bude jen to, co jsem psal

(reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 12:55 | Nahoru | #23

Mmonty píše: Durex> špatně spálenej nedokonalým spalovaní při kterým vznikají saze a ne CO a v nej případě CO2, jinak máš recht

Překlad do češtiny: Plnej kotel, zahlcení motoru palivem a na kátkej okamžik černej kouř ven
Jinak je mi jasný, že je to nedokonalým spalováním. Nepsal jsem to proto, že vím, že tady jsou samí vzdělaní lidé, co to vědí

Naposledy editováno 22.02.2011 12:56:58

(reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 16:14 | Nahoru | #24
Mmonty> Vím to tak jako Durex, jen myslím že dělat tady přednášku o tom jak pracuje motor, sání a výfuk nemá smysl.

Takže až panáček zjistí spotřebu oleje tak naše názory rozsekne

(reakce na) Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 16:16 | Nahoru | #25
snakekrull> teď si vyměň napínák a rozvoďák, potom počkej až bude teplo najeď s tím pár tisíc kilometrů, zjisti spotřebu oleje a uvidíš.

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 21:15 | Nahoru | #26
rikal jsem si, ze kdyz me trosku rachta v motoru ( na xjcku v tom vzduchacu), tak ne mozna neco spatne..kdyz se koukl na to video, tak si rikam, jak skvelej mam motor brutalni dymovnica

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 21:55 | Nahoru | #27
Taky mi to chrastívalo. Po výměně byl klid Ale ten dým, to je masakr...

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 22:01 | Nahoru | #28
TDI PD

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 22:04 | Nahoru | #29
hm... neměl to dřív Němec? Nenamontoval tam zadýmování z tanku?

Než se ohřeje tak chřastí cca 5min. rozvodák.

22.2.2011 v 23:00 | Nahoru | #30
trochu mín mi takhle kouří když mám zaplý sítič, stáhnu ho a už nekouří, je to špatné?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist