2 reakcí na tento příspěvek Motorka pro holku
Jestliže ti tu někdo napíše, že začínal na ER5ce, ale za rok už byl na SS 6tikilu a po druhým roce už mu to nestačí(resp. pokukuje po něčem silnějším), mě to příjde úsměvný(kdejakej 40- 50tiletej, vyjetej borec řeže hrany gum s 80HP a stačí mu to). Tři roky "zkušeností" a vyjetosti - pro člověka kalibru Jindry Hudečka, Rossiho, nebo Stonera - hromada času a zkušeností.
Dnes se chce všechno rychle a hned. Problém u 200kg motorky(ať už seškrcený)není výkon, ale váha, brzdy a jízdní návyky který musej odpovídat vší tý hmotě(I 25kW můžeš do zatáčky nakvačit o 20km/h rychleji než je zdrávo...a co pak? Pomůže ti seškrcení?)
Zabít se můžeš i na MZtě, jasně, ale pro tvojí postavu a váhu, bych raději začínal na něčem lehčím a popravdě(v podoteku na jinej příspěvek) 50kg JE SAKRA ROZDÍL. Každý kilo je velkej rozdíl - mezi mou bejvalou a stávající mašinou je asi 38kg a je to prostě obrovskej a nebetyčnej rozdíl. Jakej?
Příklad - po 3 letech co jezdím na Ducati co má cca.203kg(v plný polní) jsem se opět chtěl projet na ZRX1200 (242kg) ...projel městem,ohřál a začal tahat za plyn - v první zatáčce jsem se málem vysekal, jen proto, že moje návyky na lehčí mašinu zahrnovaly i pozdější brždění a míň pozornosti na váhu motocyklu.
Proč všichni začátečníci toužej jezdit na stejnejch mašinách jako jejich "dospělí" kolegové - zamysli se nad tím(není to jen prostě ta touha z vnitřku ega, umíňěný "chtění"?) Někde musíš nabít jistotu a tu nabideš vždycky s motocyklem s kterým se nebudeš prát - resp. nabideš jí na něm rychleji. Nerozhoduj se ani tak podle výkonu (objemu válců),stejně budeš seškrcovat, jako spíš rozměrům a váze. Otluč to a po sezóně prodej - pak třeba kup nějaký 5ti - 6ti kilo. Ale začínat na tom(kór s tvejma"rozměrama") mi příjde jako zbytečná "umíněnost" ... každopádně hodně štěstí
Naposledy editováno 22.02.2011 08:37:27
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro holku
Já začínal lítat na Mustangu v 15cti, a to i občas do pole. Samozřejmě jako správný kovboj v riflích a bez helmy a na papíry to nejezdilo. Člověk se poučil, a šel dál, až zakopl po čase o bandita. Pokusy na Javách 250 necháme stranou, za ty se stydím dodnes... To čtyřkilo od těch pětikil až tak daleko není, a to ani vahou, a příjde mi to jako motka, na které se dá bez problému jezdit do důchodu. Důvody nechám stranou, ale příjde mi tak... I na tom pětikile jsem trošku najezdil, ne moc, ale přece. Pokud je seškrcené, tak je to v poho podle mě. Váha a brzdy, to s tebou absolutně souhlasím, ale to se na 125tce nenaučí.
Co se týče místních střelců s postupem jaký jsi popsal - nemám co dodat. Je to ujeté měnit co pár sezón stroj...
Ale ještě zajímavý postřeh jsi měl - JÁ NEDOSTAL PODĚKOVÁNÍ!!!!!!! Asi proto, že jsem neradil 600+ :o)))))
P.S: Dodnes si ale stojím za jedním, nad Mustanga/Fíka jakéhokoliv prostě není. Je to ta nejbáječnější motorka všech dob a mám na ni jen ty nejlepší vzpomínky. Dokonce mi ještě smutně kouká světlem zpoza plachty v garáži :o)