Mám možnost koupit z Německa Yzfko dvácu, ale má tam omezovač na 80km/h ,tak se chci zeptat, jestli to má nějaký vliv na chod motorky při odstranění a kolik to odstranění přibližně může stát?, pokud to jde?
-omežovač může být bud- motor nebo výfuk____je to tak?
A časem kdybych chtěl motorku hodit do novýho kabátu, jsem slyšel že komplet stojí přes deset tisíc? Nešlo by to levněji?
dík za všechny odpovědi
2 reakcí na tento příspěvek Omezovač na 80 km/h +přelakování
Tady je super zachovalá mašina bez investic, div ne jako nová
...až na ten dojebanej vejfuk
1 reakcí na tento příspěvek Omezovač na 80 km/h +přelakování
Jelikož mam ušetřeno 50tis s odřenejma ušima +řidičák a chtěl jsem nějakou tu kombošku tak se do toho nevlezu.
Mno a s tím pánem(z čech) domluva není tak, je jedno jestli pojedu směr Brno,Praha nebo Berlín-jsem z Teplic no a tak je přemýšlím abych se s financema naházel do pytle a mohl naskočit na tejtu sezonu.
a tamta by mi možná s financema pomohla já vím ale pro mě je i 10tisíc dost a pomohlo by mi to.
Peníze mam z vlastních zdrojů,nejsem rodičův fůfínek-našetřil jsem si a sám se starám,jediný s čím mi pomůžou je dovoz + zkonrtolovat technickej ztav.
Kamil52 píše: Omezovač na 80km/h dávají Němci pod nádrž, stačí vypojit a je to
Jestli je pravda co řikáš tak Mam velikou radost ....uvidím ještě bych ale raději slyšel zkušenosti někoho jinýho
E: a cenu v servisse nevíš? přeci já jsem lajk tak nevim co by se stalo kdybych se v tom hrabal.... pak abych to taky dal dohromady
Naposledy editováno 18.02.2011 17:54:06
Prosimvás, žádný CDI ! To se řeší tak maximálně na scooteru...
YZF-R125 má řídící jednotku (Engine Control Unit = ECU), což je oproti jednoduchému CDI věc drahá a složitá a umí toho víc, než jen počítat jiskru. A proto se taky YZF na ECU neblokuje.
Pokud máte YZF z Německa, jezdí vám okolo 80 a netočí přes 7000, tak máte na 75% zařízení od firmy AlphaTechnik, elektronický omezovač otáček. Zkuste sundat ten černý plast, jenž se nachází pod bokem nádrže (černý, hrubší, opírají se vám o něj stehna) na levé straně. Po jeho odendání by ste měli vidět "šmoulově" modrou "krabičku" - omezovač. Odpojit se musí obezřetně, často je pomocí spojek napojen na tovární vedení (když to jen rozpojíte, tak tím narušíte i to, co by fungovat mělo, musí se to povracet). Já osobně jsem se s tím takhle u jedné YZF z DE setkal, tak třeba by to mohlo pomoct i Vám.
sharkis píše: Tyjo koukal jsem na bazar na yzfka a přišel jsem na dalšího vypečenýcho prodejce... Nejen, že inzeruje motorek jak AAA auto aut, navíc bez firemního profilu, ale ještě mi jeho inzeráty připadaj zavádějící...
Tady je super zachovalá mašina bez investic, div ne jako nová
...až na ten dojebanej vejfuk
Ta ER6 co nabízí je strašná Všechno to jsou bouračky jak je vidět...
Jinak na otázku s lakováním- pokud to má k něčemu vypadat, tak se částky pohybují opravdu v těchto hodnotách. Ovšem pokud to nebude zrovna motorka po pádu, spíše bych to nedoporučoval- továrnímu laku se nic nevyrovná.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 | P4py | 4 | 10.4.2024 v 22:51 P4py |
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 | Kristian_Marek | 3 | 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek |
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 | Tamhletam | 5 | 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis |
Tlak oleje Yamaha yzf r 125 Yamaha YZF-R125 | vencavw | 8 | 9.12.2023 v 16:24 Beranidlo |
Abs odvzdušnění Yamaha YZF-R125 | Patrik83628 | 4 | 1.10.2023 v 21:05 Fueltank |