globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ForBikers - moto-prislusenstvi.cz. Amatéři?
 
18.2.2011 v 09:55
Jiz podruhe jsem v tomto internetovem shopu zakoupil nejake drobnosti na moto. Poprve za nejakych 800 korun, nyni za cca 650.
Z peti polozek mi vsak jednu neposlali a nedali ani info proc a co bude dal. Jednalo se sice o prkotinu (eloxove cepicky na ventilek za 60 korun) ale to je snad jedno. Ja jsem je chtel.

- poslal jsem tedy e-mal s dotazem; zadna odpoved

- po tydnu jsem tedy volal na jejich "hotline"
Trvalo pul dne!!! nez to nekdo zvednul, ale nebyla to sympaticka slecna jako z obrazku na jejich webu, ale nejaky chlapecek. VYslechl si muj dotaz a konstatoval, ze zbozi mi neposlali protoze "asi" nebylo skladem. Ja rikam, skladem tenkrat v dobe objednavky bylo a skladem je i nyni!!!
Co mam ted jako delat, objednat znovu a u polozky za 60 korun platit 120 korun postovne??
On na to povida: ja nevim co ode mne chcete slyset?
Tak jsem mu dotaz zopakoval a on rekl neco ve smyslu "no a co jako ja s tim mam delat?"
Pochopil jsem, ze pres tohoto troubu se dal nedostanu a zavesil.

- poslal jsem druhy mejl, kde jsem popsal vyse uvedene; zadna odpoved

V mem pripade jde skutecne o prkotinu, ale jak se chovaji kdyz pujde o neco vic? Reklamaci, vraceni zbozi apod. Jsou to skutecne takovy amateri a s prominutim arogantni hovadka nebo mam jen smulu a normalne se to nestava?

(edit: 18.2.2011, 12:00hod)
Nevím jestli snad v důsledku tohoto vlákna, nicméně teď mi konečně přišlo mejlem toto vysvětlení, které zde dávám v plném znění:

...zboží s kódem FBLA02505 není skladem a nemůžeme Vám nyní potvrdit termín,
kdy by zboží mohlo být skladem.

Zboží se zobrazuje v e-shopu jako skladem, protože na prodejnách je
vystaveno a pokud zvolí zákazník volbu vyzvednutí v některé z našich
prodejen, tak si jej může zakoupit. Zboží ale nemáme ve skladu, ze kterého
expedujeme objednávky pro eshop.

Když některou z položek zboží nemáme skladem a v budoucnu ji opět
naskladníme, tak kontaktujeme zákazníka s tím, že mu zboží můžeme doposlat
zdarma (poštovné tedy nehradí).

Omlouváme se Vám za komplikace.

Děkuji a přeji hezký den

Ing. Boris Hegner
ředitel, jednatel



Naposledy editováno 18.02.2011 12:13:23

1 reakcí na tento příspěvek ForBikers - moto-prislusenstvi.cz. Amatéři?

18.2.2011 v 13:14 | Nahoru | #1
Prijde mi spis naivni spolehat, ze informace "skladem" v ramci eshopu vubec priklada vyznam. ze je to na prd uznavam, ale dnes bohuzel tahle kolonka lze skoro vsude.

pro mne predchazi objednavce komunikace smerujici k upresneni terminu a obsahu dodavky . . jinak je to absolutni anarchie a clovek dopadne jako zakladatel vlákna

... navic kdyz potkam drzeho idiota, mohu zavcasu hledat jinde...coz se taky nekolikrat stalo

(reakce na) ForBikers - moto-prislusenstvi.cz. Amatéři?

18.2.2011 v 13:22 | Nahoru | #2
FishX3> Kdyz kupuju ladak, gumy nebo proste neco drazsiho tak ano, se Shopem predem komunikuji. U takovych malickosti ne. To ze neco neni skladem, aniz by se to promitlo v shopu chapu (pouzivaji SW za par tisic a ten neni vsemocny, evidence neni pres carovy kod apod.), ale proc teda pri expedici neuplneho baleni nenasleduje okamzite mejl s textem, ktery jsem dostal az po 14ti dnech? O to mi jde. O E-shopech si nedelam iluze. Staci ti k tomu PC a pronajata garaz. Nekdy ani to ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist