globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ForBikers - moto-prislusenstvi.cz. Amatéři?
 
18.2.2011 v 09:55
Jiz podruhe jsem v tomto internetovem shopu zakoupil nejake drobnosti na moto. Poprve za nejakych 800 korun, nyni za cca 650.
Z peti polozek mi vsak jednu neposlali a nedali ani info proc a co bude dal. Jednalo se sice o prkotinu (eloxove cepicky na ventilek za 60 korun) ale to je snad jedno. Ja jsem je chtel.

- poslal jsem tedy e-mal s dotazem; zadna odpoved

- po tydnu jsem tedy volal na jejich "hotline"
Trvalo pul dne!!! nez to nekdo zvednul, ale nebyla to sympaticka slecna jako z obrazku na jejich webu, ale nejaky chlapecek. VYslechl si muj dotaz a konstatoval, ze zbozi mi neposlali protoze "asi" nebylo skladem. Ja rikam, skladem tenkrat v dobe objednavky bylo a skladem je i nyni!!!
Co mam ted jako delat, objednat znovu a u polozky za 60 korun platit 120 korun postovne??
On na to povida: ja nevim co ode mne chcete slyset?
Tak jsem mu dotaz zopakoval a on rekl neco ve smyslu "no a co jako ja s tim mam delat?"
Pochopil jsem, ze pres tohoto troubu se dal nedostanu a zavesil.

- poslal jsem druhy mejl, kde jsem popsal vyse uvedene; zadna odpoved

V mem pripade jde skutecne o prkotinu, ale jak se chovaji kdyz pujde o neco vic? Reklamaci, vraceni zbozi apod. Jsou to skutecne takovy amateri a s prominutim arogantni hovadka nebo mam jen smulu a normalne se to nestava?

(edit: 18.2.2011, 12:00hod)
Nevím jestli snad v důsledku tohoto vlákna, nicméně teď mi konečně přišlo mejlem toto vysvětlení, které zde dávám v plném znění:

...zboží s kódem FBLA02505 není skladem a nemůžeme Vám nyní potvrdit termín,
kdy by zboží mohlo být skladem.

Zboží se zobrazuje v e-shopu jako skladem, protože na prodejnách je
vystaveno a pokud zvolí zákazník volbu vyzvednutí v některé z našich
prodejen, tak si jej může zakoupit. Zboží ale nemáme ve skladu, ze kterého
expedujeme objednávky pro eshop.

Když některou z položek zboží nemáme skladem a v budoucnu ji opět
naskladníme, tak kontaktujeme zákazníka s tím, že mu zboží můžeme doposlat
zdarma (poštovné tedy nehradí).

Omlouváme se Vám za komplikace.

Děkuji a přeji hezký den

Ing. Boris Hegner
ředitel, jednatel



Naposledy editováno 18.02.2011 12:13:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ForBikers - moto-prislusenstvi.cz. Amatéři?

18.2.2011 v 11:27 | Nahoru | #1
ondresss> Ja ti rad verim. Ale ja zazil fakt to, jak jsem to popsal. Prave si taky myslim, ze to snad nemuze byt bezny pristup, protoze jinak by uz asi skoncili.

Ale jeste jedna vsuvka, ktera neprimo s ForBikers (ale asi ne timto shopem, ale znackou jako takovou) souvisi. Na shopu Radeva.cz jsem si objednal tyto boty. Na rozdil od fotek na shopu prisli botky s plastovym, cernym sliderem. No vypada to celkem hur a hlinik a plast je preci trosku rozdil. NA muj dotaz proc tomu tak je jsem dostal celkem strucnou odpoved:
"kovove slidery se montuji pouze na spickovou obuv, v cenove relaci kterou jste zakoupil vy se bezne nepouzivaji".
Napsal jsem tedy proc je maji na shopu takto prezentovany a od te doby "mrtvy brůk"
Tak jsem se na to vyprdnul, ale tento SHOP uz taky nevyhledam...

(reakce na) ForBikers - moto-prislusenstvi.cz. Amatéři?

12.4.2011 v 18:14 | Nahoru | #2

Negativ píše: ondresss> Ja ti rad verim. Ale ja zazil fakt to, jak jsem to popsal. Prave si taky myslim, ze to snad nemuze byt bezny pristup, protoze jinak by uz asi skoncili.

Ale jeste jedna vsuvka, ktera neprimo s ForBikers (ale asi ne timto shopem, ale znackou jako takovou) souvisi. Na shopu Radeva.cz jsem si objednal tyto boty. Na rozdil od fotek na shopu prisli botky s plastovym, cernym sliderem. No vypada to celkem hur a hlinik a plast je preci trosku rozdil. NA muj dotaz proc tomu tak je jsem dostal celkem strucnou odpoved:
"kovove slidery se montuji pouze na spickovou obuv, v cenove relaci kterou jste zakoupil vy se bezne nepouzivaji".
Napsal jsem tedy proc je maji na shopu takto prezentovany a od te doby "mrtvy brůk"
Tak jsem se na to vyprdnul, ale tento SHOP uz taky nevyhledam...



No jenže to je problém ForBikeru - celý minulý rok 2010 tyhle body dodával s kovovým sliderem a najednou to změnili na plastový - asi aby ušetřili a vypadá to hrozně. Co má dělat jejich dealer, kterej to má nafocený v shopu ještě s tím kovovým. Sice nešťastná argumentace zákazníkovi ... ale problém je u FB. Kamarád od nich na svůj shop občas něco bere, ale už je z nich na prášky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist