globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

Jawablázni

25.4.2017 v 10:13 | Nahoru | #62221
Pech, jen se zkrátí náboj u osy štítu a vypilují se tam rovnoběžné drážky, které zapadnou do záchytu reakce na šavli. Originální záchyt na štítu se taky zkrátí a rozšíří - ten zapadne do držáku blatníku co je přivařen na chromovaném kluzáku. Dělal jsem to na míru - bez výkresu. Dvouklíč z 634 mám taky, ale šetřím si ho na zadek. Mohu to alespoň detailně nafotit. Jezdím s tím deset let a drží to.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.4.2017 v 17:23 | Nahoru | #62222
TOTO stojí za přečtení, mě osobně to hlava nebere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.4.2017 v 16:26 | Nahoru | #62223
kehaj>
Tak jsem tam také něco málo přidal - k jednomu boji s větrnými mlýny. Ale to by bylo, aby jsme alespoň náznaku spravedlivého procesu nedosáhli!

Mimochodem - kdyby jste někdo omylem potkali nějaký zajímavý stroj s kolem navíc typu níže - měl bych o něj zájem právě pro tohoto kamaráda (nemusí to být ihned, ale výhledově - třeba i za rok / dva):





(reakce na) Jawablázni

26.4.2017 v 16:53 | Nahoru | #62224
Franky> v 1992 to vystavovali na IFMA Kolín, ale fotilo se na ještě kinofilm... obětoval jsem dvě políčka

Jawablázni

27.4.2017 v 21:45 | Nahoru | #62225




1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

27.4.2017 v 22:07 | Nahoru | #62226






pouze info....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 08:57 | Nahoru | #62227
bimbo750> Bude ta akce vůbec ? Tady ve výšce cca 600 až 650 m.nm. napadl sníh, kvůli popadaným stromům zavřeli cesty II. třídy. Teplota 2 nebo 3 stupně. Taky bych rád vyjel veteránem, ale jsem rád, že jezdím stodvacítkou, která slušně topí. O motorce ani neuvažuju. Pochybuju, že se to do zítřka zlepší.
Příští pátek povezu Adenium do Týnce na velký servis. Motorka je v záruce. Je to proto asi jediné momentálně schůdné řešení. Jen aby nebyl metr sněhu...

Jawablázni

28.4.2017 v 09:01 | Nahoru | #62228
Tady chčije a chčije už skoro týden v kuse.. :( zitra kvůli tomu asi padne další Jawaakce.. su zvědavý na letošní sraz 660, asi bude na sněhu

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.4.2017 v 09:59 | Nahoru | #62229
Tady taky hnusně, že by Jawu nevyhnal.
Pokud to červenec nepomrví, bude se dát říct, že byla celý rok super zima.
To je to globální oteplování???
Za chvíli květen a ten je kolikrát OK až tak od poloviny po ledových mužích.
Pak červen no a v červenci, to už je svatá Anna, chladna z rána a máme po létě.
Topná sezona 10 měsíců. Chce se mi ... velebnosti.

(reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 11:14 | Nahoru | #62230

Verdom píše: Tady taky hnusně, že by Jawu nevyhnal.
Pokud to červenec nepomrví, bude se dát říct, že byla celý rok super zima.
To je to globální oteplování???
Za chvíli květen a ten je kolikrát OK až tak od poloviny po ledových mužích.
Pak červen no a v červenci, to už je svatá Anna, chladna z rána a máme po létě.
Topná sezona 10 měsíců. Chce se mi ... velebnosti.



jo ,jo máš uplnou pravdu.......nejlepší tak červen, pak už finíto.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 11:16 | Nahoru | #62231

milan1963 píše: bimbo750> Bude ta akce vůbec ? Tady ve výšce cca 600 až 650 m.nm. napadl sníh, kvůli popadaným stromům zavřeli cesty II. třídy. Teplota 2 nebo 3 stupně. Taky bych rád vyjel veteránem, ale jsem rád, že jezdím stodvacítkou, která slušně topí. O motorce ani neuvažuju. Pochybuju, že se to do zítřka zlepší.
Příští pátek povezu Adenium do Týnce na velký servis. Motorka je v záruce. Je to proto asi jediné momentálně schůdné řešení. Jen aby nebyl metr sněhu...



Počítáš ,že se Ti povede nastartovat ten Týneckej zázrak????????
A že do jedeš ,tak daleko........až do Brodců??????

Jawablázni

28.4.2017 v 11:49 | Nahoru | #62232
Děd slonů - když nastartuje tak už dojede, jen nesmí cestou po pár kilákách zastavit, scípnout motor a jít někam na pokec nebo na kafíčko, pokud nebude mít s sebou v batohu baterku třeba ze 120-ky a startovací kabely.

Verdom - jo, takzvané globální oteplování se kupodivu ve středozemi evropské projevuje čím dál tím delšíma zimama a prodloužením topných sezón. V březnu to vypadalo že už přestaneme topit, ale kdepak topíme furt no a předevčírem jsme ládovali do kotelny sedm kubíků dřeva z lesa ( jenže ještě musí trochu proschnout ) a v úterý přivezou uhlíři 40 metráků uhlí, protože už nemáme u kotla snad ani mour. Všecko spálené. Kurnik květen za rohem a zima jak v ruským filmu... asi půjdu na půdu vyhrabat válenky, vaťák , beranicu a palčáky

Jawablázni

28.4.2017 v 11:54 | Nahoru | #62233
Hrnous - je to na prd, je ta zima nějak kór moc dlouhá. Když je po ránu +3 tak je člověk rád že aspoň nemrzne a nepadají bílý sra.ky. Su zvědavej jestli budou aspoň jabka, vypadá to s třešněma, meruňkama , broskvema a višněma špatně. Pomrzlo to v květu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 13:45 | Nahoru | #62234
bimbo750> Nastartuju přes kabely ze 120ky, v tom má Bimbam pravdu. Pojede se mnou kamarád, bude řídit mojí Š 120, za kterou zapojím vozík, takže v případě selhání jawácké techniky se motorka naloží na vozík a do Týnce dojedeme . Jedno vím určitě : auto nezklame. Adenium , když už jede, tak by taky mělo dojet, ale podle náznaků mám možná "načatý" regulátor. A s tím už se jede hůř. Mám ale zkušenost, že se s polospáleným regulátorem jsem dojel z Estonska do Finska a domů, takže necelé 2000 km. Tehdy jsem to naštěstí nevěděl. Kdyby mě Jawa 650 nechala ve Finsku, nevím, co bych dělal. Jenže - to je za námi. A vidina spolehlivé Jawy 660 před námi .
A možná přijde i - teplo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 13:48 | Nahoru | #62235

milan1963 píše: bimbo750> Nastartuju přes kabely ze 120ky, v tom má Bimbam pravdu. Pojede se mnou kamarád, bude řídit mojí Š 120, za kterou zapojím vozík, takže v případě selhání jawácké techniky se motorka naloží na vozík a do Týnce dojedeme . Jedno vím určitě : auto nezklame. Adenium , když už jede, tak by taky mělo dojet, ale podle náznaků mám možná "načatý" regulátor. A s tím už se jede hůř. Mám ale zkušenost, že se s polospáleným regulátorem jsem dojel z Estonska do Finska a domů, takže necelé 2000 km. Tehdy jsem to naštěstí nevěděl. Kdyby mě Jawa 650 nechala ve Finsku, nevím, co bych dělal. Jenže - to je za námi. A vidina spolehlivé Jawy 660 před námi .
A možná přijde i - teplo...



Možná přijde i kouzelník......
Ale jak říkaj v jugošce.......DOBRO DOŠLI.............
V Sudetech....neprší ,nepadá sníh....9 nad nulou......zítra na veterán sraz a 7. a 8. 5......Plzeň...

Naposledy editováno 28.04.2017 13:50:33

(reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 15:53 | Nahoru | #62236

milan1963 píše: bimbo750> Nastartuju přes kabely ze 120ky, v tom má Bimbam pravdu. Pojede se mnou kamarád, bude řídit mojí Š 120, za kterou zapojím vozík, takže v případě selhání jawácké techniky se motorka naloží na vozík a do Týnce dojedeme . Jedno vím určitě : auto nezklame. Adenium , když už jede, tak by taky mělo dojet, ale podle náznaků mám možná "načatý" regulátor. A s tím už se jede hůř. Mám ale zkušenost, že se s polospáleným regulátorem jsem dojel z Estonska do Finska a domů, takže necelé 2000 km. Tehdy jsem to naštěstí nevěděl. Kdyby mě Jawa 650 nechala ve Finsku, nevím, co bych dělal. Jenže - to je za námi. A vidina spolehlivé Jawy 660 před námi .
A možná přijde i - teplo...



Takový komplikovaný procesí... To už je lepší se nenervovat a ten krumpl z údolí od bobří řeky v rámci ekologie naložit na ten valník rovnou a místo za nějakých 14L/100km dohromady, jet spolehlivě za těch 8L co spolkne stodváca.... Tvoji shovívavost ke šlendriánu, který svou prací při montáži tvé motorky odvedli fakt nechápu... Nefunguje - opravit a hned, lhůta je jasná, ono to zase nefunguje, repete a pokud to stále nefunguje, tak navalte prachy a nechte si svůj nekvalitní a nefunkční krám.... Láska je láska, historie je historie, ale musí to sloužit... CHápu že v rámci srdce bijícího pro jawu jsi ochoten vydat více peněz za stroj podobných parametrů jako jiné levnější, nebo stejně peněz za motocykl trochu slabší, nebo konstrukčně zaostalejší, ale fungiovat to prostě musí.... To je jako kdyby podobně stará značka jako HD, Triumph nebo třebaMoto Guzzi, které dělají také menší serie oproti tahounům trhu prodávali sráče a říkali majitelům, že mají dlouhou historii plnou dobrých a spolehlivých motorek, tak to jako stačí a tohle je tak akorát do vitríny....

Tady sníh taky popadává, ale neudrží se, takže se jezdit dá.... Akorát bych potřeboval na šikmovoko takový to origo probloužení blatníku, bordel od zadního kola je naházenej po celým kufru a odsud po motorce, takže je zasraná jak jetel, že to už i mně, který na tyhle detaily nekouká a není leštičem, poněkud sere......

Naposledy editováno 28.04.2017 15:55:49

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.4.2017 v 17:13 | Nahoru | #62237
Tak jsem koupil kufr na motorku. Je dola dobrý ale sorry jako mono lock nebo jak se ten system jmenuje made in China je o pouhé 4mm vedle tak jsem musel trošku ručně zaobrábět na GIVI origo plotně. Týpek mě po dodání slavnostně oznámil že má i menší velikosti ale co už vemu na sraz větší sváču. Zámky a otvírání fungují přesně. Plotnu China dodává spolu s kufrem taky ale tak na fichtla protože větší motorku než 125ccm tam asi neznají. Bodejtˇ oni jsou taky malolitrážní.
https://motorky.bazo...-62L-DeLuxe-novy.php
Na Vysočině tento týden fakt mazec. Už by ta zima mohla jít bez cenzury fakt do prdele.

Naposledy editováno 28.04.2017 17:30:35

Jawablázni

28.4.2017 v 17:48 | Nahoru | #62238
To mě se zase povedlo zlomit klíč u kufru v zámku, protože soudruzi s Hondy asi někde udělali chybu. Značkový kufr se nedal nijak otevřít, než to tahat za klíč a nešlo to zrovna hladce, tak se stalo nevyhnutelné. Namontoval jsem tam kovový madýlko na nábytek a už to za klíč nemusim tahat.








(reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 17:59 | Nahoru | #62239
bimbo750>








Jawablázni

28.4.2017 v 19:35 | Nahoru | #62240
Kdyby sa ten sněh dal alespoň pálit v kamnoch.. fuj hnus..

Jawablázni

28.4.2017 v 20:16 | Nahoru | #62241
Miraz250: mno tak já zase nebyl schopen sehnat klíč ke kufru Kappa, takže jsem si koupil plotovary ronic, co se tomu trochu podobaly a pak je pilníkem opracoval aby fungovaly, takže dobré, nicméně stále mně sere že ti idioti (netušík kde to kdo vyrobil) udělali tu západku tak, že kufr nelze jenom zajistit, aniž by musel být zamknutý, na pošusty po městě s věčným nandaváním a sundaváním helmy je to nahovno..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 20:19 | Nahoru | #62242
Jirka4137> Před 11 lety jsem vlastnil Jawu 350. Tehdy jsem jel na Ukrajinu a zakoupil k ní nový čínský fufr i s čínskou plotnou, asi 25 litrový. Cestu po Ukrajině vydržel, ale hned poté se odlomil kus víka. Za pár týdnů prasklo tělo kufru. To hlavní, cestu na Ukrajinu, kufr za asi 1200 korun splnil. Nic víc. Poté jsem v Berouně u MotoSP koupil kufr Givi, 46 litrů - a nestačil jsem se divit. Kvalitní, dobře držící na plotně, neteklo do něj. Mám ho dodnes a k němu později přibyly i boční kufry, taky od Givi. Nic jiného bych už nechtěl. Kufry drží, nepraskají, jsou voděodolné, prostě jsem spokojen. Givi doporučují čtyři ze tří Jawařů ! Tolik moje zkušenost.

Koukám z okna - prší se sněhem. Bimbo, tohle na sraz veteránů opravdu není. Aspoň ne u nás, na pomezí Vysočiny a jč. kraje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 20:40 | Nahoru | #62243
milan1963> Taky beru Givi, jako zupa výrobce. Ve středu jsem si od nich dokoupil (pravda za dva litry) tankvak k Hondě .
A mám od nich i ten kufr a plotnu a nelze než chválit jak materiál, tak provedení. Je fajn, když někdo u práce přemýšlí. ;)

Jawablázni

28.4.2017 v 21:16 | Nahoru | #62244
Kucí jestli mě ti Chinˇani šikmooký nas.erou tak to letí i s plotnou a jdu do origoše. Škoda že jsem to neprobral s Milanem před koupí. Po jeho zkušenostech bych šel jedině do origoše. Uvidíme co to dá.

(reakce na) Jawablázni

28.4.2017 v 21:59 | Nahoru | #62245
Verdom> 2000 .- korun za tankvak k hondě nepovažuju za přemrštěnou cenu. U Givi doslova platí , jak říká české přísloví, že Za hodně peněz hodně muziky. Mně ty 3 kufry i s příslušenstvím ( plotna, držáky, zahrádka ) vyšly kolem 15 tisíc, ale nelituju ani halíře. Když už jsme u toho, tak radost mi udělaly i boty Daytona. Sice za cenu 9000 kč, ale ve všech ohledech perfektní. Proti předchozím neznačkovým za 1800.- je to pohádka. A mohl bych pokračovat (bunda, kalhoty...) - nejsem milionář, ale kupuju dražší a dle recenzí osvědčené věci a mám je na léta. V tomto ohledu jsem se po začátečnických chybách s čínskými věcmi už nezklamal.
Jen vloni jsem si chtěl k péráku koupit stylovou přilbu od Cassidy, ale úroveň byla hodně bídná, takže zůstávám u Cassidy ze 70./ 80. let. Vloni měl pérák problém s motorem, už je to v pořádku, tak letos asi koupím stylovou, otevřenou přilbu , která se k němu bude hodit - asi Nolan. Mám od nich už druhou vyklápěčku, taky je to osvědčená značka. I když možná trochu dražší.

Naposledy editováno 28.04.2017 22:03:13

Jawablázni

28.4.2017 v 22:59 | Nahoru | #62246
Pokud kufry - tak jedině Hepco Becker! Dvojitá stěna / gumové prachové těsnění / nejméně trojbodové uchycení zasunutím obvodu s hlubokou drážkou do trubek trubkového rámu nosiče - po obvodě.
Proto má sám Bieffe . Tehdy jsem u Louise prohrabal celý sklad, než-li jsem vybral dva, na kterých pasovaly oba díly co nejlépe do sebe. Prodavač nejprve kroutil hlavou, ale když jsem mu ukázal jak nepasují = už se mému přebírání nedivil.
Ale po HB pokukuji stále. Nové jsou drahé, ale jeté se dají najít za cenu nové číny = takže kdo nemá nějaké osvědčené, berte HB a budete spokojení.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.4.2017 v 00:30 | Nahoru | #62247
Franky: Kdyby ten zámek na Kappě umožňoval vytáhnout klíč v odemčené poloze, neceknul bych protiněmu ani slovo, těsnění je labyrintem a funguje to, když si uvědomím, že zadní guma hrne většinu toho co zvedne přímo na tu spáru, kde se to otevírá a nedostane se dovnitř prakticky nic, beru jako dostatečné řešení, ale ten zámek, taková zbytečná chyba... Nejsem až takový dálkový jezdec, abych musel mít kufry tři, využívám to především na to abych měl kam strčit blembák když od toho jdu pryč a na nákup... Pro cestovatele už je asi jasná volba mít kufry plechové, zpravidla hliníkové, které jsou odolnější, a když už neodolají, tak snáze opravitelné...

Milan1963: výbava musí bejt, bez toho se to nedá, je tojednak o bezpečí, ale stejnou měrou i o pohodlí... Číně se dneska těžko vyhejbá, nicméně jsou věci kvalitní a nekvalitní, přičemž ty kvalitní se většinou vyplatí... Když jsem po nepříliš dobrých zkušenostech kupoval Helmu Shoei, všichni říkali že jsem idiot, dát 8000 za blembák, jenže j jí měl přes deset let... S hadrama to je podobný, kupoval jsem takovou střední třídu, mám dodnes ty první a málo nejezdím, bunda už je zralá, sice po stránce bezpečí je OK (chrániče, vnější plášť, ale je už v prdeli klimamembrána a když chčije, na dlouhé trasy to není, po 20km jsem turch, kalhoty dobrý. Ohledně bot, šilničácký ani nedurový boty mi žádný nevyhovovaly, tak jezdím v solidních pohorkách. Mno výbavu máš pěknou, teď jen aby ti to konečně jezdilo...

(reakce na) Jawablázni

29.4.2017 v 05:53 | Nahoru | #62248
pech.> Blýská se na lepší časy.
A neprší, tak už snad bude jaro...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.4.2017 v 20:07 | Nahoru | #62249
Dneska cca 80km na smolíkovi, bez závad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.4.2017 v 16:18 | Nahoru | #62250
pech.> Včera tady roztál poslední sníh. Dnes jsem potřeboval jet asi 30 km. Nakonec z toho bylo skoro šedesát. Pionýr jel taky bez závad.




Pomezí jč. kraje a kraje Vysočina...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist