globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

22.11.2016 v 22:02 | Nahoru | #60001
To nehraje roli. Vybraný střed se často uvolňoval v blocích a motorka zvonila. Tohle nebyl ten případ.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.11.2016 v 22:15 | Nahoru | #60002
Já jsem čelo přišrouboval přes karter 6x inbusem po 120 stupních.. Volné čelo podle mě může poškozovat i ložiska.

Naposledy editováno 22.11.2016 22:16:18

(reakce na) Jawablázni

23.11.2016 v 10:00 | Nahoru | #60003
laďa-prášil> přesně tak Do toho otevřeného čela se zachytávala směs.

Jawablázni

23.11.2016 v 10:38 | Nahoru | #60004
Jasný. Tak hlavně v tom předělu mezi ložisky u středu je fixační čípek, který určuje následnou polohu a ta je důležitá kvůli krytí mazacích kanálů. Když se střed montuje, tak se snadno může stát, že se předěl pootočí a ten malý čípek si vytlačí místo ve středu. Už to bylo vytlačeno i u Kehaje - asi se to Tomášovi nepovedlo hned napoprvé - ale měl to dobře. Vše funguje, ale ložiska se nemažou. Vždy to kontroluju baterkou pohledem do mazacích kanálů ve středu. U Kehaje jsem to ještě prolil olejem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.11.2016 v 11:06 | Nahoru | #60005

Kafi píše: Jen pro info, po 2700km opět chrastí ložiska na klice. Motor poctivě mazán 1:40 a posledních 1000km i 1:33 dle doporučení místních odborníků. Tempo silně kochací....joo česká ložiska už dávno nejsou to co bývala. Kluci tady montují Japonské a mají 100 000km klid. Budu se modlit aby se ta klika nepodělala ještě víc a vydržela. Fakt to nechci nikde v poušti dělat.



Občas tam nějaký všeuměl dá místo ložisek C3 pro tepelně namáné aplikace klasiku. Jak se klasické zahřejí, jedou na tvrdo a za chvíli jsou dráhy v háji. C3 mají z výroby nepatrnou vůli, která se zahřátím vymezí.
Kdyby jsi to náhodou dělal sám někde na cestách, tohle si pohlídej, nebo to po tisíci km budeš dělat znovu.

Naposledy editováno 23.11.2016 11:07:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.11.2016 v 18:33 | Nahoru | #60006
fidlimydli> Kafi a sám? Neblázni, Čmoud je doma... Ale může překvapit...

(reakce na) Jawablázni

24.11.2016 v 10:57 | Nahoru | #60007
rancher> když bude zaplacená letenka a hotel

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

24.11.2016 v 11:11 | Nahoru | #60008
Hmmm, mohli by tam mít i zajímavé tabáky do fajfky....

(reakce na) Jawablázni

24.11.2016 v 13:54 | Nahoru | #60009
Bimbam> to dá rozum přeci bych si nevezl svoje

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

24.11.2016 v 19:04 | Nahoru | #60010
Ku tomu středovýmu ložisku (či ložiskám) by se snad zvenku nejaká dírečka dala udělat - a pokud jo, dát na šlaušek kapací maznici...myslím si, že technickou úroveň stroje by to neznehodnotilo...spíš naopak .
U 634ky jsem nezvětšoval průřez mazacího kanálku, ale zachytávací "jímku" na omastek...a fungovalo to.
Když sem ten vergl v roce 82 kupoval, tak mě hoši z VVZ nadávali, že proč zrovna třindu...proč si nekůpím neco jiného...a že do 16.000km se mě posere středové ložisko.
Trefili to přesně .
Po úpravě sem s ní najezdil eště asi čtyřicet tisíc a motorka vrčela furt stejně a pokud nezkončila ve Sběrných surovostech, vrčí dodnes.
Nicméně z dvouválcových dvoutaktů čs. výroby jsem nadosmrti vyléčen.

(reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 08:29 | Nahoru | #60011
Zdenalbenal> viděl jsem u pár kousků mezi kozama dole na karteru něco jako by mazničku.To je ta doúprava?1982 tak to byla ještě 634.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 08:31 | Nahoru | #60012
Zdenalbenal> Inu pokud něco fungovalo, bylo třeba to nějak pomrvit. Viz dvě ložiska u panelky.
Ne každá (a dnes již téměř žádná) inovace jest krokem vpřed.

Zabrousil jsem po nějaké době na aukro, tohle je celkem drahý zábradlí...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2016 v 09:06 | Nahoru | #60013
U mé 634ky maznička nebyla.
Možná, že u prvních sérií ještě jo, ale zrušili ji z důvodů zahájení výroby kvalitního oleje pro dvoutakty (měli na mysli M2T ).
Takto to oficiálně zdůvodnila fabrika...
Takže data by se měla víceméně shodovat, i když...že jo, kór u týneckých...
No a co se týče domazávání čehokoliv, je to obvykle lepší varianta než "celoživotní náplň maziva".
A u auta néni na škodu občas pod něho vlézt a podívat se z této perspektivy, co se tam děje.
U terénního tuplem.
Verdome, jedna z konstruktérských pouček praví: "...postupnou inovací jsme se dostali k původnímu výrobku".
A vůbec, od doby, kdy u vývoje různých produktů má více rozhodovacích pravomocí marketingové oddělení a né technici...

Jawablázni

25.11.2016 v 09:06 | Nahoru | #60014
Čmoud - no já si myslím, že ta maznička co je na prvních motorech 632 čili do čtyřek byla právě proto aby se našťouchal jednou za čas nějaký vazelín nebo olejín právě k těm nešťastným ložiskům na klice. Pak dělali nějakou inovaci (asi pro zjednodušení obsluhy stroje) a maznička se vyeliminovala a byl místo ní někde šroub a pak už vůbec nic. Tu mazničku mám na jednom motoru ve čtyřce a funguje. Dále je také na motoru co je ve Smolíkovi. No a pak mám jeden původní motor pozdější výroby v 634.7 a tam už ta maznička není ba ani šroub, je tam jen plná hliníková stěna. Prostě jak napsal Verdom, to co funguje se musí změnama nějak domrvit....

(reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 09:56 | Nahoru | #60015

Zdenalbenal píše:
jedna z konstruktérských pouček praví: "...postupnou inovací jsme se dostali k původnímu výrobku".



(reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 10:25 | Nahoru | #60016
Verdom> Opravdu drahý...Čechie se dnes prý vyrábějí v replice kompletní. Přesto, jak je vidět, to někdo koupí.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2016 v 11:14 | Nahoru | #60017
Kucí, kdyby jste měli manželce koupit skůtra, s automatem, startérem
a případně šusplechama či štítkem, aby na tom nebyla zima.
Co by jste jí jako jawaři koupili? Z Jaw za ty roky umím opravit takřka cokoli, jen kliky si už nedělám
a nechávám je na klikaři bo to centrování, obzvláště u víceválců, mě moc nebavilo,
nicméně pár jich na kontě taky mám.

Něco mi říká, že asi i starší japonec či špageťák bude lepší jak nová Čína,
protože pár padesátek z Číny jsem viděl i zevnitř a nebyl to hezký pohled.
125 kubíků beru jak jedinou volbu

Edit: co se týče ceny, myslím, že zase až tak lítat nebude a tak do toho nechci vrážet majlant.
Kolem těch 40 kolíků a určitě ne přes pade.

Naposledy editováno 25.11.2016 11:17:39

(reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 11:21 | Nahoru | #60018
Verdom> Za 40 starší Hondu PCX 125. Kvalita zaručena.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2016 v 12:59 | Nahoru | #60019
Já bych tu Čínu tolik nezatracoval. kolega z práce kupoval novou čtyřtaktní Betku a už na ní najel 40000Km a do motoru se nikdy nedíval. nebylo proč, motor stále šlape jako hodinky a nežere olej. Onehdá jsem mu řekl, že když dá 50 000Km sežeru jeho výfuk. No a každý den mi to připomíná..

(reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 13:34 | Nahoru | #60020
MartinED250> Přesně tak. Máme v rodině ( tedy ted' už otec) taky toho nového pionýra (TMEC) , je to čína, ovšem kvalita lepší než Jawa. Jezdí, jezdí, jezdí....najeto přes 25 tisíc, žádný problém. Baterie stará 3 roky, jednou ročně dobitá, drží. A má startér, otec by v 82 letech už asi těžko startoval pákou. Toho skútra bych se nebál. Zkoumal bych ale dovozce. Takový Pavel Brída co dováží pionýry kvalitu zaručuje.
Jinak asi Burgmann 125, osvědčený, bezporuchový.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 13:53 | Nahoru | #60021
MartinED250> doufám, že mně o tu podívanou nepřipravíš a včas upozorníš kdy se chystáš na ten dlabanec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 16:30 | Nahoru | #60022
Čmoud> No čistě chemicky, pokud pominu chrom a karbonové usazeniny, tak by se nechal výfuk rozpustit v kyselině dusičné, která požere železo a po neutralizaci s hydroxidem sodným by vznikla voda a dusičnan železitý. Bonusem by při reakci byl oxid dusný a po smíchání s nějakou dobrou šťávou by to asi při lehkém škrábání v krku šlo i vypít. Nicméně co by to udělalo s člověkem nevím a tak bych u toho chtěl být taky. HNO3 a NaOH pro pokus samozřejmě doma mám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 17:36 | Nahoru | #60023
Verdom> Já nestačím valit oči a uši,co všechno se může člověk na jawabláznech dozvědět.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2016 v 18:05 | Nahoru | #60024
má vůbec smysl,věčně se vrtat v těch bolševickejch šrotech? https://www.motoinz...-xs-750-special.html https://www.motoinz...jawa/944059-350.html

(reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 18:12 | Nahoru | #60025
Béďa17> HNO3 (kyselina dusičná) má nejen tu vlastnost, že žere železo, ale i nežere hliník, takže pro odleptání ukroucenin v karteru lze po instalaci ohrádky z plastelíny a zalití "bazénku" i celkem v pohodě za pár dní odleptat kdejaký šteft. ;) Nicméně já su netrpělivý a tak se to snažím neukroutit a pokud ukroutím, umím odvrtat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 19:23 | Nahoru | #60026

nemako píše: má vůbec smysl,věčně se vrtat v těch bolševickejch šrotech? https://www.motoinz...-xs-750-special.html https://www.motoinz...059-350.html [/quote]

JJ přesně tak začínám uvažovat ani se neodvažuju počítat co mě za těch 6 let stála. Ale jsem si jistej že za ty prachy by byla docela slušná rejže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 19:41 | Nahoru | #60027

kehaj píše: JJ přesně tak začínám uvažovat ani se neodvažuju počítat co mě za těch 6 let stála. Ale jsem si jistej že za ty prachy by byla docela slušná rejže.

já zase začínám uvažovat,že to všechno rozprodám. tohle šílenství nebude trvat věčně,naše děti už si to z nostalgie kupovat nebudou a opravdovou hodnotu to nemá.

(reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 20:17 | Nahoru | #60028
kehaj> Já jsem od uvažování přešel ke koupi a jsem docela rád že tu rejží mam. Zatím jsem na tom najel jenom něco málo přes tři tisíce ale reference ostatních mě utvrdili že jsem koupil dobře. Brácha má taky Hondu a má najeto cca 100000 a pořád jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2016 v 20:21 | Nahoru | #60029
nemako> O té hodnotě by se dalo diskutovat. Podle mně ty komunistické nesmysly hodnotu asi mají. Když jsem se jen zmínil o prodeji péráka, nečekal jsem, co bude následovat, kolik lidí ho bude chtít a jaké až nesmyslné částky ( vysoké ) budou nabízet. A přitom je to taky jen komunistický výrobek. Novější Jawy 350 od 634 tohle čeká taky.

Edit - Mira: ta rejže najela 100 tisíc bez problémů? Smekám...já dnes po měsíci nastartoval Jawu 660. Konečně se to podařilo !! A to má najety asi 4000 km...

Naposledy editováno 25.11.2016 20:25:36

Jawablázni

25.11.2016 v 20:27 | Nahoru | #60030
Verdom - ona těch 50 nedá. Nestraš!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist