globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.8.2016 v 14:11 | Nahoru | #58651
Posilam pozdrav z jawadovolene ze Slovenske Ciernohronske zeleznice. Specialne pro Bimbama




4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

1.8.2016 v 16:13 | Nahoru | #58652
Kolegové, mám dotaz mimo moto. U Fabií prý nějak odcházel motor 1,2 litru, tříválec. Prý už po 60 až 90 tis. km byl na odpis. Známý má Fabii z roku 2009, po 60 tis. mu motor zkolaboval. Dal to prý dost draze opravit, ted' auto prodává, už nechce 1,2 tříválec ani vidět. Nabízí mi ho. No, nevím, nechci mít potíže. Ví někdo z vás, co s těmi motory vlastně přesně je ?

(reakce na) Jawablázni

1.8.2016 v 16:21 | Nahoru | #58653
milan1963> na HTP se vyprdni.. já mám sám 1.4 MPI, je to motor v podstatě shodný s Felicií až MBčkem, akorát upravený pro dnešní dobu, OHV... není na tom co zkazit, a zbytek je stejný s ostatníma motorizacema.. kupoval sem to okolo vánoc a nemůžu si to vynachválit.. ty jakožto ochránce starých střepů by si to měl zvážit, stodvacítku hodíš ze skály a pořídíš Fábii s tím samým motorem co najede půl miliónu..

(reakce na) Jawablázni

1.8.2016 v 16:34 | Nahoru | #58654
milan1963> Milane, co vím, tak tam u HTP byl problém s řetězem, který někdy přeskočil a bylo to na rozvody. Kamarádovi se to stalo taky. V servise mu to opravili a udělali nějakou úpravu a pak už to bylo úplně v pohodě. POkud to má tu úpravu, tak bych se toho asi nebál, ale jak píše Hrnous - ta 1,4 je klasická škodovka.

Jawablázni

1.8.2016 v 16:42 | Nahoru | #58655

(reakce na) Jawablázni

1.8.2016 v 18:39 | Nahoru | #58656
milan1963> Trpí na víc věcí.Nejhorší je řemen, napíná se při každém startu, není tam žádné zajištění, když je hodně vytahaný tak přeskočí, to samé při starém oleji, nestačí se včas napnout a přeskočí. Má velkou spotřebu na dálnici protože se chladí katalizátor palivem(12L/100km). Přepaluje se olej v olejové vaně, vede skrz ní výfuk. A pak další a další.Někde je o tom článek ze světa motorů. Málo který motor vydrží víc jak 90 000km. Do Fábie jedině 1.4 OHV.

Jawablázni

1.8.2016 v 18:42 | Nahoru | #58657

Jawablázni

1.8.2016 v 18:46 | Nahoru | #58658
Mám HTP 12 let,na motor jsem kromě cívek nešáh a olej nebere od výměny k výměně,u HTP se podpalujou ventily a to u 6V a 12V přeskakoval rozvoďák kvuli krátké liště napínáku,což bylo po roce 06 odstraněno a 12V jsou v pohodě.Ony jsou v pohodě i 6V ,ale chce to měnit včas olej,já to dělám poctivě po 10tis táta ještě dřív asi po 8mi a ani jeden nemáme s motorem problema,a hlavně HTP nechce podtáčet,zkrátka nejezdit jako dědek,občas ho pořádně prohnat a nekoukat furt na spotřebu abych jel za 6t.já u HTP nejdu pod 2tis otáček spíše udržuju od 2500 do 3500 tis.mám najeto 160tis a znám lidi co motor odbouchli v 60ti tis. a dle mého jen proto že jezdili jak posraný a olej těch 15vydrží,ale to není pravda,je tam jen 2,8 lit.oleje a filtřík jak na motorku.

Moje pujde též do světa,zatím čekám na opravu Opla ikdyž se snažím manželku ukecat ať si nechá Fabku a střelíme Opla.Takže počítám,že tak za měsíc pujde Fabka do světa,bude za 4Otis ale je to chudobka co nemá ani posilovač,já dodělal dálkovej centrál a sehnal sedačky z modelu 05,tedy řidič stavitelnou a vzadu dělené a tři pásy,tři opěrky no a pak mojí laskavou péči,což teď manželka fláká.

Když jsme u aut,tak mi v neděli začala tect voda z chladiče na Renaultu,dnes rozborka zborka novej chladič za 2tis a jedem dál.Musím uznat,že Fabka je poctivě udělané auto a tohle jen tak nehrozí,já mám chladič furt jak novej v tomhle jsou Francúzn trochu odfláklejší.

Naposledy editováno 01.08.2016 18:53:59

Jawablázni

1.8.2016 v 18:52 | Nahoru | #58659
Jenda-- Cimbu bych zas tak nebral vážně,živí se čipováním a zrovna HTP moc v lásce nemá,ale třeba i on doporučuje dřívější vyměnu oleje,ale nekdo to zkrátka nechce slyšet,ono je to hlavně o tom jak se k autu chovám.Zbytek viz co jsem psal o řetezech výše. 6V řetez nezničíš a 12V to odstranili v roce 06 delší napínací lištou.

(reakce na) Jawablázni

1.8.2016 v 20:01 | Nahoru | #58660

milan1963 píše: Kolegové, mám dotaz mimo moto. U Fabií prý nějak odcházel motor 1,2 litru, tříválec. Prý už po 60 až 90 tis. km byl na odpis. Známý má Fabii z roku 2009, po 60 tis. mu motor zkolaboval. Dal to prý dost draze opravit, ted' auto prodává, už nechce 1,2 tříválec ani vidět. Nabízí mi ho. No, nevím, nechci mít potíže. Ví někdo z vás, co s těmi motory vlastně přesně je ?


NEBRAT

Jawablázni

1.8.2016 v 20:09 | Nahoru | #58661
Jinak Milane, jsme zhruba domluvení na to, že se sem stavíš s motorkou, tak se můžeš v mojí Fábii klidně svézt..

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.8.2016 v 21:15 | Nahoru | #58662
Když už Fabii I, tak radši s 1,4 OHV.

(reakce na) Jawablázni

2.8.2016 v 06:21 | Nahoru | #58663

Sema píše: Když už Fabii I, tak radši s 1,4 OHV.


Přesně.
Máme HTP u nás jako referentské. Výměny náplní se dodržují, ale jezdí v tom pokaždé někdo jiný a moc se nešetří a z 6 kusů ani jeden nedal 100tis. bez větších zásahů. Sype se na tom nejen motor, ale i dráteničina (co chvíli se klemuje, protože ty tři zlaté vlasy děda vševěda co tam vedou proud se převržou celkem rychle) a přední náprava (tady na obranu škody musím říct, že díky kvantům soli a děr v Jizerkách to možná v nížinách bude lepší). U prvních typů byl problém i s hlavním kabelovým svazkem, někde k němu zatékalo a díky dlouhodobému ležení ve vodě popraskala izolace a šlusovalo to mezi sebou, ale to bylo snad jen u první serie, nyní je tam na odtok vody otvor a může ven. Takže za mě, pokud tedy fóbii, tak 1,4 a nebo něco jiného. ;) Ale ono toho v této cenové relaci moc nebude.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.8.2016 v 07:56 | Nahoru | #58664
U HTP platí to, co je popsáno v nahoře přidaném článku - podpalující se ventily díky zpětnému vedení prachu z katalyzátoru, díky olejovému kanálu co vrací olej z hlavy do vany, kde je poblíž výfuk a místo se na dálnici přehřívá a tudíž rychle degraduje olej, až po problém se řetězy a trafama svíček. Nutno ale podotknout že 12 ventilová silnější verze tohoto motoru problémy nemá. Té bych se nebál. Napínací lišta se dá vyměnit za delší a trafo svíčky se vozí náhradní a lze vyměnit na silnici. Nicméně GO podpálené hlavy nestojí tolik a perfektně to umí u Pejšků http://www.autopejs...hlavy-skoda-vw-12htp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.8.2016 v 10:25 | Nahoru | #58665
Vidím, že diskuse k Fabii 1,2 HTP je poměrně bohatá - a to jsme hlavně motorkáři. Popravdě - představoval bych si Fabii tak, že motor vydrží 200 až 300 tisíc bez větších problémů a investic - jen občas udělat ventily a pravidelně měnit olej. Když to vydržela moje Š 120, a to najela 220 tisíc - u ní jsem přesně toto dodržoval- tak by moderní vůz měl být lepší.
Kromě Vlast'áka všichni píšete o 1,2 spíš záporně. Moderní auta mě nikdy nezajímaly, pro mě je vrcholem techniky Favorit nebo Samara, ale když to slyším a vidím... Mně byla nabídnuta konkrétně jedna 1,2 HTP, o 1,4 jsem ani neuvažoval.
V rodině máme Fabii 1,0 Junior, jednou jsem ji zkusil řídit a je to v podstatě stejné jako moje osvědčená stodvacítka, jen to má 5 rychlostí, tak jsem si myslel, že moderní 1,2 bude výhrou...

(reakce na) Jawablázni

2.8.2016 v 10:47 | Nahoru | #58666

milan1963 píše: Vidím, že diskuse k Fabii 1,2 HTP je poměrně bohatá - a to jsme hlavně motorkáři. Popravdě - představoval bych si Fabii tak, že motor vydrží 200 až 300 tisíc bez větších problémů a investic - jen občas udělat ventily a pravidelně měnit olej. Když to vydržela moje Š 120, a to najela 220 tisíc - u ní jsem přesně toto dodržoval- tak by moderní vůz měl být lepší.
Kromě Vlast'áka všichni píšete o 1,2 spíš záporně. Moderní auta mě nikdy nezajímaly, pro mě je vrcholem techniky Favorit nebo Samara, ale když to slyším a vidím... Mně byla nabídnuta konkrétně jedna 1,2 HTP, o 1,4 jsem ani neuvažoval.
V rodině máme Fabii 1,0 Junior, jednou jsem ji zkusil řídit a je to v podstatě stejné jako moje osvědčená stodvacítka, jen to má 5 rychlostí, tak jsem si myslel, že moderní 1,2 bude výhrou...

Mělj sem 1,4 ve Škodě Roomster. Najeto 196t s pocitvým servisem. Pravidelná výměna oleje, vodní pumpy a seřízení ventilů byl základ. Na motoru žádná závada. Při blížících se 200t už začínal odcházet podvozek. Tlumiče, ložiska, zavěšení, brzdové kotouče. Ale to čeká každé auto při atakování této km hranice. Opravu podvozku jsme už nedělali, oprava servisem byla naceněna na 25t s prací. Auto šlo z domu a koupili jsme Lodgy. Dnešní moderní auto nikdy nevydrží to co auta z minulého století. Mají více elektroninky, která věkem stárne a stává se poruchouvou a taky výrobci už dělají auta jako spotřební zboží s určitou (relativně krátkou) délku živostnosti.

Jawablázni

2.8.2016 v 10:52 | Nahoru | #58667
Milane ta 1.0 je vlastně to samé co 1.4 MPI takže motor z Felicie jen zas na druhou stranu se zmenšeným obsahem,neplést s motory 1.0 v Polu nebo Ibiza to zas byl německej motor.Jak jsem psal,já ani Táta nemáme s HTP problém,ale na spolehlivost je stare 1.4 MPI lepší,rozvody jako ta 120tka vše rozebratelné bez problému,ta německá má označení 1.4 16V a ta má rozvody řemenem a 16ventilu,jedná se o spolehlivej motor jen ve verzi 74kw žere olej,verze 55kw a pozdější jsou držáky a vydrží těch 300 jako české MPI jen se musí trochu víc o něj starat,rozvody a pod.

Pokud jako náhradu místo 120tky chceš Fabii tak 1.4 je jedno jakej a v kombíku to určo v budoucnu oceníš,já mít svoji Fabku v kombíku tak jsem nic jiného nekupoval,ale když už jsem kupoval kombík tak už jsem zas chtěl změnu a koupil Megana,kde je taky osvětčenej motor 1.6 16V,zbytek jsou jen mechanické věci,které si dělám sám,kastle nezrezne a tak se toho nebojím.A když už chceš jiné auto tak Octávka v 1.6 MPI nebo 1.8 T v kombíku a sám řekneš,že je to zas někde jinde než Fabii,ikdyž ta je opravdu ještě dělaná poctivě jako jedničková Octavia.Provozní věci jako brzdy,výfuk a pod. já neberu jako investice protože nic nevydží věčně,ale motor a kastle je potřeba aby vydržely.

Elevator--- s Dácii jsi udělal dobře,ta taky vydrží víc než některé rádoby lepší značky,kámoš teď koupil nového Logana v kombíku a klobouk dolu moc pěknej a pohodovej kočár.

Naposledy editováno 02.08.2016 10:56:00

Jawablázni

2.8.2016 v 10:53 | Nahoru | #58668
Do Roomstera se nedával nahoře vychvalovaný OHV motor. Tam bya nová 1,4 55 a 77Kw. Milane litrovej Junior měl OHV motor se sníženým obsahem na litr. Podstatně byl kdysi připraven už do Favorita. Mělo se fo jmenovat Favorit 115, ale nikdy se to sériově nedělalo. Litrovej Junior ve Fábii byla osekaná verze klasické Fábky bez posilovače řízení a dalších věcí.

Jawablázni

2.8.2016 v 10:57 | Nahoru | #58669
Martin-- jojo já mám vlastně nástupce taky Juniora jen už s HTP

Jawablázni

2.8.2016 v 11:35 | Nahoru | #58670
Ano, přesně, pak do něj začali dávat slabou 1,2 40KW

Jawablázni

2.8.2016 v 16:54 | Nahoru | #58671
Tak jsem dnes udělal seznamovací jízdu s novym strojem a nějak se mně to rozjelo. Najel jsem 570 km jelikož jsem jel sám tak sem na to trochu šlápnul. A fakt to jede, dvoustovku jsem nepřesáh ale moc nescházelo.




Bývalí kasárna Volary kde jsem sloužil



Na břehu Lipna





No a nakonec návštěva Milana a šupem domu.

(reakce na) Jawablázni

2.8.2016 v 17:52 | Nahoru | #58672
Doly_cz> Tak tomu říkám Mašina

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.8.2016 v 18:45 | Nahoru | #58673
Nevíte někdo jak dlouho opravdu platí evidenčka. Na jednech stránkách je že není časově omezena a na druhých zase 14 dní tak babo rad´ teda Jawablázni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.8.2016 v 18:49 | Nahoru | #58674
Miraz250> Teď už jenom ty dva týdny a jako bonus se už NEHRAJE na jméno žadatele psané na evidenčce, takže kdyby ti ufrnknula, tak ji může znova udělat kupec sám na sebe

Naposledy editováno 02.08.2016 18:50:49

(reakce na) Jawablázni

2.8.2016 v 19:08 | Nahoru | #58675

hrnous píše: Miraz250> Teď už jenom ty dva týdny a jako bonus se už NEHRAJE na jméno žadatele psané na evidenčce, takže kdyby ti ufrnknula, tak ji může znova udělat kupec sám na sebe

OK Dík.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.8.2016 v 19:13 | Nahoru | #58676
Ahojky,tak zatím odezva na oběd u Jezzu žádná tak se vrhnu na druhou stranu a probrmlám si šumavou. každopádně ve čtvrtek se brumlat bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.8.2016 v 19:17 | Nahoru | #58677
Vlasťák1973> Tak jo Jezz z itineráře škrtám.

(reakce na) Jawablázni

2.8.2016 v 19:37 | Nahoru | #58678

Vlasťák1973 píše: Ahojky,tak zatím odezva na oběd u Jezzu žádná tak se vrhnu na druhou stranu a probrmlám si šumavou. každopádně ve čtvrtek se brumlat bude.


Můžeš se přidat tady

Jawablázni

2.8.2016 v 19:43 | Nahoru | #58679
Maj to chlapi pěkně naplánovaný

(reakce na) Jawablázni

2.8.2016 v 20:27 | Nahoru | #58680

kehaj píše: Vlasťák1973> Tak jo Jezz z itineráře škrtám.

Doufal jsem,že mi vyjde čas, ale bohužel to neklaplo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist