globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:10 | Nahoru | #57031
milan1963> aha, já jsem se jen děsil té věty, kterou jsem nejdřív chápal tak, že to není závada, ale vlastnost, která nejde jen tak odstranit... ale teď už jsem to pochopil.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.4.2016 v 13:15 | Nahoru | #57032
Jo všechno jde..ale chce se s tím pohrát.. není to rozhodně nic neodstranitelného..

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.4.2016 v 13:15 | Nahoru | #57033
Tak musím přiznat,že na úterním pálení směsi,poprvé co Zetora mám tak zastávkovala,ač se kontrolka tvářila,že motorka dobíjí tak ta mrcha jela jen na baterku a po 60km mi byla vystavena stopka v podobě vycucané baterky,jelikož to bylo cca 30km do baráku následoval telefen domů a byla mi dovezena druhá baterka z Tátovo Sportky a na tu jsem bez problému dojel dom.Takže sem musel zas celou motorku odplastovat abych se dostal na rele a ta druhá cívka byla přihnutá a tím nepřepínala,ale jak se přihla to nevím,já ho rozebrané sice měl,ale jen jednou co mám motku a určo jsem nic nanastavoval,teď to už funguje bez problému jen vyzkoušet zda nepřebíjí baterku,ale už mu nevěřim,takže koupim rele raději nové,jen bych se zeptal na radu zda el.rele nebo opět nové dvoucívkové co Vy na to?

(reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:17 | Nahoru | #57034
Vlasťák1973> Elektronické a je po ptákách, nafurt. Nebýt v době vývoje motorky tranzistor drahý jak celá motorka, tak je tam od začátku..

Naposledy editováno 08.04.2016 13:17:28

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.4.2016 v 13:21 | Nahoru | #57035
Hrnous takže toto od AEV Kroměříž http://eshop.aev.cz/AEV-0361A akorád jakej je vnich rozdíl jedno končí 61 a druhé 61A

(reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:24 | Nahoru | #57036
hrnous> to jo, ale vždy jde o to, co všechno se musí předělat, a kolik do toho musíš investovat práce a peněz... pokud bys musel u nového stroje měnit regulátor dobíjení, baterku a kabelový svazek, tak ti to nejednou pěkně pokazí náladu

Naposledy editováno 08.04.2016 13:25:12

Jawablázni

8.4.2016 v 13:25 | Nahoru | #57037
No tady si jenom pořídíš bednu konektorů a bižutrie za tisícovku a popravíš :)

Jawablázni

8.4.2016 v 13:34 | Nahoru | #57038
Hrnous - teda teď sem trochu mimo, když už tu 180, tak je docela žádoucí mít i pevnější kyvku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:34 | Nahoru | #57039
Vlasťák1973>
61A zapojjení s tzv. plusovou regulací, kdy regulátor spíná budící vinutí dynama, které je jedním vývodem připojeno ke kostře, proti výstupu dynama v síti

61 v zapojení s tzv. mínusovou regulací, kdy regulátor spíná budící vinutí dynama proti kostře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:34 | Nahoru | #57040

hrnous píše: Akamu> To už budeš mít z hnusnou kovovou zadní vidlicí "z trampa"

a začíná se šetřit pak přijdou na řadu kola z třindy.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.4.2016 v 13:35 | Nahoru | #57041
Ještě je tam jedno asi univerzál http://eshop.aev.cz/AEV-0429

Maabo-- plusové ukostření maj označené P nebo AP na konci

Naposledy editováno 08.04.2016 13:37:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:37 | Nahoru | #57042
elevator> No nezačíná...ale světový výrobce kyvek vyrábějící tisíce kusů denně prostě nechce vyrábět deset kusů ročně pro "jednotlivce"

(reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:44 | Nahoru | #57043
Vlasťák1973> nejde o akumulátor, ale o buzení dynama
61A


vs 61

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:47 | Nahoru | #57044

maabo píše: Vlasťák1973>
61A zapojjení s tzv. plusovou regulací, kdy regulátor spíná budící vinutí dynama, které je jedním vývodem připojeno ke kostře, proti výstupu dynama v síti

61 v zapojení s tzv. mínusovou regulací, kdy regulátor spíná budící vinutí dynama proti kostře



Kurnik, to je pro mě pomalu jak čínsky. Nejde to pochopit jednoduše tak že jedno je na +kostru a druhé na - kostru ??

e- než jsem to naklapal tak se objevily obrázky - evidentně mají obě relátka kostru -....ale rozdíl v tom vidím leda ten, že někde je dobíjecí kontrolka a někde neé. Holt elektricky nechápu a nevidím....

Naposledy editováno 08.04.2016 13:51:10

(reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:47 | Nahoru | #57045

hrnous píše: elevator> No nezačíná...ale světový výrobce kyvek vyrábějící tisíce kusů denně prostě nechce vyrábět deset kusů ročně pro "jednotlivce"

vždyt se to nyní rozjede .. Retro je za dveřma a ohlasy jsou zatím dobrý.

(reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 13:56 | Nahoru | #57046
Bimbam> de o to, jak teče proud buzením, tedy jaká je logika na výstupu M resp. F
jedno provedení s přidáváním napětí přidává proud (61A) druhé naopak ubírá (61)

e: Vlasťáku, změř to v klidu bez otáček se zapnutým klíčkem, jestli je na buzení dynama 6V nebo 0V a podle toho vyber variantu

Naposledy editováno 08.04.2016 13:59:45

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.4.2016 v 14:00 | Nahoru | #57047
No, to je hezký, ale jak já poznám na motorce jaký to tam je udělaný? Jak poznat kudy ten proud teče? Mám těch šestivoltů vetšinu a i pár s kostrou + a staré dvoucívkové relátka postupně odcházejí a nové jsou dokonce dražší než to elektronické, které je prý spolehlivější.....

(reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 14:15 | Nahoru | #57048
Bimbam> viz výše: je-li v klidu na buzení 0V, měla by svorka být označena M a je to varianta 60/61
je-li tam +6V (-6V), měla by svorka být značena F a je to varianta 60A/61A

nemám doma žádný stroj s dynamem, ale řekl bych, že na čssr moto bude ta první možnost, kdy je nutný zbytkový magnetizmus k počátečnímu nabuzení dynama

e: teoreticky by to zapojení dynama mělo jít předělat podle použitého regulátoru, ale nevím jak bude přístupná ta správná svorka a zda není to zapojení nějak natvrdo na kostru... navíc při zapojení s regulačním relé tam je ještě regulační odpor někde v sérii s buzením - chce to porovnat s původním schematem, z toho to bude zřejmé.

Naposledy editováno 08.04.2016 14:26:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 17:54 | Nahoru | #57049

Bimbam píše: No, to je hezký, ale jak já poznám na motorce jaký to tam je udělaný? Jak poznat kudy ten proud teče? Mám těch šestivoltů vetšinu a i pár s kostrou + a staré dvoucívkové relátka postupně odcházejí a nové jsou dokonce dražší než to elektronické, které je prý spolehlivější.....

Není v tom žádná věda, chce tokoupit jen příslušné relé AEV, klidně i s mínusem na kostru a dynamo s původně plusovým pólem jednoduše přepólovat - naučit ho fungovat obráceně. V balení relé je k tomu i návod. Tyhle regulátory fungují perfektně. Mám s nimi více než dobré zkušenosti.

Jawablázni

8.4.2016 v 18:02 | Nahoru | #57050

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.4.2016 v 18:59 | Nahoru | #57051
Zdravím. Není tu někdo šikovný z Děčína, kdo by se kouknul na Jawa 350/640 a připravil na TK? Je v dobrém stavu, ale potřebovalo by něco udělat s karburátorem, doladit pár ptákovin a doporučit co by se mělo vyměnit nebo opravit. Na rovinu - motorkám vlastně vůbec nerozumím, opravám už vůbec ne , po koupi jsem na ní stejně skoro vůbec nejezdil a mám jí tedy jen na okrasu, ale pár kilometrů za rok bych dal.. -:)

(reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 20:40 | Nahoru | #57052
rdc> Krasavice. Když to odsvítí odbliká odbrzdí a odtroubí tak určitě projde jak nic. Karbec stačí vyčistit a dát před něj palivový filtr na benzin s olejem. Škoda že to mám z ruky .

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.4.2016 v 20:46 | Nahoru | #57053
Jinak pár postřehů s novou přilbou Schubert C3. Na otvíračku pohodově tichá jen mě přijde trochu tvrdý polstr. Kupoval jsem raději menší velikost aby se časem vytvarovala na mou kedlubnu . Ovládací prvky ujdou docela slušná přilba jen by mohla být tak o trojku levnější ale když čtu o délce životnosti tak to asi odpovídá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 20:55 | Nahoru | #57054
Jirka4137> C- 3 je špičková. Ta cena opravdu odpovídá. Možná už jsem to psal, ale kamarád si koupil odklápěčku za asi 3 tisíce a lituje, že si nenašetřil na lepší. Je to snad Nitro - hlučná, těžká, bez pinlocku, bez deflektoru, za rok se vymačkalo polstrování...často je to boj s penězi, ono dát 17 tisíc za přilbu není lehké, ale za ten komfort to stojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 21:01 | Nahoru | #57055

MartinED250 píše: Není v tom žádná věda, chce tokoupit jen příslušné relé AEV, klidně i s mínusem na kostru a dynamo s původně plusovým pólem jednoduše přepólovat - naučit ho fungovat obráceně. V balení relé je k tomu i návod. Tyhle regulátory fungují perfektně. Mám s nimi více než dobré zkušenosti.



Jen je třeba počítat s tím, že u Péráků a Kývaček bude po ukostření - ukazovat ampérmetr do mínusu. I když to asi půjde taky vyřešit přehozením drátů.
Taky mám AEV a musel jsem přepólovávat, protože předchozí majitel měl neoriginálně ukostřené - a ampérmetr právě ukazoval opačně.

Naposledy editováno 08.04.2016 21:04:08

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.4.2016 v 21:02 | Nahoru | #57056
rdc-> stk bych se nebál, platí co psal jirka, jen ten filtr musí být odkalovací, nebo síťkový, pokud dáš papírovej, tak se ucpe a nepoteče benzin, anebo žádnej a jezdí to taky
a jesi opravdu o jawa-moto moc nevíš, tak se občas podívej na ty litý kola, prej občas praskaj paprsky, každopádně jawka kráásná

Jawablázni

8.4.2016 v 21:06 | Nahoru | #57057
Akamu-- tak to bude 61 páč na svorkovnici mám M D,a to si pomatuju náhodou,protože když bylo dole dynamo tak byl modrej na D a bílej na M ještě jsem si říkal,proč nedali modrej na M aby se to pamatovalo.

(reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 21:23 | Nahoru | #57058

fidlimydli píše: Jen je třeba počítat s tím, že u Péráků a Kývaček bude po ukostření - ukazovat ampérmetr do mínusu. I když to asi půjde taky vyřešit přehozením drátů.
Taky mám AEV a musel jsem přepólovávat, protože předchozí majitel měl neoriginálně ukostřené - a ampérmetr právě ukazoval opačně.

Jasné, taky tak jezdím. Ampíkchodí obráceně. Nějak mi to nevadí. Dnešní, zatím poslední regulátory AEV už dělají s ukostřením plus i mínus, jen si vybrat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 21:33 | Nahoru | #57059
Akamu> Jirka4137> : filtr tam mám síťkový, svítí to... snad troubí a pokud dobiju baterku a nebo koupím novou, tak to bude svítit lépe Od října to je pod plachtou.... Jen mi nějak brnká přední světlomet o kapotáž, asi špatně přidělané nebo vycentrované... Jo a kola jsem kontroloval pořádně a nikde žádná prasklina. Během stání to snad samovolně nepopraskalo. Ta koupě motorky byla v momentálním pominutí smyslů pod přechozím vypití pár lahví vína a následně odpovědi na inzerát, spíš bych řekl " koupě vzpomínky na značku jawu" . Jinak jsem motorku neřídil více jak 20 let.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.4.2016 v 21:49 | Nahoru | #57060
milan1963> Mám doma ještě otvíračku Maxx stála trojku. Je měkčí a komfortnější uvnitř nemlží se ani bez antifogu nebo jestli chceš pin locku. Ovládací prky ještě lepší ale je to dáno tím že nemá podbradní deflektor. Jinak ostatní prvky ovládání proudění vzduchu o něco horší ale taky dobré. Kdyby měla podbr. deflektor tak možná slavnou Shubertku strčí do kapsy ale nemá tzn. na ježdění po městě super ale byl jsem s ní i po světě. Člověk se nemusí bát ji nechat na motorce mám ji 4.sezonu a při troše servisu funguje jak má. Možná jak se C3 víc rozchodí a zvyknu si na ovl. prvky a nedám na ni taky dopustit. Tím nechci tvrdit že C3 je špatná je určitě tišší což má vliv na únavu. Jen na přilbu za trojku Maxx nastavila latˇku dost vysoko !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist