globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 12:56 | Nahoru | #55261
milan1963> Na chiptuning u 120 zapomeň, není v tabulce..

(reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 13:01 | Nahoru | #55262
rancher> ta už víc nepotřebuje to je raketa sama o sobě

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.1.2016 v 13:19 | Nahoru | #55263
Milan - divný, že by něco na klice nevyváženýho? Já teď poslední týdny jezdil se starou stopětkou a i když jsem dokonce překonal devadesátku po rovině, tak vibrace žádný, spíš naopak, od sedmdesátky vejš hluk vibrací a podobně začal ustupovat. Jediný co na ní trvale "vrčí" je převodovka a na to už jsem si po těch letech zvykl.

(reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 14:00 | Nahoru | #55264
Bimbam> Motor : do 100 tisíc jezdil i 130, v klidu. Do 200 tisíc to ještě šlo, i když 130 už jela s obtížemi...ted' má možná už 260 tisíc, ( přesně nevím, výměna tacha) , komprese je už horší, mírně bere olej, ale hlavně - ideální rychlost 55 km /h. Čím více jedu, tím víc vibruje, až k té 90. Víc už to ani nezkouším. Mně to ale vyhovuje, na vyšší rychlosti mám motorku. Motor chce GO, ale mám LS a nemůžu sehnat věci ...

Jawablázni

22.1.2016 v 14:09 | Nahoru | #55265
Milane už jsi udělal ty zadní bubny? 260000Km na jeden motor? To je na tenhle motor skoro zázrak.

(reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 14:19 | Nahoru | #55266

milan1963 píše: To čipování - co to vlastně je ? Nějaké vylepšení auta ? Přiznávám se, v tomto jsem prostě pozadu. Šlo by to i u Škody 120 ? !



Pokud otázka není ironie, tak čipování je přehrání softwaru v řídící jednotce a dělá se převážně u dieselu. Motor je z výroby nadstaven jako nějaký průměr, aby fungoval v rozličných podmínkách na celém světě - extrémní mrazy, horka, vysoké nadmořské výšky, asi i nějaké normy atp. Při ježdění po střední Evropě tyto nadstavení nejsou potřeba, tak se v podstatě nadstaví motor tak, aby co nejefektivněji fungoval v místních podmínkách. V podstatě něco podobného jako přepínání palivových map u moderních motorek.

Naposledy editováno 22.01.2016 15:48:47

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.1.2016 v 15:41 | Nahoru | #55267
Na samém okraji Šumavy bylo v noci -16 a ráno Fabie i starej Scenic co mám teď já bez problému,manželka mi sebrala Fabii,protože Opel je bez motoru a Scenic ma na houby imobilizer a tak ho musím občas i dvakrát třikrát zamnknout a odemnknout než se chytí,ale jezdí stařešina 180tka je v teple v garáži a dokud nebude min. 10 nad nulou tak ji tejrat nebudu.

Ta přestavba od Matesmoto je čupr. docela by mne zajímalo jak to s tou 5ti stovkou jezdí.

Naposledy editováno 22.01.2016 15:42:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 15:57 | Nahoru | #55268
fidlimydli : díky za vysvětlení
Martin : rozebral jsem to, nic vadného jsem neobjevil a tak po opětném složení jezdím dál. Vrzání přestalo. K těm asi 260 tis. - jak píšu, chci dát motoru GO, abych aspoň při cestách do Prahy ( asi třikrát ročně ) a do Brna ( dvakrát za rok ) mohl jet po dálnici tou stovkou, nebo 110. Prostě abych neměl strach z kamionů, často se v jejich sevření cítím opravdu

Naposledy editováno 22.01.2016 16:00:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 16:26 | Nahoru | #55269
milan1963> Nebudou ty vibrace spíš od kol nebo podvozku než od motoru?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.1.2016 v 17:10 | Nahoru | #55270
Onehdá sem si na Milana vzpomněl...ve středu odpoledne naložit čtyři metráky chujovin a vykládka do 22.00 TPV Novo Mesto (to je pár kiláků od Lublaně).
S pomalým autem bych byl na cestě ěště fčíl...
elevator - já sem nesledoval, kdo s kým co v Jawě domlůvá, jezdil sem do VVZ a tam sme akorát o všelijakých věcech s kamošama kecali.
hrňous - ten prototyp 250ky s motorem z Cébéčka - no s tím čínským motorem je to némlich to samé...nezdá se ti?
Vlasťáku - ono to sice jede, ale motor je "rychlejší" než podvozek. A to prý tak, že až nebezpečně. Nejel sem na tem, ale mám to od hochů, co dělali jízdní zkoušky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 17:12 | Nahoru | #55271
Béďa17> Neco by mu mohla napovědět zkouška bez kvaltu z kopca...

(reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 17:22 | Nahoru | #55272
Zdenalbenal> Vyzkoušeno, i mnohé jiné. Jednoznačně motor. Kolegovi to jeho 105 dělala taky, už po 150 tisících. Prý klika, ložiska, ale to už je jedno. Mě v běžném provozu rychlost 60 až 70 km / h. úplně vyhovuje.

Chceš říct, že do Slovinska jsi jel 7 hodin ? To jsi měl raketu, ne ?

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.1.2016 v 18:25 | Nahoru | #55273





Tak jsem si dneska dal krásnou zimní projížďku na Mýmstandovi

(reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 19:24 | Nahoru | #55274
Čmoud>

(reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 19:53 | Nahoru | #55275
Čmoud> Teda koukám jako puk, mně je zima jen na sánkování s klukem a Ty si jezdíš jak na jaře

(reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 20:02 | Nahoru | #55276
Zdenalbenal> Je to prakticky to samé krom bočních deklu,soucastky jsou primo zamenne original kopie..Jak uz sem psal..pokud nebyl zrovna zmetek motor tak je to neznicitelny pracant, kde se na nej zivotnosti a kvalitou provedeni motor z 350..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 20:06 | Nahoru | #55277
Čmoud> Nebejt nasoleno tak bych taky dal párkiláčků ale nemám kde umejt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 20:10 | Nahoru | #55278
kehaj> taky jsem nemyl,určitě vyjeď,je to prima Trochu jsem impregnoval petrolejem s vyjetým olejem a na důležitější místa nanoprotech.

Jawablázni

22.1.2016 v 20:37 | Nahoru | #55279
Nasoleno je brutálně, mám na autě snad milimetr. A moto? Z jara snad bude hotovo - svatba Tůmy s Jawou.



To bude rána, až se s tím začnu učit. Snad mi Olda půjčí Oskara.

Jawablázni

22.1.2016 v 20:38 | Nahoru | #55280
Čmoude paráda! Já jdu zítra na běžky.

(reakce na) Jawablázni

22.1.2016 v 20:57 | Nahoru | #55281
Čmoud> JJ už jsem impregnoval v prosinci, příští týden má bejt obleva tak to snad i oschne už měsíc nevrčela ani na Tydýta sem se nedostal.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.1.2016 v 21:43 | Nahoru | #55282
Zdravím vespolek, měl bych jeden dotaz. Měnil jsem dneska rozetu na Číze a zjistil jsem, že poklička, která je na pravé straně na rozetu nejde, protože náboj rozety není v tomto místě oproti původní osoustružený, průměr je o cca 1-2mm větší. Setkal jste se s tím už někdo?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

22.1.2016 v 21:46 | Nahoru | #55283
For Vlastak1973: Myslím, že jsi jednou psal, že máš pod přírubou karburátoru místo obyčejného těsnění tepelnou vložku. Pořídil jsem ji taky a chci se zeptat jestli jsi dosedací plochy zabrušoval, nebo jsi to použil bez úpravy? Nezdají se mi příliš přesné, aby to potom nepřisávalo falešný vzduch.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.1.2016 v 00:50 | Nahoru | #55284
milan1963> Jednou jsem za třítýdenní výplatu cestou z německa koupil olcita. Sice do mě šili ale brzo jsem je usadil. Největšímu vtipálkovi co praskl chladič na fiatu jsem se smál že mě nepraskne. Když bylo -27 a stodváci lidi nenatočili protočil jsem motor klikou a pak přes baterku na drc. Zvláštní že tedˇ mám Forda v dieselu a starty bez problému.

(reakce na) Jawablázni

23.1.2016 v 02:00 | Nahoru | #55285
Jirka4137> Jo, Olcity tím byly pověstné, že dobře chytaly. Kolem cest jich bylo ohořelých docela dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.1.2016 v 06:54 | Nahoru | #55286
Jirka4137> s Ovocitem jsme jednou jeli do Pešti a bylo nás v něm 5.Do Pešti jsme pak jeli ještě hodněkrát a zase plně obsazený a moderníma prostornýma wágenama,ale nejlepší atmošku a nejvíc všichni vzpomínali na Ovocita

(reakce na) Jawablázni

23.1.2016 v 07:39 | Nahoru | #55287
Čmoud> Vysoký podvozek a po sklopení sedadedal člověk naložil čezetu. Měkké plavné auto když jsem ve 140ti cuknul volantem kolega na sedadle spolujezdce zelenal .Jezdiljsem s tím do práce do Erfurtu v r. 1996.

Naposledy editováno 23.01.2016 07:40:19

Jawablázni

23.1.2016 v 07:43 | Nahoru | #55288
Já sem jel asi před deseti lety do Chorvatska Favoritem ve čtyřech a v tý době už sme byli na cestě pomalu nejstarší auto. Jel sem tak stovkou což bylo na plně naloženýho Favorita na dálnici tak akorát když tu někde v Rakousku nás začal předjíždět totálně plnej Trabant kombi s klukama od nás ještě nám zamávali a zmizeli v dáli. Trochu mně stouplo sebevédomí že nemam nejstarší auto ale byl rychlejší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.1.2016 v 10:08 | Nahoru | #55289

Jirka_S píše: For Vlastak1973: Myslím, že jsi jednou psal, že máš pod přírubou karburátoru místo obyčejného těsnění tepelnou vložku. Pořídil jsem ji taky a chci se zeptat jestli jsi dosedací plochy zabrušoval, nebo jsi to použil bez úpravy? Nezdají se mi příliš přesné, aby to potom nepřisávalo falešný vzduch.



Ahojky,nezabrušoval,jediné co pravidelně kontroluju je karbec,ten jsem už srovnával,mezi motorem a vložkou a též mezi vložkou a karbecem mám ještě těsnění,sice jsou už šrouby jen tak tak,ale dal jsem tam proti povolovací matky.

Jawablázni

23.1.2016 v 11:48 | Nahoru | #55290
Já sem učinil vynález přesně podle Marxe - že vývoj se děje ve spirále .
Na těsnění příruby karbeca Zetky jsem použil - kožu. Česky "kůži".
Asi půldruha milimetra silnů.
Těsní to, aj když je příruba trochen křivá, dál ju nezkřivíš, páš stačí matky přitáhnout enom tak lehůčko, skoro jak když ruků...
A když nejsi úplné nemehlo, těsnění prakticky nejde zničit...
Doporučuju. Materiál sem použil ze staré boty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist